Fijner dan ook?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:49 schreef Copycat het volgende:
Besloten mijn Sonicare te houden. Poetst veel fijner als mijn OralB en de batterijduur is echt bizar.
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:52 schreef het-is-mij het volgende:
Helaas mag ik niet met de air meedoen.
quote:
moiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:51 schreef Pindasoepje het volgende:
Heeft iemand zich opgegeven voor de tweede ronde van de sonicare? Volgens mij zou deze week de uitslag komen
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog anderen die bij de tweede ronde ook mee mogen doen voor de tandenborstel?
quote:
Hier ook een gevoelige huid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:29 schreef Deezertje het volgende:
De Philips scheert redelijk glad, maar laat toch nog veel haartjes over tot stoppels waardoor je niet de 'fresh shaven' look krijgt maar het lijkt alsof het 1 dag geleden is. De stoppels vallen nét iets te veel op, vooral rond de adamsappel. Prima voor in het weekend dus, maar op maandagmorgen valt het wel op. Da's toch het nadeel van elektrisch scheren: nét niet glad genoeg. Ook had ik nog 1 wondje met bloed maar snel gedicht met aluin stick. Ik blijf een gevoelige huid hebben dus het is iets relaxter dan met een echt mesje scheren, niet gladder, maar dus ook niet volledig wondjesvrij... Zou ik er 90 euro voor betaald hebben was ik niet tevreden, nu als tester wel. Ik probeer het nog een aantal weken uit en de stoppelhaartjes scheer ik als ze me nog steeds irriteren met een mesje weg.
Vooral onder de kin merk je dat hij niet glad scheert. Moet sommige haartjes weghalen met een gewoon scheerapparaat. Omdat ie niet zo glad scheert groeit het sneller en moet ik weer vaker scheren.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hier ook een gevoelige huid.
Philips apparaat scheert goed. Net zo goed als mijn 'oude' Philips.
Mijn huid blijft gevoelig en dit apparaat veranderd daar niets aan.
Terugsturen maar
Sjiek! Ben benieuwd of dat ie t geld waard zou zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vanochtend heb ik eindelijk de Sonicare tandenborstel op kunnen halen.
Ik zie nu wel het duidelijke prijsverschil tussen mijn (paar jaar oude) tandenborstel en deze. Hij is prachtig, en als ik de borstel aanzet zie ik een heel menu, met diverse mogelijkheden.
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd of hij mij de komende 2,5 week kan overtuigen.
Als eerste valt op dat hij echt veel stiller is
Sonicare is top. Ze gaan snel stuk, maar t poetst heel erg goed. Die opties gebruik je alleen de eerste week ofzo. Ik snap ook echt het idee erachter niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vanochtend heb ik eindelijk de Sonicare tandenborstel op kunnen halen.
Ik zie nu wel het duidelijke prijsverschil tussen mijn (paar jaar oude) tandenborstel en deze. Hij is prachtig, en als ik de borstel aanzet zie ik een heel menu, met diverse mogelijkheden.
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd of hij mij de komende 2,5 week kan overtuigen.
Als eerste valt op dat hij echt veel stiller is
Ik heb er nu dan ook een zonder honderdmiljoen opties. Erg fijnquote:Op maandag 25 januari 2016 11:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sonicare is top. Ze gaan snel stuk, maar t poetst heel erg goed. Die opties gebruik je alleen de eerste week ofzo. Ik snap ook echt het idee erachter niet.
Maar dat is toch gewoon ook een trillende tandenborstel?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik best wat verschillende opties regelmatig. Gum care, even opfrissen ...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg een insiders uitnodiging voor BelVita
Ik ook. Maar kan pas na de 14de invullen want mijn afhaalpunt is tot dan op vakantie en ik kan hem niet alvast aanklikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Vicky het volgende:
Ik heb niets hoeven aanklikken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook. Maar kan pas na de 14de invullen want mijn afhaalpunt is tot dan op vakantie en ik kan hem niet alvast aanklikken
Bij vraag 1 moest ik mijn kiala aankiezen.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij vraag 1 moest ik mijn kiala aankiezen.
Dit. Maar volgens de ah productinformatie kan/zit er sesam in, dus ik skip met mn allergiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Vicky het volgende:
Je moet dan ook goed ontbijten, belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
Zitten trouwens erg veel koolhydraten in 1 biscuit zie ik.
Ik alleen of het via Kiala verzonden mocht worden. Ja dus. Maar niet hoeven kiezen voor een vestiging?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij vraag 1 moest ik mijn kiala aankiezen.
Voor de vraag of het via Kiala verzonden mocht worden moest ik een vestiging selecteren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik alleen of het via Kiala verzonden mocht worden. Ja dus. Maar niet hoeven kiezen voor een vestiging?
Hier ook... maar ik heb nog 6 pakken liggen hierquote:
+1quote:Op maandag 22 februari 2016 15:37 schreef Maureentje het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de belVita ontbijtbiscuits campagne! We hebben weer heel veel enthousiaste inschrijvingen ontvangen, maar jij behoort tot de 3000 gelukkige Insiders die mogen deelnemen aan de campagne.
+1.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:37 schreef Maureentje het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de belVita ontbijtbiscuits campagne! We hebben weer heel veel enthousiaste inschrijvingen ontvangen, maar jij behoort tot de 3000 gelukkige Insiders die mogen deelnemen aan de campagne.
jij kan +1 bij die anderequote:
ow ik had nog niet eens 6 soorten gezien. Op de pakken staat volgens mij de verwijzing naar 1 andere soort.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:54 schreef Blik het volgende:
Heb Belvita ook opgehaald, idd allemaal halve koekjes. Wel beetje jammer dat ze maar 1 smaak hebben gegeven terwijl er volgens mij zelfs 6 zijn.
Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik hier voldoende aan zou hebben voor een hele ochtend. Mijn vriendin vond het wel lekker in ieder geval.
Ik zou het hier net melden inderdaad dat ik die mail had ontvangenquote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef larry_flynt het volgende:
Uitnodiging voor ijskoffie van Starbucks gekregen. Heb me aangemeld, ben benieuwd.
Ik ga deze laten gaan aangezien mijn vriendin en ik beiden niet erg enthousiast waren over de vorige keer dat we ze mochten testen.quote:Leuk nieuws van een oude bekende! We mogen weer een te gekke campagne aankondigen, namelijk voor Starbucks Chilled Classics.
Met deze verfrissende chilled coffee (icecoffee) kun jij genieten van de authentieke Starbucks coffee die je kent uit de Starbucks coffee houses, alleen nu met een twist. Namelijk gekoeld, in een ready-to-drink beker die je overal kunt kopen, ook als er geen Starbucks coffee house in de buurt is.
De Chilled Classics zijn gebaseerd op de favoriete coffees uit de Starbucks coffee houses en geven je de kans om te genieten van een chilled coffee met een frisse en milde zoete smaak. Het brede assortiment van de Chilled Classics zorgt ervoor dat het past bij iedere soort koffiedrinker! Tijdens deze campagne ontdek je 5 verschillende varianten en ga je de Starbucks Caffè Americano voorstellen aan je collega’s, vrienden en familie.
Kreeg hem ook net binnen. Heb het al eens eerder mogen testen, dus ben benieuwd of ik weer magquote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef larry_flynt het volgende:
Uitnodiging voor ijskoffie van Starbucks gekregen. Heb me aangemeld, ben benieuwd.
Ja precies ditquote:Op maandag 7 maart 2016 17:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kreeg hem ook net binnen. Heb het al eens eerder mogen testen, dus ben benieuwd of ik weer mag
Ik mocht als laatste meedoen aan Eristoff vodka, die hadden ze toen naar het verkeerde adres gestuurd, daar had ik toen een geïrriteerd mailtje over gestuurd en sindsdien zit ik overal 'toevallig' niet bijquote:Op maandag 7 maart 2016 17:52 schreef Vlindur het volgende:
Dat ding valt niet in te vullen. Hij bokt
Het is gelukt. Ben benieuwd of ik na een keer of 5 weer eens mee mag doen
Wow. Als laatste heb ik de Radlers getest. Dat was zomer vorig jaar ofzo![]()
Ik heb ook periodes gehad dat ik niet uitgekozen werd, ook na gewone 'succesvolle' campagnes. Volgens mij zegt dat echt helemaal niks...quote:Op maandag 7 maart 2016 18:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mocht als laatste meedoen aan Eristoff vodka, die hadden ze toen naar het verkeerde adres gestuurd, daar had ik toen een geïrriteerd mailtje over gestuurd en sindsdien zit ik overal 'toevallig' niet bij
Ik koop ze altijd als ze 1 euro per pak zijn (normaal over de 2 euro) en meer zijn ze niet waard. Gebruik ze niet als ontbijt (vult niet) maar als tussendoortje. Inderdaad zoet, maar ook droog. Dus wel iets te drinken bij nemen..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:13 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind de belvita koekjes vies![]()
Ze zijn inderdaad allemaal gebroken, smaken veel te erg naar chemische melk met een raar nasmaakje. Zo zoet ook, smaakt niet als een gezond ontbijtje, mja als je naar de calorieën kijkt zijn er wel betere keuzes dan dit
Ik moet zeggen hoe meer je ervan eet hoe meer je aan de smaak went. Maar ik heb nog steeds niet het idee alsof het bijzonder gezond is wat ze wel willen uitstralen. En ze vullen NIET. Had vanochtend een pakje maar nog steeds echt honger, nog maar een gepakt als semi-lunch; 440 kcl verder, daar eet ik ook 2 boterhammen met kaas voor. Ik vind het meer een gewoon koekje dan een 'gezond' ontbijt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik koop ze altijd als ze 1 euro per pak zijn (normaal over de 2 euro) en meer zijn ze niet waard. Gebruik ze niet als ontbijt (vult niet) maar als tussendoortje. Inderdaad zoet, maar ook droog. Dus wel iets te drinken bij nemen..
Ik heb me ook aangemeld, vorige keer ook mogen testen en dat is goed bevallen ;-)quote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef larry_flynt het volgende:
Ik mocht daarvoor met alles waarvoor ik me aanmeldde meedoen, nu al 2.5 jaar niks; kan alsnog toeval zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes gehad dat ik niet uitgekozen werd, ook na gewone 'succesvolle' campagnes. Volgens mij zegt dat echt helemaal niks...
De meeste zijn hier geen halve koekjes meer hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:01 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het wat overbodig.
Of misschien zijn mijn koekjes niet stuk genoeg maar het zijn gewoon halve koekjes, dus ik zie echt niet dat ik ze niet uit zou kunnen delen.
ow dan waren die van jou er een stuk erger aan toe dan de mijne. In mijn 2 doosjes waren de koekjes nog volledig in tact. En de losse verpakkingen waren half door, misschien soms een stukje in 3 maar verder heb ik blijkbaar geluk gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De meeste zijn hier geen halve koekjes meer hoorEerder 10 stukjes per koekje.
Zelfs de koekjes die in de 2 dozen zaten,waren kapot
Heb wel het meeste uitgedeeld en bijna iedereen vond ze lekker dus als doos 2 komt,geef ik dezelfde personen maar de hele koekjesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan waren die van jou er een stuk erger aan toe dan de mijne. In mijn 2 doosjes waren de koekjes nog volledig in tact. En de losse verpakkingen waren half door, misschien soms een stukje in 3 maar verder heb ik blijkbaar geluk gehad
Uiteraard is het heel netjes opgelost. Dat ontken ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb wel het meeste uitgedeeld en bijna iedereen vond ze lekker dus als doos 2 komt,geef ik dezelfde personen maar de hele koekjes![]()
Vind het wel netjes opgelost van Belvita aangezien er heel erg veel klachten waren
Ach, er zit een miljardenbedrijf achter (Mondelez) dus alles om tevreden klanten te krijgen én nog meer promotie natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel netjes, maar wat mij betreft ook een beetje overbodig.
me tooquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:07 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de Starbucks Chilled Classics campagne!
Eindelijk mag ik weer een keertje meedoen!
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:07 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de Starbucks Chilled Classics campagne!
quote:
gefeliciteerdquote:
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:07 schreef Anne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |