Ga je het niet weer om zeep helpenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké... we will see...
ik ga pas slijmen als het zeker is
Ik heb nog geen reactiequote:Op zondag 3 januari 2016 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Leandra heeft iets gedaan, ik wacht het rustig af, als het al serieus is zal het geen halszaak worden, daar vertrouw ik op
Ik was al begonnen voor het ter sprake kwam...quote:Op zondag 3 januari 2016 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké... we will see...
ik ga pas slijmen als het zeker is
snelle Jellequote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al begonnen voor het ter sprake kwam...
Voor een mod?. Ik vind het wel ok maar ik heb Deissy wel op de eerste plaats staan qua modquote:
Nee gewoon in slijmmode,,,,quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor een mod?. Ik vind het wel ok maar ik heb Deissy wel op de eerste plaats staan qua mod
Jij bent ook geschiktquote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon in slijmmode,,,,
Meestal zijn er 2 mods per forum...
nogmaals, ik wil helemaal geen mod zijn, als het een voorwaarde is om 40+ weer open te krijgen, dan zij het zo en zal ik zo nodig mijn stinkende best doenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor een mod?. Ik vind het wel ok maar ik heb Deissy wel op de eerste plaats staan qua mod
Dat geloof ik zekersquote:Op zondag 3 januari 2016 18:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nogmaals, ik wil helemaal geen mod zijn, als het een voorwaarde is om 40+ weer open te krijgen, dan zij het zo en zal ik zo nodig mijn stinkende best doen
Dat vind ik wel bewonderenswaardigquote:Op zondag 3 januari 2016 18:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nogmaals, ik wil helemaal geen mod zijn, als het een voorwaarde is om 40+ weer open te krijgen, dan zij het zo en zal ik zo nodig mijn stinkende best doen
Dat zullen onderhand wel stuiterballen zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat ik nog 2 oilballs heb.
Als ze te hard zijn en niet meer te eten mogen de poezen er nog een uurtje mee voetballen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zullen onderhand wel stuiterballen zijn
Truequote:Op zondag 3 januari 2016 19:04 schreef sacha het volgende:
in principe hoeft 40+ natuurlijk helemaal niet gemod te worden, ook iets om trots op te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |