Goedbezig !! Ik doe niet meequote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een maand af van het pils. Was afgelopen paar maanden behoorlijk ruig tekeer gegaan, even een maand niets en wat gezond(er) leven. Januari is daar een prima maand voor.
Ik ga dit voorbeeld ongeveer volgen. Morgen pils ik hier nog wat mee maar daarna kap ik er sowieso tot na die keuringen mee. Wil wel een beetje frisser voor de dag komen ook meteen maar wat meer bewegen en minder roken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een maand af van het pils. Was afgelopen paar maanden behoorlijk ruig tekeer gegaan, even een maand niets en wat gezond(er) leven. Januari is daar een prima maand voor.
Moeten we straks wel een paar halve liters op klappen gozert!!!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga dit voorbeeld ongeveer volgen. Morgen pils ik hier nog wat mee maar daarna kap ik er sowieso tot na die keuringen mee. Wil wel een beetje frisser voor de dag komen ook meteen maar wat meer bewegen en minder roken.
Redden wat er te redden valt
Sowieso heb ik de gladiatoren weer liggen voor vanavond! En als ik de keuringen haal klap ik zeker nog wat wegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moeten we straks wel een paar halve liters op klappen gozert!!!!!!
Daarom tot aan die keuringen even droog en minder roken. Daarna fuck itquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:31 schreef Scuidward het volgende:
Pas op dat je geen overkill aan goede voornemens maakt.
Mja, je hebt wel een duidelijk tijdvak gekozen. Zijn ook geen verkeerde voornemens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Daarom tot aan die keuringen even droog en minder roken. Daarna fuck it
Zolang je maar nuchter bent niks aan de handquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:35 schreef renwan het volgende:
Denk dat er wel een goede kans is dat als ik het haal dat ik sowieso minder bier ga klappen. Zeker tijdens de eerste 6 maanden training. Schijnt best pittig te zijn nog en zie het niet zitten om dat half brak te moeten doen.
Daarbij kan ik als barman nog makkelijk met een kater van hier tot Tokio binnen komen lopen, als HC wordt dat vast niet gewaardeerd
Bij heel NS geldt zero tolerance mbt drank. Zelfs op het hoofdkantoor zijn steekproefsgewijs alcoholcontroles.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:35 schreef renwan het volgende:
Denk dat er wel een goede kans is dat als ik het haal dat ik sowieso minder bier ga klappen. Zeker tijdens de eerste 6 maanden training. Schijnt best pittig te zijn nog en zie het niet zitten om dat half brak te moeten doen.
Daarbij kan ik als barman nog makkelijk met een kater van hier tot Tokio binnen komen lopen, als HC wordt dat vast niet gewaardeerd
Dat is bij mij af en toe echt de vraagquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zolang je maar nuchter bent niks aan de hand
Dat dacht ik al ja. Dat wordt minder bier, meer lopen, kilo's droppen. Straks raak ik nog weer in vorm johquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij heel NS geldt zero tolerance mbt drank. Zelfs op het hoofdkantoor zijn steekproefsgewijs alcoholcontroles.
Als je 14.00 thuis bent en je moet 05.00 er weer uit 15 uur kun je wel 6 pilsjes klappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is bij mij af en toe echt de vraag
Als ik eenmaal begin ga ik ook door, slechte eigenschapquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je 14.00 thuis bent en je moet 05.00 er weer uit 15 uur kun je wel 6 pilsjes klappen.
Je moet geen halve krat leeg tikken tot 00.00 natuurlijk
Herkenbaar. Soms is op de rem trappen moeilijk. Daarom drink ik nooit voor een werkdag.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik eenmaal begin ga ik ook door, slechte eigenschap
Ja als ik vrij heb ook maar nu heb je wel een stok achter de deur natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik eenmaal begin ga ik ook door, slechte eigenschap
Dan drink ik liever gewoon niet, is sowieso wel goed voor me een tijdjequote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja als ik vrij heb ook maar nu heb je wel een stok achter de deur natuurlijk
Het zijn geen goede voornemens. Het zijn in mijn geval onvermijdelijke bijkomstigheden van een eventuele nieuwe baanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:42 schreef Scuidward het volgende:
Krijg de kriebels van al die goede voornemenpraat.
Ik had laatst een gesprek waar uit naar voren kwam dat ze me vroegen te stoppen met roken als ik daar kwam.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Het zijn geen goede voornemens. Het zijn in mijn geval onvermijdelijke bijkomstigheden van een eventuele nieuwe baan
Hoop dat ze dat niet gaan vragen, niet dat ik niet wil stoppen ofzo maar ik ben bang dat ik echt ga aankomen als ik stop. Dat wil ik niet hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik had laatst een gesprek waar uit naar voren kwam dat ze me vroegen te stoppen met roken als ik daar kwam.
Is gelukkig afgeketst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |