SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het is net een goudvisquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
kijk naar die mond van lewis als hij die pijl gooit....
vreemd hoor...
Ik ben blij dat Caland het grapje wel kon waarderen.quote:
een karper....quote:
Mooi poesje hoor, niks mis meequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM zijn poesje weer laten zien?
Zjak werkt bij die Euro Tours.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben ze bij RTL7 aandelen in dat toernooi in Venray?
Tegen wie heb je het Mex?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat smijt lewis zijn pijltjes lekker maten
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Zij gebruikt haar tong bij die mond-techniek.
Alleen bij de BDOquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Wright in jongere jaren.quote:
Er zijn weinig darters die niet viesdik zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel. Toffe kerel. Alleen zo viesdik.
tegen jou, hafcfan, Tagliano en Stijnquote:
snel je piemel ervoor houden als ze gooitquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegen jou, hafcfan, Tagliano en Stijn
scholten, zo mager als een latquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn weinig darters die niet viesdik zijn natuurlijk
Lewis staat lekker te gooien ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cijntje en Beukeringquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genero Zeefuik in de spits dus straks
Hoi maat.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beide mannen zijn gewoon WKquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja kom ff terug als je de finale en halve finale speelt achter elkaar
Het commentaar van Zjak gaf je het gevoel dat je naar een dramatische uitvoering van een Lakeside-wedstrijd zat te kijken.quote:ADRIAN LEWIS
Match Average
99.36
PETER WRIGHT
Match Average
97.24
Wright doet het vooral zelf.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
Kijk eens hoe hij Wright martelt.
geen NLerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het commentaar van Zjak gaf je het gevoel dat je naar een dramatische uitvoering van een Lakeside-wedstrijd zat te kijken.
Kusje terugquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon 2x in de 10 jaar in de finale staan ofzo ja togquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja kom ff terug als je de finale en halve finale speelt achter elkaar
Godverdomme ik dacht hetzelfde maar ik vond het wat ver gaanquote:
haar kut was een prooi voor menig trainer ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Rickertman96 het volgende:
dat was echt een kut wijf eergisteren
+quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nicholsongod
Burnett
Dimitrigod
En SUN en ORESHKIN
Komt Anderson zijn wereldkampioenschap vieren in Ypenburg?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wie komt er maandagavond op bezoek in Ypenburg?
Ik kwam pas 6 uur geleden uit bed, dus dat goedemorgen klopt welquote:
Hi ha hoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt Anderson zijn wereldkampioenschap vieren in Ypenburg?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Waar hangt deze gast trouwens nu uit?
[ afbeelding ]
gooide dit jaar op de Grand Slam of Darts. Eerste TV-toernooi in jaren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ikquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wie komt er maandagavond op bezoek in Ypenburg?
in zijn kistquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wrightsupporters worden eindelijk met de neus op de feiten gedruktquote:
Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezellig. Barney Army on tour.
Bunting?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
Lewis zal morgen toch geïmponeerd zijn door the best of the best.
Lewis kent alleen angst voor Taylor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
De 1 malig wereldkampioenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is hier echt vlakbij. De starttoren heeft nu allemaal kekke lampjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb daar op de luchtscouting gezeten
Jeetje, wat spannend! Vertel meer!!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb daar op de luchtscouting gezeten
quote:
Dan kijk ik nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Als we straks een oranje finale hebben staan er 2 Nederlanders in de finale. Dat zou prachtig zijn.
Commentaar: De Sneeuwpop?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Als we straks een oranje finale hebben staan er 2 Nederlanders in de finale. Dat zou prachtig zijn.
GENOTquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Betere vraag: wat zou Ricky daarvan vinden?
Ik ben daar al heel lang niet meer geweest......quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is hier echt vlakbij. De starttoren heeft nu allemaal kekke lampjes.
Dat boeit echt helemaal niemand.quote:
Stijn wil graag commentator wordenquote:
Dit, en vies spannend dat het was. En toen die 180quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo erg iemand een overwinning gegund als Gerrie die dag
Die is gevluchtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:14 schreef donroyco het volgende:
Is de camera al op Klaas gericht geweest?
Die is weg natuurlijk, chauvinist.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:14 schreef donroyco het volgende:
Is de camera al op Klaas gericht geweest?
Alleen als je me voert.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een fijne consumptie voor deze enorme dartsthriller. Wil je ook een beetje?
Straks een halve finale met 4 (voormalig) wereldkampioenenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:14 schreef DeeBee het volgende:
Straks Lewis gewoon 3-voudig kampioen bij de PDC.
Klaasen mwahquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks een halve finale met 4 (voormalig) wereldkampioenen
Misschien is Klaas wel een chauvinistquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:18 schreef Caland het volgende:
Waar is klaas opeens gebleven
Internettijd in de kliniek is op?
Met Lewis op 135 kun je het gokkenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk om op 70 met twee pijlen voor T18 te gaan.
Nee nuquote:
Weet je wie er 135 uitgooide?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Lewis op 135 kun je het gokken
Natuurlijk is het een risico, het is alleen niet gigantisch groot imoquote:
Lewis niet dan? Vind wright in interviews enz stuk beter overkomen dan lewis. En tegen wright heeft raybar een grotere kans.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Wright een ontzettende klapjosti is.
Is wel een geschikte gastquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:23 schreef VXXLL het volgende:
Op de één of andere manier gun ik het Wright nu wel. Zal wel door mn slaaptekort komen
Dat weet ik, maar Nieuwlaat doet weer alsof de kaarten een tijdje geschud zijn. Ik doe niet mee aan overhaaste redenatie.quote:
Vrijwel elke darter is een ontzettende klapjosti.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Wright een ontzettende klapjosti is.
Je komt niet in Wright zijn hoofd. Dat zou wel een nadeeltje zijn voor Bar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lewis niet dan? Vind wright in interviews enz stuk beter overkomen dan lewis. En tegen wright heeft raybar een grotere kans.
pussyquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga slapen, hoop op een goede afloop.
Welterustenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Het is weekend, Opper.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Tot ziens pik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind het bijzonder merkwaardig dat Wright meer dan honderd keer per jaar zijn set-up weet te veranderen. Zelfs na zijn beste toernooi ooit, het WK 2014, presteert hij het nog om zijn set-up te veranderen. Dan komt hij met de meest debiele redenaties aan. Daar houd ik niet van.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lewis niet dan? Vind wright in interviews enz stuk beter overkomen dan lewis.
Nee liever weer een vadsige automonteur a la Gilding of Norrisquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder merkwaardig dat Wright meer dan honderd keer per jaar zijn set-up weet te veranderen. Zelfs na zijn beste toernooi ooit, het WK 2014, presteert hij het nog om zijn set-up te veranderen. Dan komt hij met de meest debiele redenaties aan. Daar houd ik niet van.
Verder erger ik me kapot aan zijn constante schmink- en kinderachtige kleurrijkheid act. Ik heb nu sinds zijn eerste WK in jaren wel 829292928x combinaties gezien. Op een gegeven moment is de leukheid er van af.
Ik zie nu deze soft tip finish van Wallace op 107.quote:
Als je midden in een toernooi je set-up gaat veranderen of zelfs na het WK van je leven, ben je knettergek. Geen andere woorden voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee liever weer een vadsige automonteur a la Gilding of Norriswat ben jij een zuurpruim man.
Niet voor Jenkins gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee liever weer een vadsige automonteur a la Gilding of Norriswat ben jij een zuurpruim man.
De B liekquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nu deze soft tip finish van Wallace op 107.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dat was hem wel.
Weer geen Nederlanders in de finale.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dat was hem wel.
Weer geen Nederlanders in de finale.
Alleen Wade heeft onder de maat gegooid vandaag, wat een niveauquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
ADRIAN LEWIS
Match Average
101.98
Check Out Percentage
42.42% 14/33
PETER WRIGHT
Match Average
99.93
Check Out Percentage
26.92% 7/26
En toch werkt t dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je midden in een toernooi je set-up gaat veranderen of zelfs na het WK van je leven, ben je knettergek. Geen andere woorden voor.
Ook al verandert hij 500 keer van set-up. Liever hem dan weer zo'n cliché. Beetje kleurrijk figuur is toch mooi man.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je midden in een toernooi je set-up gaat veranderen of zelfs na het WK van je leven, ben je knettergek. Geen andere woorden voor.
Neuh, ik denk dat Lewis dat gewoon wint.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef Slobeend het volgende:
Lewis tegen De Barn heb ik een slecht gevoel bij.
Hahah dit is echt gebeurd lijkt mequote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor Jenkins gaanDie ziet er uit alsof ie 's ochtends de koeien melkt en nog een beetje op de trekker rond rijdt.
Lewis niet kleurrijk vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook al verandert hij 500 keer van set-up. Liever hem dan weer zo'n cliché. Beetje kleurrijk figuur is toch mooi man.
hopelijk zakt die weg zoals Newtonquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen Wade heeft onder de maat gegooid vandaag, wat een niveau
Dat vind ik ook een hele sympathieke man.quote:
Als ze winnen kunnen ze zomaar eens de finale halen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat de Nederlanders morgen 50% kans hebben op het bereiken van de finale.
Mag er van mij wel bij blijven, al zal het nooit mijn favoriete darter wordenquote:
twitter:PhilTaylor twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 23:05:092016 not retiring gonna work hard to come back stronger with @Bobglenn180 @TargetDarts @Garryplummer # not finished reageer retweet
Serieuze clownquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Wright helemaal niet zo'n clown, qua lichaamstaal of zo.
Not finished, dat kwam wel pijnlijk bloot te liggen tegen Klaasen jaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilTaylor twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 23:05:092016 not retiring gonna work hard to come back stronger with @Bobglenn180 @TargetDarts @Garryplummer # not finished reageer retweet
Die kan ook in elkaar zakken met zijn commerciële pleuriswisselingenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Not finished, dat kwam wel pijnlijk bloot te liggen tegen Klaasen ja
Iemand die actief twittert mag deze schone taak op zich nemenquote:
Stijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iemand die actief twittert mag deze schone taak op zich nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |