SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat dan wel weer, maar ik vind het hele concept van een kattebak in huis waar uitwerpselen in blijven liggen gewoon ranzig. Ben dan ook opgegroeid in een gezin die altijd honden hebben gehad die hun behoefte altijd in de tuin deden. De wat netter opgevoede honden binnen de familie deden het gewoon op te potquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:46 schreef Scuidward het volgende:
GGG!
Over die katten. Die korrels absorberen volgens mij het vocht uit de poep. Wij hebben nu speciale korrels die ook de geur van de urine neutraliseren. Dan is het gewoon eenmaal daags ff scheppen. Waarom ze het doen weet ik niet. Dat is wel hun instinct, zijn erg schone dieren.
wtfquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
De wat netter opgevoede honden binnen de familie deden het gewoon op te pot
Wil je ons gaan toevoegen dan?quote:
Ik wil het ook wel voor je nakijken, moet je effe haar naam DM'enquote:
Dat ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Helden uit de Geerd SC mogen mij ook toevoegen.
Ik nog nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Geerd het volgende:
Iedereen weet der naam ? Doe anders maar een DM niet lopen fucken he
Je hebt pmquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik nog niet
Maar ben nu ook niet thuis
Met je dna of met je danquote:
Mooi zo !!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met je dna of met je dan
Met mijn DNA gaat het prima, volgens mij geen translocaties of inserties.
Opsoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met je dna of met je dan
Met mijn DNA gaat het prima, volgens mij geen translocaties of inserties.
Mag ik hem? Ben oprecht benieuwd en verdomme alcohol en autorijden doe ik niet meer twee politie motors tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Geerd het volgende:
Iedereen weet der naam ? Doe anders maar een DM niet lopen fucken he
Nieuwjaarszoenen en zo jwzzzzzquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso![]()
Nog geneukt met oud op nieuw
Gast hoeveel had je op dan ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mag ik hem? Ben oprecht benieuwd en verdomme alcohol en autorijden doe ik niet meer twee politie motors tegengekomen.
Geil met tong ??quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwjaarszoenen en zo jwzzzzz
Jij dan
Zeker, heb nog net op de valreep drie meiden op een maand weten te hosselenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwjaarszoenen en zo jwzzzzz
Jij dan
Met tong is haram, gewoon kusjes op de wang!quote:
Nee met mn vingerquote:
Sjowwww.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, heb nog net op de valreep drie meiden op een maand weten te hosselen
Geen enkele, heb je interesse in eentje dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee met mn vinger
[..]
Sjowwww.
Hoeveel soa's heb he al opgelopen?
Meiden hosselen, wordt dat nooit saai? Ik voel me altijd toch eenzaam na zo'n vrij partij. Ben ik liever altijd alleen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, heb nog net op de valreep drie meiden op een maand weten te hosselen
Was je hem kwijt geweest voorkomen strafblad geen hcquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Valt mee twee halve liters. Maar ja met mijn beginners rijbewijs.
Ja in gonorroe.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen enkele, heb je interesse in eentje dan?
Nee joh, heb net altijd de grootste moeite met ze na het klaarmaken van het ontbijt en het schoonmaken van de woonkamer om weer het huis uit te krijgen. Meestal denken ze dat ze relatie materiaal zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meiden hosselen, wordt dat nooit saai? Ik voel me altijd toch eenzaam na zo'n vrij partij. Ben ik liever altijd alleen.
Fack ik moet wat volwassener worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was je hem kwijt geweest voorkomen strafblad geen hc
Moet je eens vragen aan rickert of er achter het station nog een paar gasten staan die het misschien hebben.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je eens vragen aan rickert of er achter het station nog een paar gasten staan die het misschien hebben.
Ik weet, daarom ben ik ook zo'n baasquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hoop domme dingen gedaan vroeger. Blij dat er toen nog geen cameras in mobieltjes zaten
Altijd de dans ontsprongen. Gelukkig nu vrij kalm. Geen klapperij meer na het stappen enzo. Niet meer met de wouten in aanraking komen.
Laatste keer was in Duitsland 2 jaar terug. Bijna klapperij met zo'n lul met een Lexus, die achtervolgde ons na wat woorden. Lul vergat zijn auto op de handrem te zettenHij wilde mij een paar meppen verkopen en ik riep lachend naar hem: "Dein auto, dein auto". Als een laffe haas rende hij achter die linkse pauperbak van hem, maar het was te laat. Auto rolde 4 meter naar beneden tegen een boom
![]()
Fietsen voor het leven en uiteindelijk in het bos biertjes klappen omdat het krioelde van de Polizei en Feuerwehr.![]()
Na een paar uur weer verder gefietst. We moesten nog een kilometer of 18 tot de grens met Zevenaar. EllendeNiet gepakt trouwens, scheelde niet veel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |