abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158863473
Morgen weer een date, ken haar pas kort via tinder, een paar dagen. Ze stelde vrij snel voor om wat te gaan drinken. Ik ben ook niet van het eindeloos appen dus ik vind het prima. Dus ik stel voor om drankje te doen ergens in het centrum van de stad. Maar zij stelde voor om direct af te spreken bij haar thuis. Ergens vind ik dat best wel apart.
Ik hou er wel van als dingen snel gaan, maar dit verraste me toch nog wel. We kennen alleen wat foto's van elkaar en voornaam, verder niks. Wel echt leuke gesprekken gehad :)
En het lijkt echt wel een catch, ziet er goed uit, leuke gesprekken, goede baan enz.
Ik zou zelf niet zo snel iemand direct thuis uitnodigen op een eerste date. Als het daar eindigt na een eerste date is het prima maar dit voelt toch wel apart. Of ben ik de enige die dit apart vindt?
pi_158863683
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:25 schreef the85mc het volgende:
Morgen weer een date, ken haar pas kort via tinder, een paar dagen. Ze stelde vrij snel voor om wat te gaan drinken. Ik ben ook niet van het eindeloos appen dus ik vind het prima. Dus ik stel voor om drankje te doen ergens in het centrum van de stad. Maar zij stelde voor om direct af te spreken bij haar thuis. Ergens vind ik dat best wel apart.
Ik hou er wel van als dingen snel gaan, maar dit verraste me toch nog wel. We kennen alleen wat foto's van elkaar en voornaam, verder niks. Wel echt leuke gesprekken gehad :)
En het lijkt echt wel een catch, ziet er goed uit, leuke gesprekken, goede baan enz.
Ik zou zelf niet zo snel iemand direct thuis uitnodigen op een eerste date. Als het daar eindigt na een eerste date is het prima maar dit voelt toch wel apart. Of ben ik de enige die dit apart vindt?
Lijkt mij ook raar.

Ik zou het niet doen. Vraag anders of ze niet bang is dat jij haar vastbind oid.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_158863782
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom? Je merkt aan mensen hier op het forum dat dat ook onduidelijk kan zijn
Ik vind het gewoon netjes om dan even tijd uit te trekken om in zijn gezicht te zeggen dat het niks word. Wat ik uiteraard ook heb gezegd toen hij me nog eens op date vroeg.
Ik heb echt niet gedaan 'lief dat je het voorstelt! Lijkt me kei leuk'
Ik heb gezegd dat het voor mij niets gaat veranderen. Blijkbaar wil hij dat heel graag ervaren. Als hij daardoor beter slaapt wie ben ik dan om dan voor zoiets flauws als negeren te gaan :?
Vind dat zelfs wat kinderachtig

Het is een aardige man die niets fout heeft gedaan. Dan ga ik niet opeens in full bitch mode
Ik snap dus niet dat je je aanpast aan iemand die geen nee wil horen. Juist kinderachtig dat je met iemand MOET afspreken (en het een date noemt) om in zijn gezicht te vertellen dat je niet wil daten, terwijl je dus al meerdere keren hebt aangegeven dat je niet wil daten. Als je niet wil verder daten dan wil je niet verder daten, is toch gek dat je na 1x elkaar zien dat nógmaals in iemand zijn gezicht moet zeggen. Een berichtje: sorry, ik vind je erg aardig, maar voelde geen klik moet genoeg zijn. Jammer dan dat hij het niet accepteert.

Ik zou wel iets beters hebben te doen in ieder geval en ik ben zeker geen bitch, maar vind dat toch wel ontzettend raar. Het is niet het geval dat je een relatie met hem hebt gehad. Maar okeee zo denk ik erover.
pi_158863867
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:25 schreef the85mc het volgende:
One night stand. Of afternoon stand. Dat is wat ze wil
The show must go on
pi_158863982
Die 85mc treft het wel elke keer zeg :@
  woensdag 6 januari 2016 @ 00:56:29 #256
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158864019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:53 schreef Faxie het volgende:
Die 85mc treft het wel elke keer zeg :@
Hij niet alleen. Hoe is t met jouw tindermatch? Ik geef tinder op, het werkt gewoon niet sinds de update.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158864073
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef yats het volgende:

[..]

Hij niet alleen. Hoe is t met jouw tindermatch? Ik geef tinder op, het werkt gewoon niet sinds de update.
Het is even stil aan de overkant ;(

Verder gaat Tinder ook niet bepaald hard hier hoor. 5 Matches in totaal, 3 wat gestuurd waar er dus maar 1 reageert. 2 Ben ik nog niet zeker van.... :@

Maar dat Lovoo....echt wtf :') Heb nu 134 matches, en elke dag komen er 5 bij, maar geen enkele reageert op bericht :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 01:09:36 #258
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158864134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is even stil aan de overkant ;(

Verder gaat Tinder ook niet bepaald hard hier hoor. 5 Matches in totaal, 3 wat gestuurd waar er dus maar 1 reageert. 2 Ben ik nog niet zeker van.... :@

Maar dat Lovoo....echt wtf :') Heb nu 134 matches, en elke dag komen er 5 bij, maar geen enkele reageert op bericht :')
Hoelang zit je al op Tinder dat je maar vijf matches hebt? Ik ben niet megaknap en heb ook niet leuke foto's, maar heb er wel een stuk meer.
pi_158864153
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoelang zit je al op Tinder dat je maar vijf matches hebt? Ik ben niet megaknap en heb ook niet leuke foto's, maar heb er wel een stuk meer.
Ondertussen alweer een maand ofzo gok ik. Of 2. Weet niet precies meer :')

Maar ik swipe nu wel redelijk kritisch, dat wel.

Aan de omgeving zou het niet moeten liggen, gezien Lovoo....

Maar bv Blendr is ook helemaal niks, omdat ik de portemonnee niet getrokken heb natuurlijk 8)7
  woensdag 6 januari 2016 @ 01:16:38 #260
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158864207
Ik krijg ineens deze melding van Tinder, nooit eerder gezien. Hebben jullie dat ook?
Vind het aantal ook een beetje lastig serieus te nemen, aangezien ik 2 dagen terug ofzo nog online was :')

[ Bericht 8% gewijzigd door SiIk op 06-01-2016 01:26:12 ]
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158864223
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:16 schreef SiIk het volgende:
Ik krijg ineens deze melding van Tinder, nooit eerder gezien. Hebben jullie dat ook?
Vind het aantal ook een beetje lastig serieus te nemen, aangezien ik 2 dagen terug ofzo nog online was :')

[ afbeelding ]
Wow tering :o
  woensdag 6 januari 2016 @ 01:26:28 #262
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158864315
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ondertussen alweer een maand ofzo gok ik. Of 2. Weet niet precies meer :')

Maar ik swipe nu wel redelijk kritisch, dat wel.

Aan de omgeving zou het niet moeten liggen, gezien Lovoo....

Maar bv Blendr is ook helemaal niks, omdat ik de portemonnee niet getrokken heb natuurlijk 8)7
Dat algoritme is volgens mij ook kut. :') De ene dag alléén maar knappe meisjes, de volgende dag precies het tegenovergestelde. :')
pi_158864356
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat algoritme is volgens mij ook kut. :') De ene dag alléén maar knappe meisjes, de volgende dag precies het tegenovergestelde. :')
Vind dat op zich wel meevallen eigenlijk
  woensdag 6 januari 2016 @ 07:23:02 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158865044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:16 schreef SiIk het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, het was een hele klus maar het zijn echt 470 verschillende accounts.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 6 januari 2016 @ 07:28:41 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158865060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:16 schreef SiIk het volgende:

[ afbeelding ]
Had je er een sexy foto op gezet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2016 @ 08:14:07 #266
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_158865295
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 07:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja, het was een hele klus maar het zijn echt 470 verschillende accounts.
Son1cVolcano, SonicVolcaTwo, SonicVolKano...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:38:09 #267
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158865524
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Spontane afspraakjes! _O_ Gebekt achteraf?

[..]

Wij blijven weg van de Primark, want jij bent immers er ook eentje. ;(
Zo ver mogelijk alsjeblieft! Vind het een verschrikkelijke winkel :X
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158867380
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik snap dus niet dat je je aanpast aan iemand die geen nee wil horen. Juist kinderachtig dat je met iemand MOET afspreken (en het een date noemt) om in zijn gezicht te vertellen dat je niet wil daten, terwijl je dus al meerdere keren hebt aangegeven dat je niet wil daten. Als je niet wil verder daten dan wil je niet verder daten, is toch gek dat je na 1x elkaar zien dat nógmaals in iemand zijn gezicht moet zeggen. Een berichtje: sorry, ik vind je erg aardig, maar voelde geen klik moet genoeg zijn. Jammer dan dat hij het niet accepteert.

Ik zou wel iets beters hebben te doen in ieder geval en ik ben zeker geen bitch, maar vind dat toch wel ontzettend raar. Het is niet het geval dat je een relatie met hem hebt gehad. Maar okeee zo denk ik erover.
nee ik heb geen relatie met hem gehad maar ik denk wel dat ie verliefd op me is. Dan maakt het voor mij niet zo uit hoe lang we elkaar kennen maar dat het wel even duidelijk en netjes moet worden afgerond. Blijkbaar betekende ons contact voor hem veel.
Het zal wel koffie worden en dan sta ik na 3 kwartier buiten. Ik zie daar het probleem niet van in.
(We wonen ook in dezelfde stad dus ik hoef niet eens ergens heen)

En ik word niet gedwongen om met hem af te spreken. Ik vind dit ook de nette manier om het te doen als alleen via app dus niet zo land en hij mij zo leuk vind

[ Bericht 4% gewijzigd door rhubarbje op 06-01-2016 10:46:28 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:44:56 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_158867446
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee ik heb geen relatie met hem gehad maar ik denk wel dat ie verliefd op me is. Dan maakt het voor mij niet zo uit hoe lang we elkaar kennen maar dat het wel even duidelijk en netjes moet worden afgerond. Blijkbaar betekende ons contact voor hem veel.
Het zal wel koffie worden en dan sta ik na 3 kwartier buiten. Ik zie daar het probleem niet van in.
Niet vreemd opkijken als hij dan boos op je wordt
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867528
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En ik word niet gedwongen om met hem af te spreken. Ik vind dit ook de nette manier om het te doen als alleen via app dus niet zo land en hij mij zo leuk vind
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat doet Rhub dan fout?
Ik vind dat ze het nog netjes doet, in plaats van via de app.
pi_158867537
Ik krijg trouwens net een berichtje op een datingsite van iemand waarvan ik denk dat ik hem als eens gedate heb :?
2 jaar terug of zo. Hij zegt er niks over dus of ik heb het fout of hij heeft het niet door? (Ik maak blijkbaar ook wel eens compleet geen indruk ;) )

Staat in mijn top 3 ergste dates ooit trouwens
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:52:54 #272
416020 K44S
The bearded man
pi_158867599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Wat doet Rhub dan fout?
Kost hem zijn tijd, hij heeft blijkbaar ergens het idee dat hij nog kans maakt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Wat doet Rhub dan fout?
Wat maken jullie er een groot ding van (vind ik). Je spreekt 1 keer af en dan zou je in iemand zijn gezicht moeten zeggen dat je het niet ziet zitten, terwijl je het al een paar keer hebt gezegd.

Ik ben dus echt tegen dit soort opdringerige mannen. Zoek hey lekker uit zou ik dan meer denken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:05:26 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158867870
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat mag, maar eerlijk gezegd vind ik dit erg netjes van rhub. Genoeg mensen hebben niet het lef om zoiets face to face te zeggen en zeggen zoiets via de app of nog erger, laten niets meer horen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158867901
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef yats het volgende:

[..]

Dat mag, maar eerlijk gezegd vind ik dit erg netjes van rhub. Genoeg mensen hebben niet het lef om zoiets face to face te zeggen en zeggen zoiets via de app of nog erger, laten niets meer horen.
Kom op, na 1 date? Leuk en aardig, maar ik heb wel betere dingen te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')