Ik doe het normaal nooit, maar ik ga donderdag voor de vierde keer. Samen met een meisje die de film dan ook voor de tweede keer gaat zien.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Meer of minder dan dat je vindt dat het zou moeten opbrengen?
Het valt me op dat veel SW-liefhebbers een tweede of zelfs een derde keer gaan. Is dat niet redelijk bijzonder? Doen mensen dat ook bij andere films dan SW-films?
Ik ben eens bij een bioscoop met bediening geweest. Ik vind het niets, ik wil tijdens de film gewoon de film zien (ik koop dan ook geen troep) en ik zou het liefst hebben dat ze niet 'eten' verkopen wat gegarandeerd veel lawaai maakt. Ik weet dat het een belangrijke inkomstenbron is maar misschien kunnen ze overschakelen van chips en popcorn naar iets wat geen lawaai maakt? Ik heb daar de laatste keer trouwens geen last van gehad maar ik heb me bij eerdere films wel eens hieraan geërgerdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Enige reden voor mij om naar Pathe te gaan, is dat die in Zwolle straks ook Dolby Atmos krijgen volgens mij. Verder ga ik of naar de JT met Atmos of naar de Movie Unlimited met bediening.
Ik zou ook verwachten dat ik mij hier aan erger, maar ik heb er nooit last van gehad. Nou moet ik zeggen dat ik ook meestal naar de bioscoop ga voor films met een hoog popcorngehalte. Dus niet echt naar hele gevoelige, breekbare films waarbij ik me emotioneel laat meeslepen ofzo. Die kijk ik thuis wel. Star Wars is voor mij ook echt een achtbaanrit aan dikke lol en dan kan ik mij denk ik minder snel storen aan wat gekraak of gelach.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben eens bij een bioscoop met bediening geweest. Ik vind het niets, ik wil tijdens de film gewoon de film zien (ik koop dan ook geen troep) en ik zou het liefst hebben dat ze niet 'eten' verkopen wat gegarandeerd veel lawaai maakt. Ik weet dat het een belangrijke inkomstenbron is maar misschien kunnen ze overschakelen van chips en popcorn naar iets wat geen lawaai maakt? Ik heb daar de laatste keer trouwens geen last van gehad maar ik heb me bij eerdere films wel eens hieraan geërgerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou ook verwachten dat ik mij hier aan erger, maar ik heb er nooit last van gehad. Nou moet ik zeggen dat ik ook meestal naar de bioscoop ga voor films met een hoog popcorngehalte. Dus niet echt naar hele gevoelige, breekbare films waarbij ik me emotioneel laat meeslepen ofzo. Die kijk ik thuis wel. Star Wars is voor mij ook echt een achtbaanrit aan dikke lol en dan kan ik mij denk ik minder snel storen aan wat gekraak of gelach.
En ik vind het toch vaak wel fijn als ze even een vers biertje kunnen brengen halverwege.Het is voor mij heel erg simpel, ik kom voor de film, niet voor iets anders. Ik erger me altijd een beetje aan de mensen die tijdens de film gaan pissen of die net op het moment dat er iets belangrijks gebeurt luidruchtig doen of met hun telefoontje spelen. Doe dat voorafgaand of tijdens de pauze en als het door bier komt, drink dan geen bier. Sorry maar het haalt je uit de film als je iemand voor dat doek ziet lopen of herrie hoort. Ik probeer me er zo weinig mogelijk aan te ergeren omdat je er jezelf mee hebt maar ik spreek het nu wel even uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik zit om die reden graag aan het gangpad. Ik vind het inderdaad erg lullig als ik voor allemaal mensen langs moet lopen en ze hebben hier bijna nooit meer een pauze. En op de een of andere manier krijg ik het altijd wat frisjes tijdens de tweede helft van de film en als ik het koud krijg moet ik plassen. Is er soms ventilatie om te voorkomen dat de zaal te warm wordt en mensen suffig of slaperig worden? Want ik merk het bij zowel de JT als de Movie Unlimited.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is voor mij heel erg simpel, ik kom voor de film, niet voor iets anders. Ik erger me altijd een beetje aan de mensen die tijdens de film gaan pissen. Doe dat voorafgaand of tijdens de pauze en als het door bier komt, drink dan geen bier. Sorry maar het haalt je uit de film als je iemand voor dat doek ziet lopen. Ik probeer me er zo weinig mogelijk aan te ergeren omdat je er jezelf mee hebt maar ik spreek het nu wel even uit.
Ik ga zelf een tweede keer maar daar houd ik het wel bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik doe het normaal nooit, maar ik ga donderdag voor de vierde keer. Samen met een meisje die de film dan ook voor de tweede keer gaat zien.
En misschien ga ik nog een vijfde keer met een vriendin die 'em dan ook al voor de tweede keer gaat zien.
Ik kan het ook niet helemaal verklaren. Ik denk dat het tempo een grote rol speelt en er gebeurt bovendien ook best wel veel. Er zijn veel mooie beelden. Het is wel een film die leuk blijft ook als je het verhaal al kent, zeker in de bioscoop.
Maar als anderen mij voor gek willen verklaren heb ik daar alle begrip voor. Ik vind het ook een beetje raar van mezelf.
Een pauze is niet nodig voor minder dan 2 uur tenzij je diabetes hebt of alcohol drinkt (gewoon niet doen dus tijdens een film, dat is voor iedereen prettiger want je wil zelf niet een stuk missen, neem ik aan).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zit om die reden graag aan het gangpad. Ik vind het inderdaad erg lullig als ik voor allemaal mensen langs moet lopen en ze hebben hier bijna nooit meer een pauze.
Bij JT is er ventilatie ja, dat vind ik een van de voordelen van JT. Ik word best wel snel en best wel sterk suf wanneer het warm is en/of er slecht wordt geventileerd.quote:En op de een of andere manier krijg ik het altijd wat frisjes tijdens de tweede helft van de film en als ik het koud krijg moet ik plassen. Is er soms ventilatie om te voorkomen dat de zaal te warm wordt en mensen suffig of slaperig worden? Want ik merk het bij zowel de JT als de Movie Unlimited.
Inderdaad, voor veel niet-fans gaat het al snel overkill zijn. We zullen het wel zien, ik hoop natuurlijk dat al die films geweldig worden maar ik ben realistisch en ik weet dat de kans klein is dat dat gaat lukken dus neem ik er genoegen mee als VIII en IX in de buurt komen van het succes van XII (misschien 1 nog iets beter en 1 iets minder of zo) en die andere twee delen redelijk goed zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was ook bij the hobbit , maar viel ook tegen. En de film trilogie 1-3 was ook afschuwelijk. Ik wacht het nog even af.
De hobbit was bij voorbaat al afgeschreven toen bekend werd dat ze er 3 films van zouden maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was ook bij the hobbit , maar viel ook tegen. En de film trilogie 1-3 was ook afschuwelijk. Ik wacht het nog even af.
Oh, komt er weer een nieuwe Captain America. Daar heb ik zin in, het vorige deel smaakte naar meer en ik ben nu ook de twee series aan het volgen die in het verlengde hiervan liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah sorry, gemist dat het over Rogue One ging. excuus.
Maar ik verwacht niet dat ze dit als tussendoortje zien.
De film minder profiel? het is de eerste Star Wars film die buiten de trilogiën komt... lijkt me sterk dat ze daar geen marketingmachine aan gaan gooien. De eerste trailer komt waarschijnlijk voor Captain America: Civil War te zitten.
Nee hoor. Het ging niet alleen om het boek namelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De hobbit was bij voorbaat al afgeschreven toen bekend werd dat ze er 3 films van zouden maken.
Niet? Dan mis ik je punt wat de hobbit betreft denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ging niet alleen om het boek namelijk.
Geen diabetes en normaal gesproken niet zo snel last van het bier in de blaas, tot die ventilatie dus volop begint te werken. Dan moet ik zelfs naar de WC al heb ik helemaal niks gedronken. Nou scheelt het dat het nu winter is en ik gewoon mijn jas op mijn buik kan leggen. Dat scheelt wel heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een pauze is niet nodig voor minder dan 2 uur tenzij je diabetes hebt of alcohol drinkt (gewoon niet doen dus tijdens een film, dat is voor iedereen prettiger want je wil zelf niet een stuk missen, neem ik aan).
[..]
Bij JT is er ventilatie ja, dat vind ik een van de voordelen van JT. Ik word best wel snel en best wel sterk suf wanneer het warm is en/of er slecht wordt geventileerd.
Dit wordt waarschijnlijk wel de eerste film waar ik de bluray van koop. Dus dat vind ik geen slecht idee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ga zelf een tweede keer maar daar houd ik het wel bij.
Ik snap het wel hoor. Ik vind wel dat je gratis de 4k-Blu-Ray moet krijgen als je zo vaak bent gegaan.
Ik kan me sowieso geen prequel bedenken die ik echt heel goed vond. Of het nou Star Wars, the Hobbit of iets anders is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De hobbit was bij voorbaat al afgeschreven toen bekend werd dat ze er 3 films van zouden maken.
irritant is dat zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zit om die reden graag aan het gangpad. Ik vind het inderdaad erg lullig als ik voor allemaal mensen langs moet lopen en ze hebben hier bijna nooit meer een pauze. En op de een of andere manier krijg ik het altijd wat frisjes tijdens de tweede helft van de film en als ik het koud krijg moet ik plassen. Is er soms ventilatie om te voorkomen dat de zaal te warm wordt en mensen suffig of slaperig worden? Want ik merk het bij zowel de JT als de Movie Unlimited.
The Hobbit is geen prequel in de smalle zin van het woord he... Het boek was er eerder dan LOTR...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso geen prequel bedenken die ik echt heel goed vond. Of het nou Star Wars, the Hobbit of iets anders is.
Ik drink graag een biertje bij de film (Gelukkig heeft mijn vaste stek wel pauzes). Een film als Star Wars is voor mij een avondje uit, geen bloedserieuze aangelegenheid die in opperste staat van mentale concentratie ondergaan dient te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een pauze is niet nodig voor minder dan 2 uur tenzij je diabetes hebt of alcohol drinkt (gewoon niet doen dus tijdens een film, dat is voor iedereen prettiger want je wil zelf niet een stuk missen, neem ik aan).
Het boek was inderdaad geen prequel, de films zijn wat mij betreft gewoon prequels te noemen. Ik denk dat het in dit geval prima is om onderscheid te maken tussen de boeken en de films van Jackson als franchises. Al heb ik soms wel het idee dat de Hobbitfilms niet helemaal in dezelfde canon als de LotR-films zitten. Ik heb het idee alsof sommige personages dingen in LotR vergeten lijken te zijn, die ze in The Hobbit gewoon wisten. Vooral figuren als Gandalf, Saruman en Elrond. Maar shit, ik raak off-topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
The Hobbit is geen prequel in de smalle zin van het woord he... Het boek was er eerder dan LOTR...
Je zou eens met me moeten kamperen, dan is het helemaal irritant.quote:
Eventjes. Het zal vast snel weer ontopic verder gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Shit mensen, is dit nu echt het bioscoop-slowchat-topic?
De Ewoks films vergeten? Of de Holiday Special? Ook allemaal SW films, buiten de trilogie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De film minder profiel? het is de eerste Star Wars film die buiten de trilogiën komt... lijkt me sterk dat ze daar geen marketingmachine aan gaan gooien. De eerste trailer komt waarschijnlijk voor Captain America: Civil War te zitten.
Gemakshalve vergeten iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Ewoks films vergeten? Of de Holiday Special? Ook allemaal SW films, buiten de trilogie.
Is dat zo? Canon dan... Ik weet wel dat ze van Sjors zelf zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gemakshalve vergeten idd
Gelukkig zijn ze nooit canon geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |