Maar misschien bevalt de date Rhub heel erg en blijkt het een prachtvent te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat maken jullie er een groot ding van (vind ik). Je spreekt 1 keer af en dan zou je in iemand zijn gezicht moeten zeggen dat je het niet ziet zitten, terwijl je het al een paar keer hebt gezegd.
Ik ben dus echt tegen dit soort opdringerige mannen. Zoek hey lekker uit zou ik dan meer denken.
Als ik het goed lees en begrijp: De heer in kwestie wil absoluut met Ru afspreken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag, maar eerlijk gezegd vind ik dit erg netjes van rhub. Genoeg mensen hebben niet het lef om zoiets face to face te zeggen en zeggen zoiets via de app of nog erger, laten niets meer horen.
hij is niet opdringerig. En dat heb ik al een paar keer gezegd dus ik snap niet zo goed waarom je dat zo invult.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat maken jullie er een groot ding van (vind ik). Je spreekt 1 keer af en dan zou je in iemand zijn gezicht moeten zeggen dat je het niet ziet zitten, terwijl je het al een paar keer hebt gezegd.
Ik ben dus echt tegen dit soort opdringerige mannen. Zoek hey lekker uit zou ik dan meer denken.
ik hoef geen mannen te recyclen om mijn week vol te krijgen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik het goed lees en begrijp: De heer in kwestie wil absoluut met Ru afspreken.
In dat geval: Dan maar op de blaren zitten.
Is dit niet het geval en geeft Ru het maar een kans en is het om de tijd vol te krijgen.. dan vind ik het een nare actie.
Het is 1 date en dan zou het netjes moeten zijn om dat tijdens een 2e date in iemand zijn gezicht te zeggen? Had je dat op de eerste date beter kunnen zeggen, dit komt raar over naar hem toe, geeft juist meer hoop. Na twee keer zeggen dat je geen interesse hebt zou het wel genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag, maar eerlijk gezegd vind ik dit erg netjes van rhub. Genoeg mensen hebben niet het lef om zoiets face to face te zeggen en zeggen zoiets via de app of nog erger, laten niets meer horen.
Je zegt dat hij volhardend is, dat je beter nee had kunnen zeggen. Dan ga ik er vanuit dat hij opdringerig is, sorry.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is niet opdringerig. En dat heb ik al een paar keer gezegd dus ik snap niet zo goed waarom je dat zo invult.
Hij voelt blijkbaar enorm een vonk. Ik heb hier ook wel gelezen dat mensen denken dat je die vonk alleen voelt als je er allebei zo in staat dus misschien denkt hij dat ook wel. Dat hij het alleen even aan moet wakkeren
Ik ga verder niet verdedigen waarom ik vind dat ik het op deze manier het beste kan afronden en ik heb het nu al meerdere keren uitgelegd. Kwaad zal ik er sowieso niet mee doen en ik zou er zelf ook beter bij slapen als ik weet dat ik het netjes heb gedaan
volhardend ja, dat is toch niet meteen opdringerigquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je zegt dat hij volhardend is, dat je beter nee had kunnen zeggen. Dan ga ik er vanuit dat hij opdringerig is, sorry.
ik wist na de eerste date nog niet zeker dat het niks zou worden. Die conclusie heb ik pas later getrokkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is 1 date en dan zou het netjes moeten zijn om dat tijdens een 2e date in iemand zijn gezicht te zeggen? Had je dat op de eerste date beter kunnen zeggen, dit komt raar over naar hem toe, geeft juist meer hoop. Na twee keer zeggen dat je geen interesse hebt zou het wel genoeg moeten zijn.
Ik vind het verder normaal dat je mensen negeert die geen nee willen horen.
Maar hoe je het bracht, breng je het dat je hem nu 2x hebt afgewezen en hij je nog een keer wil zien en volhardend is. En jij denkt dat je misschien nee had moeten zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volhardend ja, dat is toch niet meteen opdringerig
En nee was ook een optie geweest en gisteren twijfelde ik wel even of ik er goed aan deed maar nu denk ik dat mijn eerste ingeving de beste en meest nette is
Als ik het verhaal goed begrepen heb heeft rhub dat juist al aan hem duidelijk gemaakt maar wil hij nog een kans ofzo? Dan lost ze dit heel netjes op door face to face nog een keer duidelijk te zijn. Stukken beter dan negeren/doodzwijgen. Dan weet de ander immers niet waar hij/zij aan toe is en of het ergens aan ligt of niet. Dat je mensen negeert nadat je meerdere keren duidelijk geweest bent is mijns inziens een ander verhaal en is terecht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is 1 date en dan zou het netjes moeten zijn om dat tijdens een 2e date in iemand zijn gezicht te zeggen? Had je dat op de eerste date beter kunnen zeggen, dit komt raar over naar hem toe, geeft juist meer hoop. Na twee keer zeggen dat je geen interesse hebt zou het wel genoeg moeten zijn.
Ik vind het verder normaal dat je mensen negeert die geen nee willen horen.
Vandaar dat je er tijd en moeite in stopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoef geen mannen te recyclen om mijn week vol te krijgen hoor
Sorry hoor maar hij/zij weet dan echt wel waar hij aan toe is want het is al gezegd. Dat hij dat dan niet wil accepteren hoeft toch niet Rhub haar probleem te worden. Ik zou m'n tijd er niet aan verspillen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed begrepen heb heeft rhub dat juist al aan hem duidelijk gemaakt maar wil hij nog een kans ofzo? Dan lost ze dit heel netjes op door face to face nog een keer duidelijk te zijn. Stukken beter dan negeren/doodzwijgen. Dan weet de ander immers niet waar hij/zij aan toe is en of het ergens aan ligt of niet. Dat je mensen negeert nadat je meerdere keren duidelijk geweest bent is mijns inziens een ander verhaal en is terecht.
Dan los je het in mijn ogen makkelijk op door te zeggen: ik ga je geen kans meer geven, want ik heb al 2 keer gezegd dat ik de klik mis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed begrepen heb heeft rhub dat juist al aan hem duidelijk gemaakt maar wil hij nog een kans ofzo? Dan lost ze dit heel netjes op door face to face nog een keer duidelijk te zijn. Stukken beter dan negeren/doodzwijgen. Dan weet de ander immers niet waar hij/zij aan toe is en of het ergens aan ligt of niet. Dat je mensen negeert nadat je meerdere keren duidelijk geweest bent is mijns inziens een ander verhaal en is terecht.
Ik heb aan een halve hint genoeg en sowieso graag of niet, ik ga een beetje achter een vrouwtje aanlopen, misschien omdat ik de keuze heb maar ik vind het nogal triest om als man achter een vrouw aan te jagen die jou overduidelijk niet ziet zitten, dat zijn toch echt bepaalde typetjes die in een schrale vijver moet vissen, daar hoef je als vrouw niet snel in rond te zwemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volhardend ja, dat is toch niet meteen opdringerig
En nee was ook een optie geweest en gisteren twijfelde ik wel even of ik er goed aan deed maar nu denk ik dat mijn eerste ingeving de beste en meest nette is
Gewoon frustraties van mensen die niet zo'n iemand hebben die hem/haar echt heel erg leuk vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een geėmmer zeg. Laat mensen gewoon op hun eigen manier iets duidelijk maken.
Persoonlijk vind ik deze insteek wel sympathiek.
Een mening mag gedeeld worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een geėmmer zeg. Laat mensen gewoon op hun eigen manier iets duidelijk maken.
Persoonlijk vind ik deze insteek wel sympathiek.
ik kan juist echt niks met opdringerige mannen of mannen die willen sturen. Dit is eerder een zacht eiquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar hoe je het bracht, breng je het dat je hem nu 2x hebt afgewezen en hij je nog een keer wil zien en volhardend is. En jij denkt dat je misschien nee had moeten zeggen.
Is toch niet gek dat ik het opvat als een opdringerig persoon? Een normaler persoon had het aangenomen van je dat je gewoon niet verder wil afspreken. Maar succes , wie weet wordt het wel leuk
Uiteraard. Maar herhaling bovenop herhaling wordt geėmmer.quote:
ik snap niet waarom jij alles in moet delen als een soort kaste systeem. Ik vind dat echt heel onsympathiekquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aan een halve hint genoeg en sowieso graag of niet, ik ga een beetje achter een vrouwtje aanlopen, misschien omdat ik de keuze heb maar ik vind het nogal triest om als man achter een vrouw aan te jagen die jou overduidelijk niet ziet zitten, dat zijn toch echt bepaalde typetjes die in een schrale vijver moet vissen, daar hoef je als vrouw niet snel in rond te zwemmen.
sorryquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar herhaling bovenop herhaling wordt geėmmer.
On topic maar weer?
Niemand vindt mij leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon frustraties van mensen die niet zo'n iemand hebben die hem/haar echt heel erg leuk vindt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt liever een zacht ei dan een of andere macho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |