Denk het niet. Dit was een klein bedrijf. Bij een bedrijf als de NS zullen ze wel wat 'normalere' eisen hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat niet gaan vragen, niet dat ik niet wil stoppen ofzo maar ik ben bang dat ik echt ga aankomen als ik stop. Dat wil ik niet hebben
Vult toch niet ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:35 schreef renwan het volgende:
Zit ik dan met een bak salade voor m'n neus
Jawel joh, kip erdoorheen, beetje pasta. Is wel goed zoquote:
Schaft Arriva speciaal lichtgewicht materieel aan, zetten ze er van die volgevreten mcn's op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb 30 december nog een hele kip uit de oven in mijn eentje opgegeten. Dik een kilo vlees naar binnen trappen
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Schaft Arriva speciaal lichtgewicht materieel aan, zetten ze er van die volgevreten mcn's op.
Foei foei foei.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik heb gezondigd kreeg de halve liter niet uit. Mega misselijk van het eten.
Of gewoon een beroep doen op je mannelijkheid, lekker sigaretje of sigaartje opsteken, de bak helemaal vol schijten en lekker biertjes klappenquote:
Ah ik denk bij misselijk al snel aan overgeven. Schijten die ik meestal 's ochtends. Dat even ter info. Wel na het roken inderdaad. Dat je al staat te trappelen op je balkon en zodra je sigaret uit is je een sprintje naar de wc trekt. Helemaal leuk is om dan nog even 5 seconden te wachten. Fuck die shit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon een beroep doen op je mannelijkheid, lekker sigaretje of sigaartje opsteken, de bak helemaal vol schijten en lekker biertjes klappen
Deze baas weetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah ik denk bij misselijk al snel aan overgeven. Schijten die ik meestal 's ochtends. Dat even ter info. Wel na het roken inderdaad. Dat je al staat te trappelen op je balkon en zodra je sigaret uit is je een sprintje naar de wc trekt. Helemaal leuk is om dan nog even 5 seconden te wachten. Fuck die shit.
Tablet zelfs?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet![]()
Ik neem altijd mijn tablet mee, lekker gaan zitten, nog even ophouden terwijl je een youtube filmpje zoekt en als die begint heerlijk beginnen drukken
Soms neem ik alleen mijn phone mee, maar als het even kan vind ik een tablet fijner.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tablet zelfs?
Meestal check ik even Teletekst, voor het weer etc. kijken of er nog een aanslag gepleegd is (met smartphone).
Ja, scherm je gelijk de pot een beetje af.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms neem ik alleen mijn phone mee, maar als het even kan vind ik een tablet fijner.
Kun je een beetje je eigen dampen afschermen zodat ze niet gelijk recht in je bakkes komenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, scherm je gelijk de pot een beetje af.
Snap dat hele concept sowieso niet, maar ik heb dan ook helemaal niets met katten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:42 schreef Scuidward het volgende:
Zou wat zijn als wij ook een kattenbak gebruikten. Eerst volstorten en vervolgens omscheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |