quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Had gisteren voor het eerst geen drank op.
Das kut winkels zijn nog wel losquote:Op zondag 3 januari 2016 16:44 schreef Scuidward het volgende:
Ik sta zo goed als droog. Nog maar 3 pilsjes in de koelkast.
Zit wel snor. Geen zin om enkel voor bier naar de supermarkt te gaan.quote:
Vergeet je mij nou gewoon?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
Dan zal ik het vanavond alleen moeten doen of zuipt SL nog mee ?? Sneeuw-Leeuw! !!
Jij wil gewoon tegen mij gamenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor de PS4 gaan, ik ben al PS fan sinds de aller eerste vanwege de betere specs tov de andere consoles. Het PS-Network valt wel tegen overigens, maar is wel altijd gratis geweest (zal wel een correlatie tussen zitten)
Mijn mening: Voor de PS4 gaan!
Vanavond nog, daarna braaf zijn tot de keuringenquote:
Nog een dikke week nog maar !!!!spannond! !!!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2016 17:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Vanavond nog, daarna braaf zijn tot de keuringen
Nee, gewoon teveel, wel verschillende biertjes. In bed ging het draaien en hoppaquote:Op zondag 3 januari 2016 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus ?? Van alles door elkaar zeker ?
Godver nog wel de wc gehaald ?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nee, gewoon teveel, wel verschillende biertjes. In bed ging het draaien en hoppa
Daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van, zal vast geen goed teken zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 17:52 schreef Scuidward het volgende:
Dat draaien is wel vervelend ja. Zou je bijna je bed vastzetten met tentharingen.
Heel soms maar hoor. Wat ik de laatste jaren vaker heb gehad is dat ik niet weet hoe ik thuis ben gekomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van, zal vast geen goed teken zijn
De welbekende zwarte gaten. Ik heb dat alleen als ik bij vrienden slaap. Dan wil ik nog wel eens in de prullenbak plassen ofzoiets. Complete black-outquote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heel soms maar hoor. Wat ik de laatste jaren vaker heb gehad is dat ik niet weet hoe ik thuis ben gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |