abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158867970
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat maken jullie er een groot ding van (vind ik). Je spreekt 1 keer af en dan zou je in iemand zijn gezicht moeten zeggen dat je het niet ziet zitten, terwijl je het al een paar keer hebt gezegd.

Ik ben dus echt tegen dit soort opdringerige mannen. Zoek hey lekker uit zou ik dan meer denken.
Maar misschien bevalt de date Rhub heel erg en blijkt het een prachtvent te zijn. O+
Ik vind het netjes dat ze hem de kans geeft en daarna evt. (al lijkt het erop dat ze er zeker van is) duidelijk maakt dat er niet meer in zit. Dat is veel beter dan compleet lopen negeren, iets wat je heel vaak ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 11:10:32 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:14:26 #277
416020 K44S
The bearded man
pi_158868047
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef yats het volgende:

[..]

Dat mag, maar eerlijk gezegd vind ik dit erg netjes van rhub. Genoeg mensen hebben niet het lef om zoiets face to face te zeggen en zeggen zoiets via de app of nog erger, laten niets meer horen.
Als ik het goed lees en begrijp: De heer in kwestie wil absoluut met Ru afspreken.
In dat geval: Dan maar op de blaren zitten.

Is dit niet het geval en geeft Ru het maar een kans en is het om de tijd vol te krijgen.. dan vind ik het een nare actie.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158868055
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat maken jullie er een groot ding van (vind ik). Je spreekt 1 keer af en dan zou je in iemand zijn gezicht moeten zeggen dat je het niet ziet zitten, terwijl je het al een paar keer hebt gezegd.

Ik ben dus echt tegen dit soort opdringerige mannen. Zoek hey lekker uit zou ik dan meer denken.
hij is niet opdringerig. En dat heb ik al een paar keer gezegd dus ik snap niet zo goed waarom je dat zo invult.
Hij voelt blijkbaar enorm een vonk. Ik heb hier ook wel gelezen dat mensen denken dat je die vonk alleen voelt als je er allebei zo in staat dus misschien denkt hij dat ook wel. Dat hij het alleen even aan moet wakkeren

Ik ga verder niet verdedigen waarom ik vind dat ik het op deze manier het beste kan afronden en ik heb het nu al meerdere keren uitgelegd. Kwaad zal ik er sowieso niet mee doen en ik zou er zelf ook beter bij slapen als ik weet dat ik het netjes heb gedaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158868077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef K44S het volgende:

[..]

Als ik het goed lees en begrijp: De heer in kwestie wil absoluut met Ru afspreken.
In dat geval: Dan maar op de blaren zitten.

Is dit niet het geval en geeft Ru het maar een kans en is het om de tijd vol te krijgen.. dan vind ik het een nare actie.
ik hoef geen mannen te recyclen om mijn week vol te krijgen hoor :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158868104
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef yats het volgende:

[..]

Dat mag, maar eerlijk gezegd vind ik dit erg netjes van rhub. Genoeg mensen hebben niet het lef om zoiets face to face te zeggen en zeggen zoiets via de app of nog erger, laten niets meer horen.
Het is 1 date en dan zou het netjes moeten zijn om dat tijdens een 2e date in iemand zijn gezicht te zeggen? Had je dat op de eerste date beter kunnen zeggen, dit komt raar over naar hem toe, geeft juist meer hoop. Na twee keer zeggen dat je geen interesse hebt zou het wel genoeg moeten zijn.

Ik vind het verder normaal dat je mensen negeert die geen nee willen horen.
pi_158868108
Daarnaast: mijn moeder heeft mijn vader ook drie keer afgewezen voordat ze verliefd werden op elkaar.

Alles is mogelijk!

Veel plezier Rhub ^O^
pi_158868132
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hij is niet opdringerig. En dat heb ik al een paar keer gezegd dus ik snap niet zo goed waarom je dat zo invult.
Hij voelt blijkbaar enorm een vonk. Ik heb hier ook wel gelezen dat mensen denken dat je die vonk alleen voelt als je er allebei zo in staat dus misschien denkt hij dat ook wel. Dat hij het alleen even aan moet wakkeren

Ik ga verder niet verdedigen waarom ik vind dat ik het op deze manier het beste kan afronden en ik heb het nu al meerdere keren uitgelegd. Kwaad zal ik er sowieso niet mee doen en ik zou er zelf ook beter bij slapen als ik weet dat ik het netjes heb gedaan
Je zegt dat hij volhardend is, dat je beter nee had kunnen zeggen. Dan ga ik er vanuit dat hij opdringerig is, sorry.
pi_158868165
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je zegt dat hij volhardend is, dat je beter nee had kunnen zeggen. Dan ga ik er vanuit dat hij opdringerig is, sorry.
volhardend ja, dat is toch niet meteen opdringerig

En nee was ook een optie geweest en gisteren twijfelde ik wel even of ik er goed aan deed maar nu denk ik dat mijn eerste ingeving de beste en meest nette is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158868198
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het is 1 date en dan zou het netjes moeten zijn om dat tijdens een 2e date in iemand zijn gezicht te zeggen? Had je dat op de eerste date beter kunnen zeggen, dit komt raar over naar hem toe, geeft juist meer hoop. Na twee keer zeggen dat je geen interesse hebt zou het wel genoeg moeten zijn.

ik wist na de eerste date nog niet zeker dat het niks zou worden. Die conclusie heb ik pas later getrokken

En nogmaals ik vind 'geen nee willen horen' nogal een negatieve manier van bekijken. De beste man is door mijn bliksem getroffen en doet gewoon een poging om dat wederzijds te maken. Dat begrijp ik zelfs wel als je iemand echt heel leuk vind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158868227
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En nee was ook een optie geweest en gisteren twijfelde ik wel even of ik er goed aan deed maar nu denk ik dat mijn eerste ingeving de beste en meest nette is
Maar hoe je het bracht, breng je het dat je hem nu 2x hebt afgewezen en hij je nog een keer wil zien en volhardend is. En jij denkt dat je misschien nee had moeten zeggen.

Is toch niet gek dat ik het opvat als een opdringerig persoon? Een normaler persoon had het aangenomen van je dat je gewoon niet verder wil afspreken. Maar succes , wie weet wordt het wel leuk :P
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:27:05 #286
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158868294
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Als ik het verhaal goed begrepen heb heeft rhub dat juist al aan hem duidelijk gemaakt maar wil hij nog een kans ofzo? Dan lost ze dit heel netjes op door face to face nog een keer duidelijk te zijn. Stukken beter dan negeren/doodzwijgen. Dan weet de ander immers niet waar hij/zij aan toe is en of het ergens aan ligt of niet. Dat je mensen negeert nadat je meerdere keren duidelijk geweest bent is mijns inziens een ander verhaal en is terecht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:29:04 #287
416020 K44S
The bearded man
pi_158868325
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik hoef geen mannen te recyclen om mijn week vol te krijgen hoor :D
Vandaar dat je er tijd en moeite in stopt.

Maar goed, toch wens ik je een leuke tijd met 'm :)
pi_158868357
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef yats het volgende:

[..]

Als ik het verhaal goed begrepen heb heeft rhub dat juist al aan hem duidelijk gemaakt maar wil hij nog een kans ofzo? Dan lost ze dit heel netjes op door face to face nog een keer duidelijk te zijn. Stukken beter dan negeren/doodzwijgen. Dan weet de ander immers niet waar hij/zij aan toe is en of het ergens aan ligt of niet. Dat je mensen negeert nadat je meerdere keren duidelijk geweest bent is mijns inziens een ander verhaal en is terecht.
Sorry hoor maar hij/zij weet dan echt wel waar hij aan toe is want het is al gezegd. Dat hij dat dan niet wil accepteren hoeft toch niet Rhub haar probleem te worden. Ik zou m'n tijd er niet aan verspillen.
pi_158868433
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dan los je het in mijn ogen makkelijk op door te zeggen: ik ga je geen kans meer geven, want ik heb al 2 keer gezegd dat ik de klik mis.

Dat is echt wel duidelijk en netjes.
pi_158868463
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb aan een halve hint genoeg en sowieso graag of niet, ik ga een beetje achter een vrouwtje aanlopen, misschien omdat ik de keuze heb maar ik vind het nogal triest om als man achter een vrouw aan te jagen die jou overduidelijk niet ziet zitten, dat zijn toch echt bepaalde typetjes die in een schrale vijver moet vissen, daar hoef je als vrouw niet snel in rond te zwemmen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:35:42 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158868476
Wat een geėmmer zeg. Laat mensen gewoon op hun eigen manier iets duidelijk maken.
Persoonlijk vind ik deze insteek wel sympathiek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158868501
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een geėmmer zeg. Laat mensen gewoon op hun eigen manier iets duidelijk maken.
Gewoon frustraties van mensen die niet zo'n iemand hebben die hem/haar echt heel erg leuk vindt.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:37:17 #293
416020 K44S
The bearded man
pi_158868513
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef Copycat het volgende:
Een mening mag gedeeld worden.

Hoe zij er verder mee omgaat is natuurlijk haar pakkie aan
pi_158868531
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar hoe je het bracht, breng je het dat je hem nu 2x hebt afgewezen en hij je nog een keer wil zien en volhardend is. En jij denkt dat je misschien nee had moeten zeggen.

Is toch niet gek dat ik het opvat als een opdringerig persoon? Een normaler persoon had het aangenomen van je dat je gewoon niet verder wil afspreken. Maar succes , wie weet wordt het wel leuk :P
ik kan juist echt niks met opdringerige mannen of mannen die willen sturen. Dit is eerder een zacht ei :P
Als hij opdringerig was geweest was ik juist niet gegaan
Hij was gewoon heel open over hoe leuk hij me vind en dat hij hoopt dat ik de vonk ook voel na nog 1 date. Ik heb gezegd dat ik die niet voel ook niet denk te gaan voelen en dat de date voor mij geen verschil daarin gaat maken en dat ik niet meer zie dan vriendschap. Dus was hij van nou kwaad kan het ook niet en anders eindigt het gewoon als vrienden

Dus heb ik me een beetje over laten halen en had ik misschien beter nee kunnen zeggen? Misschien wel.
Maar nu is straks alles gewoon met 1 kop koffie goed afgesloten en kan hij het hopelijk ook los laten
Ik snap wel dat het rot kan zijn als je echt denkt dat er meer inzit en je zelf al helemaal weg van iemand bent en dat je dan denkt dat je geen goede kans hebt gehad. Genoeg mensen zijn zo zenuwachtig op de eerste date dat ze daarna echt balen en denken dat ze geen goed beeld van zichzelf hebben gegeven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:38:05 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158868542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:37 schreef K44S het volgende:

Een mening mag gedeeld worden.

Uiteraard. Maar herhaling bovenop herhaling wordt geėmmer.

On topic maar weer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158868622
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik heb aan een halve hint genoeg en sowieso graag of niet, ik ga een beetje achter een vrouwtje aanlopen, misschien omdat ik de keuze heb maar ik vind het nogal triest om als man achter een vrouw aan te jagen die jou overduidelijk niet ziet zitten, dat zijn toch echt bepaalde typetjes die in een schrale vijver moet vissen, daar hoef je als vrouw niet snel in rond te zwemmen.
ik snap niet waarom jij alles in moet delen als een soort kaste systeem. Ik vind dat echt heel onsympathiek
Mensen zijn gewoon mensen en zullen je nog verassen. Echt iedereen kan iets moois hebben
Ik ben juist vaak wel gecharmeerd door van die zachte eitjes met weinig ervaring (zolang ze maar positief in het leven staan en interessante mensen zijn)
Echt liever een zacht ei dan een of andere macho met rare regeltjes en die zichzelf als een of ander kado ziet of zo

Ik vind het juist lief en dapper dat als je iemand ziet zitten dat je dan gewoon er voor gaat ook al word het een blauwtje. En ik zou zelf het zelfde doen (en ik heb ook keus genoeg). Het zegt mij alleen maar dat je bereid bent iets op het spel te zetten voor dingen die je belangrijk vind. Het heeft iets heel oprechts vind ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158868628
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar herhaling bovenop herhaling wordt geėmmer.

On topic maar weer?
sorry ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:46:15 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158868685
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef rhubarbje het volgende:

en zullen je nog verassen
Pas maar op :o
pi_158868725
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gewoon frustraties van mensen die niet zo'n iemand hebben die hem/haar echt heel erg leuk vindt.
Niemand vindt mij leuk. :(
pi_158868740
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Echt liever een zacht ei dan een of andere macho

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')