SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat dan wel weer, maar ik vind het hele concept van een kattebak in huis waar uitwerpselen in blijven liggen gewoon ranzig. Ben dan ook opgegroeid in een gezin die altijd honden hebben gehad die hun behoefte altijd in de tuin deden. De wat netter opgevoede honden binnen de familie deden het gewoon op te potquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:46 schreef Scuidward het volgende:
GGG!
Over die katten. Die korrels absorberen volgens mij het vocht uit de poep. Wij hebben nu speciale korrels die ook de geur van de urine neutraliseren. Dan is het gewoon eenmaal daags ff scheppen. Waarom ze het doen weet ik niet. Dat is wel hun instinct, zijn erg schone dieren.
wtfquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
De wat netter opgevoede honden binnen de familie deden het gewoon op te pot
Wil je ons gaan toevoegen dan?quote:
Ik wil het ook wel voor je nakijken, moet je effe haar naam DM'enquote:
Dat ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Helden uit de Geerd SC mogen mij ook toevoegen.
Ik nog nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Geerd het volgende:
Iedereen weet der naam ? Doe anders maar een DM niet lopen fucken he
Je hebt pmquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik nog niet
Maar ben nu ook niet thuis
Met je dna of met je danquote:
Mooi zo !!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met je dna of met je dan
Met mijn DNA gaat het prima, volgens mij geen translocaties of inserties.
Opsoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met je dna of met je dan
Met mijn DNA gaat het prima, volgens mij geen translocaties of inserties.
Mag ik hem? Ben oprecht benieuwd en verdomme alcohol en autorijden doe ik niet meer twee politie motors tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Geerd het volgende:
Iedereen weet der naam ? Doe anders maar een DM niet lopen fucken he
Nieuwjaarszoenen en zo jwzzzzzquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso![]()
Nog geneukt met oud op nieuw
Gast hoeveel had je op dan ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mag ik hem? Ben oprecht benieuwd en verdomme alcohol en autorijden doe ik niet meer twee politie motors tegengekomen.
Geil met tong ??quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwjaarszoenen en zo jwzzzzz
Jij dan
Zeker, heb nog net op de valreep drie meiden op een maand weten te hosselenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwjaarszoenen en zo jwzzzzz
Jij dan
Met tong is haram, gewoon kusjes op de wang!quote:
Nee met mn vingerquote:
Sjowwww.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, heb nog net op de valreep drie meiden op een maand weten te hosselen
Geen enkele, heb je interesse in eentje dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee met mn vinger
[..]
Sjowwww.
Hoeveel soa's heb he al opgelopen?
Meiden hosselen, wordt dat nooit saai? Ik voel me altijd toch eenzaam na zo'n vrij partij. Ben ik liever altijd alleen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, heb nog net op de valreep drie meiden op een maand weten te hosselen
Was je hem kwijt geweest voorkomen strafblad geen hcquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Valt mee twee halve liters. Maar ja met mijn beginners rijbewijs.
Ja in gonorroe.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen enkele, heb je interesse in eentje dan?
Nee joh, heb net altijd de grootste moeite met ze na het klaarmaken van het ontbijt en het schoonmaken van de woonkamer om weer het huis uit te krijgen. Meestal denken ze dat ze relatie materiaal zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meiden hosselen, wordt dat nooit saai? Ik voel me altijd toch eenzaam na zo'n vrij partij. Ben ik liever altijd alleen.
Fack ik moet wat volwassener worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was je hem kwijt geweest voorkomen strafblad geen hc
Moet je eens vragen aan rickert of er achter het station nog een paar gasten staan die het misschien hebben.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je eens vragen aan rickert of er achter het station nog een paar gasten staan die het misschien hebben.
Ik weet, daarom ben ik ook zo'n baasquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hoop domme dingen gedaan vroeger. Blij dat er toen nog geen cameras in mobieltjes zaten
Altijd de dans ontsprongen. Gelukkig nu vrij kalm. Geen klapperij meer na het stappen enzo. Niet meer met de wouten in aanraking komen.
Laatste keer was in Duitsland 2 jaar terug. Bijna klapperij met zo'n lul met een Lexus, die achtervolgde ons na wat woorden. Lul vergat zijn auto op de handrem te zettenHij wilde mij een paar meppen verkopen en ik riep lachend naar hem: "Dein auto, dein auto". Als een laffe haas rende hij achter die linkse pauperbak van hem, maar het was te laat. Auto rolde 4 meter naar beneden tegen een boom
![]()
Fietsen voor het leven en uiteindelijk in het bos biertjes klappen omdat het krioelde van de Polizei en Feuerwehr.![]()
Na een paar uur weer verder gefietst. We moesten nog een kilometer of 18 tot de grens met Zevenaar. EllendeNiet gepakt trouwens, scheelde niet veel allemaal.
Goed verhaal!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hoop domme dingen gedaan vroeger. Blij dat er toen nog geen cameras in mobieltjes zaten
Altijd de dans ontsprongen. Gelukkig nu vrij kalm. Geen klapperij meer na het stappen enzo. Niet meer met de wouten in aanraking komen.
Laatste keer was in Duitsland 2 jaar terug. Bijna klapperij met zo'n lul met een Lexus, die achtervolgde ons na wat woorden. Lul vergat zijn auto op de handrem te zettenHij wilde mij een paar meppen verkopen en ik riep lachend naar hem: "Dein auto, dein auto". Als een laffe haas rende hij achter die linkse pauperbak van hem, maar het was te laat. Auto rolde 4 meter naar beneden tegen een boom
![]()
Fietsen voor het leven en uiteindelijk in het bos biertjes klappen omdat het krioelde van de Polizei en Feuerwehr.![]()
Na een paar uur weer verder gefietst. We moesten nog een kilometer of 18 tot de grens met Zevenaar. EllendeNiet gepakt trouwens, scheelde niet veel allemaal.
Baas.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:54 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Inb4 probleemwijken picquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Barneveld verloren fuck had het hem zo gegungd.
Oh ja dat heb je ook natuurlijk. Zag wel een toffe vrouw vandaag.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, heb net altijd de grootste moeite met ze na het klaarmaken van het ontbijt en het schoonmaken van de woonkamer om weer het huis uit te krijgen. Meestal denken ze dat ze relatie materiaal zijn
PIJPBEURTEN Op De Wc ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe nog steeds domme dingen. Alleen ben ik wel op mn hoede omdat iedereen een camera heeft sjezus.
Ja dat is nogal wat. Camera's overal...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe nog steeds domme dingen. Alleen ben ik wel op mn hoede omdat iedereen een camera heeft sjezus.
Nog aan de pils?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat is nogal wat. Camera's overal...
Altijd een goed idee! Ik open net mijn tweede. Gaat het ook bij blijven vandaag denk ik.quote:
Zuster verpleegster, veeg mijn reetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik voel me echt misselijk. Waar zijn de vrouwelijke verpleegsters.
Hoe komt dat man ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik voel me echt misselijk. Waar zijn de vrouwelijke verpleegsters.
Veel te rustig, volgens mij heeft iedereen een leven gevonden tegelijk.quote:
Iedereen heeft goede voornemens, zal volgende week wel weer over zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel te rustig, volgens mij heeft iedereen een leven gevonden tegelijk.
Of ze zitten weer massaal op TC waar ik niets vanaf weet
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Iedereen heeft goede voornemens, zal volgende week wel weer over zijn
Dat is zeker waar!!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]Even wat gas terug nemen om weer wat resistentie op te bouwen. Kan nooit geen kwaad
Zo is dat. Op naar de top. Met Geerd aan onze zijde.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!!
Je moet wel naar een vormpiek toewerken he!
Deze Bar Baas weet de goede leeftquote:
En dat terwijl ik vrij was, morgen weer barbazenquote:
Dat sowieso! Urenlang heb ik al in de trein gezeten, met klamme handjes mijn chipkaart vasthoudend om onze god te mogen aanschouwenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is dat. Op naar de top. Met Geerd aan onze zijde.
Jij ook hierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja weet ik, ik probeer hem weer te normaliseren, maar het werkt niet, ik ga wel even naar profiel.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je UI is een beetje aan de drukke kant
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik probeer hem weer te normaliseren, maar het werkt niet, ik ga wel even naar profiel.
Moet je eens doen op LSD .quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef noodgang het volgende:
[..]ik kan er wel een tijd naar staren, werkt vrij hypnotiserend.
Wat had hij deze keer weer gedaan?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Ja sorry was ff drukff 1tje uit de trein laten halen
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Spoorwegpolitie erbij?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Op zijn muil geslagen?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
Heus werkt dat bij jou zo snel? :öquote:Op zondag 3 januari 2016 01:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Net LSD genomen, nu lijkt je UI stil te staan
Volgens mij zit je ook nog echt aan de drugs, beetje quotes falenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus werkt dat bij jou zo snel? :ö
blijkbaarquote:Op zondag 3 januari 2016 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je ook nog echt aan de drugs, beetje quotes falen
Er wordt nog aan gewerkt, maar lijkt mij een uitgangspunt toch!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde over een gourmet meet met kebab in een trein met heel veel bier?
Das best een tof ideequote:Op zondag 3 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er wordt nog aan gewerkt, maar lijkt mij een uitgangspunt toch!
Te lelijk waarschijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Geerd mensen uit zijn trein flikkert
Ik hoop dat hij nu een heel gedetailleerd verhaal aan het tikken is op zijn phonequote:Op zondag 3 januari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:
Hier nog eenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nu een heel gedetailleerd verhaal aan het tikken is op zijn phone
Ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe, als Geerd nog met het verhaal komt stuur mij dan effe een linkje naar de post, of gooi het verhaal eventjes in de OP als je die bemachtigd krijgt!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef renwan het volgende:
Verdomme Geerd, laat ons niet in spanning!
Duurt wel lang jaquote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef renwan het volgende:
Verdomme Geerd, laat ons niet in spanning!
Nog iets minder dan 200 posts, tenzij het hier storm gaat lopen ga ik dat niet reddenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe, als Geerd nog met het verhaal komt stuur mij dan effe een linkje naar de post, of gooi het verhaal eventjes in de OP als je die bemachtigd krijgt!
Anders spit ik hem morgen wel even terug door het topic heen, maakt ook niet uit.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Nog iets minder dan 200 posts, tenzij het hier storm gaat lopen ga ik dat niet redden
Als het ware verhaal bovenkomt voor ik slaap hou ik je natuurlijk op de hoogte ouwe barbaasquote:Op zondag 3 januari 2016 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders spit ik hem morgen wel even terug door het topic heen, maakt ook niet uit.
Thanks! Wij barbazen begrijpen elkaar!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Als het ware verhaal bovenkomt voor ik slaap hou ik je natuurlijk op de hoogte ouwe barbaas
Barbazenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks! Wij barbazen begrijpen elkaar!
Meneer had 15 euro op zijn kaart.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:
Op zijn minst!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik zie al een mooie Steven Seagal actie van Geerd voor mij, waarin hij de zwartrijder eerst een paar rake tikken verkoopt, alvorens de doerak in gehavende toestand over te geven aan de politie.
Zo'n malloot die gewoon niet wil betalen dus?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Meneer had 15 euro op zijn kaart.
En geen geld om in te checken.
Ik zei nou schrijf ik even een kaartje voor je.
En toen hij mij vertellen hoe ik mijn werk moest doen
Toen nog een keer gevraagd of die mee wou werken.
Begon die weer het verhaal opnieuw te doen ja dan ben ik er wel klaar mee.
Weggelopen om te bellen roept tie nog een keer hee kom eens terug!!
Ja wat denk je zelf kut.
Dus veiligheid en service heeft hem even opgevangen
Geerd regelt het gewoonquote:Op zondag 3 januari 2016 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weggelopen om te bellen roept tie nog een keer hee kom is terug!!
Ja wat denk je zelf kut.
Coolquote:Op zondag 3 januari 2016 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger kon je als HC nog aan de noodrem trekken en de desbetreffende wanbetaler met een ferme tik de trein uit bonjouren halverwege de weilanden. Die tijden zijn helaas voorbij.
Als dat nog zou kunnen had ik een toekomstige topbaanquote:Op zondag 3 januari 2016 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger kon je als HC nog aan de noodrem trekken en de desbetreffende wanbetaler met een ferme tik de trein uit bonjouren halverwege de weilanden. Die tijden zijn helaas voorbij.
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Als dat nog zou kunnen had ik een toekomstige topbaan
Gelukkig wel, dat is wel gegarandeerd een uur vertraging voor iedereenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Wacht die topbaan is het al, had alleen nóg beter gekundquote:Op zondag 3 januari 2016 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2011. Nog niet eens zo gek lang geleden.
Gelezen, was nog effe schijten en een nieuw biertje pakken.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd regelt het gewoon
Rabbit lees je mee?
Veiligheidsjihadisme. Zag laatst een jager in het schouwpad lopen. Dat soort dingen moet je altijd melden. Reed nog niet zo hard. Flink in de ankers gegaan, raampje open en hem gesommeerd om over de sloot te springen. Deed hij netjes, niets aan de hand. Kwam met +2 binnen op Appingedam, en precies op tijd in Loppersum. Gewoon zoals het hoortquote:Op zondag 3 januari 2016 01:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dat is wel gegarandeerd een uur vertraging voor iedereen
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veiligheidsjihadisme. Zag laatst een jager in het schouwpad lopen. Dat soort dingen moet je altijd melden. Reed nog niet zo hard. Flink in de ankers gegaan, raampje open en hem gesommeerd om over de sloot te springen. Deed hij netjes, niets aan de hand. Kwam met +2 binnen op Appingedam, en precies op tijd in Loppersum. Gewoon zoals het hoort
Heldquote:Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veiligheidsjihadisme. Zag laatst een jager in het schouwpad lopen. Dat soort dingen moet je altijd melden. Reed nog niet zo hard. Flink in de ankers gegaan, raampje open en hem gesommeerd om over de sloot te springen. Deed hij netjes, niets aan de hand. Kwam met +2 binnen op Appingedam, en precies op tijd in Loppersum. Gewoon zoals het hoort
Godverdomme mensen die op een trein werkenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met de tegentrein, dan moet hij wachten. Kruis stationquote:Op zondag 3 januari 2016 01:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Held
Je zou godverdomme te laat in Loppersum komen zeg!
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
Vanavond bij de Nationale IQ-test een score van 115 weten te behalen.
#trots
Wouw ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
#trots
Ik wil niet aan IQ-testen denken tot maandag jaquote:Op zondag 3 januari 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
#trots
Wat was het?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:50 schreef renwan het volgende:
Laatste stukje troep van mijn ex weggepleurd
Scheermesje, zag het net toevallig liggen toen ik ging pissenquote:
De sloddervos.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Scheermesje, zag het net toevallig liggen toen ik ging pissen
Mocht wel eens tijd worden 6 maanden na datoquote:
Fijn! De opressie verwijderen uit je leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:50 schreef renwan het volgende:
Laatste stukje troep van mijn ex weggepleurd
Er is vast wel een kans dat ik iets van haar terug vind onder mijn bed ofzo, maar daar kijk ik zelden dus zal me watquote:Op zondag 3 januari 2016 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fijn! De opressie verwijderen uit je leven.
Haar nietige bestaan is de tijd van ons niet waard.
Even lezen!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:54 schreef Scuidward het volgende:
Owja Mono. Ik had nog een infadel gespot.
KLB / Dergelijke 'muziek'
Ja. Geerd heeft even iemand laten afvoeren.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:55 schreef Remqo het volgende:
Heb ik nog het een en ander gemist in Cafe Geerd?
spannend, vertel meerquote:Op zondag 3 januari 2016 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Geerd heeft even iemand laten afvoeren.
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weggelopen om te bellen roept tie nog een keer hee kom is terug!!
Ja wat denk je zelf kut.
Geerd heeft juist gehandeldquote:
Welterusten ouwe barbaasquote:Op zondag 3 januari 2016 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens maffen.
Vrienden en vriendinnen, drink lekker nog een paar biertjes in Geerds naam, zoals hij het zou willen en houd het gezellig!
En slaap lekker alvast!
Eindelijkquote:
Achja nu kom je toevallig op een groot station met backup in een stoptrein kun je toch niks tegen zulke figuren moet je ook niet willen.quote:
Dit advies neem ik mee in mijn eventuele carrière als HCquote:Op zondag 3 januari 2016 02:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja nu kom je toevallig op een groot station met backup in een stoptrein kun je toch niks tegen zulke figuren moet je ook niet willen.
Want jij verliest toch.ben je een paar dagen thuis, baas komt bij je ja waarom heb je hem, niet gewoon laten gaan?
Die paar euro, energie en risico moet je helemaal niet willen.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit advies neem ik mee in mijn eventuele carrière als HC
Dan maar een oogje toeknijpen.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja nu kom je toevallig op een groot station met backup in een stoptrein kun je toch niks tegen zulke figuren moet je ook niet willen.
Want jij verliest toch.ben je een paar dagen thuis, baas komt bij je ja waarom heb je hem, niet gewoon laten gaan?
Kan mij voorstellen !!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan maar een oogje toeknijpen.
Ik was vandaag trouwens weer eens met de trein geweest.
Utrecht SC herkende ik niet meer terug
Ja dat ken ik ook, was begin van dit jaar nog op Utrecht CS en snapte er vorige week echt geen fuck meer vanquote:Op zondag 3 januari 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
was vandaag trouwens weer eens met de trein geweest.
Utrecht
Begrijpelijk ook!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:07 schreef Geerd het volgende:
helemaal niet willen.
Laat lekker gaan, Ns wil ook helemaal niet dat je
Het jaar is dan ook net begonnenquote:Op zondag 3 januari 2016 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ook, was begin van dit jaar nog op Utrecht CS en snapte er vorige week echt geen fuck meer van
Mijn exuses!quote:
Voor mij was het zo'n 4 jaar terug dat ik er voor het laatst was.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn exuses!
Ik was begin 2015 voor het laatst op Utrecht CS en eind december snapte ik er niks meer van!
Die ligt allang in bedquote:Op zondag 3 januari 2016 02:16 schreef Geerd het volgende:
Hoe was het Sneeuw leeuw in utje gegaan dan heeft tie nog halve liters geklapt?
Argentijns eten is echt relax, mits je de goede zaakjes weetquote:Op zondag 3 januari 2016 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor mij was het zo'n 4 jaar terug dat ik er voor het laatst was.
Maar Utrecht blijft wel een leuke stad, lekker gegeten ook bij de Argentijn.
Argentijnse Steaks
Hoe zit het met de zondagsopening? Hoorde dat Jumbo bij de IJsselhallen weer open wilde, de Jumbo bij jou achter is die nog open op zondag?quote:Op zondag 3 januari 2016 02:20 schreef Geerd het volgende:
Ben ik ff blij dat ik nog een tray grafenwalder heb staan, door die kut feestdagen heel mijn bier voorraad weg.
En maandag vrij dus morgen na het werk zuipen !!!!
Had ik het anders moeten doen met 12 biertjes maar
Nee die is altijd dicht, op de Veemarkt idd die zou nog wel eens los kunnen zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe zit het met de zondagsopening? Hoorde dat Jumbo bij de IJsselhallen weer open wilde, de Jumbo bij jou achter is die nog open op zondag?
Ja men loopt daar gigantisch achter met zondagopening. Drama. In zo'n beetje elke stad zijn bijna alle supermarkten open op zondag. Dit is tragisch.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee die is altijd dicht, op de Veemarkt idd die zou nog wel eens los kunnen zijn
Ja zelfs in fucking Lochem is alles open bwv.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja men loopt daar gigantisch achter met zondagopening. Drama. In zo'n beetje elke stad zijn bijna alle supermarkten open op zondag. Dit is tragisch.
Het blijft me verbazen. Er was zo'n gozer met een petitie bezig maar de gemeenteraad weigert daar wat mee te doen op korte termijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zelfs in fucking Lochem is alles open bwv.
En de boni ook alleen pas op 16.00
Ik heb in Den Haag, Amersfoort, Rotterdam en Lelystad gewoond. Genoeg ellende van het Westen gezienquote:Op zondag 3 januari 2016 02:27 schreef renwan het volgende:
Ik ben echt de enige "nep"westerling in deze reeks hè?
Juist alle dingen die ik als oorspronkelijk Limburger waardeer aan de Randstadquote:Op zondag 3 januari 2016 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb in Den Haag, Amersfoort, Rotterdam en Lelystad gewoond. Genoeg ellende van het Westen gezien
Zou op zich nog wel terug willen, Groningen is het eindpunt van het land, je zit overal ver vandaan. Mis het gemak van nachttreinen, bioscopen die nachtvoorstellingen hebben, 24/7 winkeltjes etc.
Dumpert kan mij voor maximaal anderhalve minuut boeien, anders moet de titel wel heel pakkend zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 02:28 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilasie_van_2015.html
Ik moest lachen keer wat anders dan die IS filmpjes !!
Dit was een goede, had echt een dikke steak van 450 gram dat ging er in als koekquote:Op zondag 3 januari 2016 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Argentijns eten is echt relax, mits je de goede zaakjes weet
quote:Op zondag 3 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Juist alle dingen die ik als oorspronkelijk Limburger waardeer aan de Randstad
quote:Op zondag 3 januari 2016 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit was een goede, had echt een dikke steak van 450 gram dat ging er in als koek
De anonimiteit trekt me juist het meest, ik ken mijn eigen buren nauwelijks. Als ik om 5 uur 's nachts compleet lam mijn huis binnen kom lopen is er niemand die het weet of interesseert. Dat was in Maastricht echt totaal andersquote:Op zondag 3 januari 2016 02:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]De gemakken zijn vet relax. Maar de drukte, het gejaagde, de te grote diversiteit en anonimiteit trekt mij niet zo. Soms een beetje opgefokt sfeertje (niet van ruzie, maar gewoon stoerdoenerij). In Zwolle en Groningen zie je dat totaal niet. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Hou ik wel van. Wees wie je bent en niet iets doen omdat dat stoer is ofzo.
900 gram, wat een bulk vlees dat zeg.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]Chill.
Ik heb in de VS een keer een steek van 900 gram gehad. Liter cola er bij, en kreeg het op. De tering dat was echt lekker. Niet geheel Argentijns, maar een goed steakhouse. Vlees was dondersmals.
Vertelde de ober dat ik in Nederland slager was, mocht gelijk mee naar de keuken en mijn eigen stuk afsnijdenVonden ze prachtig daar in de keuken.
Dat is ook fijnquote:Op zondag 3 januari 2016 02:32 schreef renwan het volgende:
[..]
De anonimiteit trekt me juist het meest, ik ken mijn eigen buren nauwelijks. Als ik om 5 uur 's nachts compleet lam mijn huis binnen kom lopen is er niemand die het weet of interesseert. Dat was in Maastricht echt totaal anders
Waar een wil is is een weg mijn vriend.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
900 gram, wat een bulk vlees dat zeg.
Ik zou me er ook aan wagen, kan alleen niet beloven of ik het op kan.
Cool dat je zelf het vlees mocht snijden
Ik zit qua burencontact juist in het midden. Ken niemand in dit gebouw op een excollega van Media Markt en de buurman van mijn buurman na. Zou bij niemand mijn sleutel toevertrouwenquote:Op zondag 3 januari 2016 02:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook fijnWil ik ook. Ik wil net zoveel contact als ik zelf kan beslissen.
Wij hebben 1 buurman die we totaal niet kennen, buurmeisje waar we sporadisch contact mee hebben en de bovenburen waar we wel mee chillen. Ideaal als we een weekendje weg zijn, kunnen zij de beesten eten geven, staat dan altijd pils voor ze klaar. Dat is dan ook gelijk genoeg
Af en toe chillen, maar niet dat ze weten wat we allemaal uitspoken enzo. Net genoeg om elkaars sleutels te bewaren voor noodgevallen ofzoiets. Perfect
Ik ben ook in VS geweest en heb daar steaks gehad, wel erg lang terug weer.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg mijn vriend.
Net als met Geerd. Wanneer je Geerd zoekt, zal je Verlossing vinden
Beterquote:
Ballon!quote:
Stop met praten over steak, heb al hongerquote:Op zondag 3 januari 2016 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben ook in VS geweest en heb daar steaks gehad, wel erg lang terug weer.
En ik was met de trein vandaag, dus was dicht bij Geerd
De hamvraag is, is Geerd een steakliefhebber?quote:Op zondag 3 januari 2016 02:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Stop met praten over steak, heb al honger
OH VUILE SLET!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het voorbereidende werk gedaan voor morgen Geerd.
Hoe meer bloed hoe beter hoop ikquote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
De hamvraag is, is Geerd een steakliefhebber?
quote:
Het is rood vlees van binnenquote:
Juist!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het voorbereidende werk gedaan voor morgen Geerd.
Ik zou de beiden doen!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:42 schreef Geerd het volgende:
Zie mijn buren echt zelden, krijg je met die late diensten en in bed blijven snurken.
Als ik weg ga zijn hun nog niet thuis, en als ik thuis kom liggen ze allang plat.
Dat is dat jonge stel met dat lekkere wijf daarnaast een nog iets ouder stel met en een lekkere dochter.
Blijft mooi !! Zou ze allemaal doen !! behalve de mannenquote:
ZEKERS!!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
De hamvraag is, is Geerd een steakliefhebber?
Een malse steak behoort vanaf nu ook bij de Geerd gebodenquote:
Ik heb dit ooit nog gedraaid, godverquote:Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef renwan het volgende:
Dit vond ik ooit een mooie serie, ik schaam me voor mijn vroegere zelf
Fixed!quote:
In Yoda topic you post!quote:
quote:
Embarrising it isquote:
Zeker, maar dat is wel hoe onze taal klinktquote:
beetje geluk 4 tieten morgen?quote:Op zondag 3 januari 2016 02:44 schreef dimmak het volgende:
Ik had een dame wiens relatie net over was en iemand die er gewoon aan toe was. Dus ik heb mijn dag in tweeen gesplitst morgen.
Geerd! Dat sowieso. Het eerste paar komt rond 14:00 en het tweede paar rond 21:00.quote:
Matig geimmiteerd ook welquote:Op zondag 3 januari 2016 02:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is wel hoe onze taal klinkt
Dat mag je vinden, maar Nederlands is echt een complete kuttaalquote:
Het schijnt voor een buitenlander net zoals het Zweeds voor ons is, geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 3 januari 2016 03:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar Nederlands is echt een complete kuttaal
Gelukkig nieuwjaar Roosje!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Had gisteren voor het eerst geen drank op.
ROOSJE!!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Had nog niks gezegd dit jaar; bij deze een gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!! M'n eerste post van dit jaar dus
Ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zou voor de PS4 gaan, ik ben al PS fan sinds de aller eerste vanwege de betere specs tov de andere consoles. Het PS-Network valt wel tegen overigens, maar is wel altijd gratis geweest (zal wel een correlatie tussen zittenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef renwan het volgende:
Zeg mede Geerd aanbidders. Ik zit te twijfelen om volgende week ergens een nieuwe console te halen maar ik kom er niet uit welke
Heb nu een 360 en vind die controller zo relaxed dat ik mezelf eigenlijk niet met een Playstation controller zie spelen. Maar ik zie wel dat de specs van de ps4 gewoon beter zijn. Aan de andere kant vind ik de opties van die kinect 2.0 ook wel geil.
Mediamarkt heeft nu ook 2 aanbiedingen lopen PS4 met Black ops en Destiny voor ¤388 en de One met 2 controllers, Black Ops, Halo 5 en Fifa 16 voor ¤429.
Destiny heb ik gameplay van gezien op Twitch en daar snap ik echt geen hol van, CoD heb ik eigenlijk nooit gespeeld maar zie ik mezelf wel spelen, Halo heb ik echt weer geen zak mee maar Fifa 16 des te meer.
Ik kom er niet uit HELP
Op de PS4 moet je wel dokken om online te spelen toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor de PS4 gaan, ik ben al PS fan sinds de aller eerste vanwege de betere specs tov de andere consoles. Het PS-Network valt wel tegen overigens, maar is wel altijd gratis geweest (zal wel een correlatie tussen zitten)
Mijn mening: Voor de PS4 gaan!
Dat dan wel weer, maar voor de 4 is het PSN weer dik verbeterd!quote:Op zondag 3 januari 2016 16:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Op de PS4 moet je wel dokken om online te spelen toch?
quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Das kut winkels zijn nog wel losquote:Op zondag 3 januari 2016 16:44 schreef Scuidward het volgende:
Ik sta zo goed als droog. Nog maar 3 pilsjes in de koelkast.
Zit wel snor. Geen zin om enkel voor bier naar de supermarkt te gaan.quote:
Vergeet je mij nou gewoon?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
Dan zal ik het vanavond alleen moeten doen of zuipt SL nog mee ?? Sneeuw-Leeuw! !!
Jij wil gewoon tegen mij gamenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor de PS4 gaan, ik ben al PS fan sinds de aller eerste vanwege de betere specs tov de andere consoles. Het PS-Network valt wel tegen overigens, maar is wel altijd gratis geweest (zal wel een correlatie tussen zitten)
Mijn mening: Voor de PS4 gaan!
Vanavond nog, daarna braaf zijn tot de keuringenquote:
Nog een dikke week nog maar !!!!spannond! !!!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 17:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Vanavond nog, daarna braaf zijn tot de keuringen
Nee, gewoon teveel, wel verschillende biertjes. In bed ging het draaien en hoppaquote:Op zondag 3 januari 2016 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus ?? Van alles door elkaar zeker ?
Godver nog wel de wc gehaald ?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nee, gewoon teveel, wel verschillende biertjes. In bed ging het draaien en hoppa
Daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van, zal vast geen goed teken zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 17:52 schreef Scuidward het volgende:
Dat draaien is wel vervelend ja. Zou je bijna je bed vastzetten met tentharingen.
Heel soms maar hoor. Wat ik de laatste jaren vaker heb gehad is dat ik niet weet hoe ik thuis ben gekomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van, zal vast geen goed teken zijn
De welbekende zwarte gaten. Ik heb dat alleen als ik bij vrienden slaap. Dan wil ik nog wel eens in de prullenbak plassen ofzoiets. Complete black-outquote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heel soms maar hoor. Wat ik de laatste jaren vaker heb gehad is dat ik niet weet hoe ik thuis ben gekomen.
Dat is ook wel weer een treffend voorbeeld wat ik zelf nooit hoop te doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De welbekende zwarte gaten. Ik heb dat alleen als ik bij vrienden slaap. Dan wil ik nog wel eens in de prullenbak plassen ofzoiets. Complete black-out
Macaroni is bij mij de beste bodem. Hier ging een lange studie aan vooraf kan ik u vertellenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kan altijd wel alles herinneren, hoe lam ik ook ben geweest. Moet alleen vaker ff een goede bodem leggen
Macaroniquote:Op zondag 3 januari 2016 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Macaroni is bij mij de beste bodem. Hier ging een lange studie aan vooraf kan ik u vertellen
2 volle borden (klein bergje boven de rand van een diep bord uit) macaroni. Scheut ketjap manis en een fikse mespunt sambal oelek. Dat houd ik altijd aan.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:05 schreef Scuidward het volgende:
Is de bodem ook dusdanig geperfectioneerd dat deze tot op de gram bekend is?
Pff oudjaarsnacht ben ik ook een hoop kwijt zegquote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heel soms maar hoor. Wat ik de laatste jaren vaker heb gehad is dat ik niet weet hoe ik thuis ben gekomen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 10:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Roosje!
En goed begin!![]()
quote:
quote:
Nu de 2e dag, ik hoop echt dat het een beetje gaat lukken. Niet dat ik verder voor altijd drankloos wil zijn, als ik eerst maar een beetje gezonder/fitter word en me gezonder en fitter voel, want dat is echt niet veel nu.quote:
Welke film ?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Morgen zuipen en de vaagste film ooit kijken.
Zal ff achter kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kan ik hier een non-alcoholisch drankje krijgen?
Ben bang dat ik de gay scenes niet overleef, maar de bedoeling is om dit te kijken met veel alcohol met een makker van me, we doen wel eens rollenspellen in een winkel. Dat we naar de gordijnen gaan en ons voordien als homo's die gordijnen willen kopen, terwijl andere mensen serieus staan uit te kiezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef Scuidward het volgende:
Lijkt mij een zeer artistieke film, waarin de regisseur het meer mythische allure meegeeft.
Is der geen vrouwen versie?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet judgen man.... Niet judgen...
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de gay scenes niet overleef, maar de bedoeling is om dit te kijken met veel alcohol met een makker van me, we doen wel eens rollenspellen in een winkel. Dat we naar de gordijnen gaan en ons voordien als homo's die gordijnen willen kopen, terwijl andere mensen serieus staan uit te kiezen.
Baas !!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 18:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de gay scenes niet overleef, maar de bedoeling is om dit te kijken met veel alcohol met een makker van me, we doen wel eens rollenspellen in een winkel. Dat we naar de gordijnen gaan en ons voordien als homo's die gordijnen willen kopen, terwijl andere mensen serieus staan uit te kiezen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was hij er ook?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:34 schreef Geerd het volgende:
1x met een vriend naar Amsterdam geweest ik zei voor de gein kom we gaan een stukje hand in hand lopen.
Al die toeristen etc kijken die Chinezen Ohw look there gaayyyy echt wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |