SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Moeten zij weten
Een bully pestenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:44 schreef JCats het volgende:
Ja Barneveld, kan je wel he, tegen zo'n jonkie.
Jij zei tegen hem dat hij weg kon blijven. Doet die jongen eindelijk wat je wil, weer niet goedquote:
Hij is niet de man van zijn woord.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zei tegen hem dat hij weg kon blijven. Doet die jongen eindelijk wat je wil, weer niet goed
Ik heb niets uitgesproken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is niet de man van zijn woord.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Anoonumos het volgende:
Smithik begon hem bijna leuk te vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op Ray, toch sterk hoor! Mentaal was hij vaak zat ZWAKKER dan dit.Jack does it in real time...
Haha gayquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Anoonumos het volgende:
Smithik begon hem bijna leuk te vinden
Zeiden ze ook tegen Jelle.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:44 schreef JCats het volgende:
Ja Barneveld, kan je wel he, tegen zo'n jonkie.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]hoe kom je daar zo terecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op Ray, toch sterk hoor! Mentaal was hij vaak zat ZWAKKER dan dit.
[..]Woon je in Doha? Dat is ook lekker, DeeBee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op Ray, toch sterk hoor! Mentaal was hij vaak zat ZWAKKER dan dit.
[..]Kun je daar zuipen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op Ray, toch sterk hoor! Mentaal was hij vaak zat ZWAKKER dan dit.Moeten zij weten
[..]stuur ff een zak met geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op Ray, toch sterk hoor! Mentaal was hij vaak zat ZWAKKER dan dit.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op Ray, toch sterk hoor! Mentaal was hij vaak zat ZWAKKER dan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Hij is nu negatief aan het denken, althans dat denk ik te zienquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Anoonumos het volgende:
Smith die alles blind achter elkaar gooit
Alleen vandaag nog, om het af te leren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik dacht dat één van jouw goede voornemens was om minder satirisch te doen?
Toffe baan gevonden.quote:
Barney armyquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Cubeforc3 het volgende:
Wat zongen ze daarnet? ' Boring boring taylor' klonk het als.
Wat vond je van Wout vandaag?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog, om het af te leren.
boring boring tablesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Cubeforc3 het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toffe baan gevonden.
Smith brak even het momentum, maar gelukkig niet het breakie.
Stand up if you love to fartquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hopelijk komt het niet zo verquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Wave103 het volgende:
Barney is vieslucky dat Smith kraakt, tegen een Anderson gaat ie hard af
Ik ben geen Barney fan maar hij krijgt echt te weinig credits hier en tegen MVG.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Wave103 het volgende:
Barney is vieslucky dat Smith kraakt, tegen een Anderson gaat ie hard af
Beetje azijn erop maakt het beter.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een vieze dikke pad zeg, je kunt dit ook nauwelijks kijken zonder over je nek te gaan.
Ik moest even sociaal doen bij de familiequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je het net niet op tijd gehaald
Familie doe je maar buiten het WK darts omquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest even sociaal doen bij de familie
Nee dat is pas bij 5-3quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
Als hij nu op 4-3 komt wint Barney.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest even sociaal doen bij de familie
Leuk woordgrapjequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
Gewaagdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat hij dan ook waarschijnlijk laatste set wint.quote:
Wie van de twee is Smith?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat Michael Smith walgelijk dik is.
Dit is mijn lijstje van de hoop, op Wright naquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik zei het jullie jongens. Anderson, Klaasen, Barney en Wright
Misschien moeten we je posts gaan bundelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat Michael Smith walgelijk dik is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic: BarneyGod.
Jack does it in real time...![]()
tv maakt nu eenmaal dikker en het helpt niet dat barney zoveel is afgevallen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat Michael Smith walgelijk dik is.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond Barney ooit met 3-0 achter?
TOPSHOW![]()
![]()
Ik zei op 3-0 Van Barneveld nog niet af te schrijven
Hierbij wil ik mij net als Barney even op de borst kloppenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaas Vantornhout en Tim Merliers zullen nu wel mentaal geknakt zijn zeg.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is nu al weer een absurde wedstrijdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOW
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Barney Army
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik hoop en denk Wright.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is mijn lijstje van de hoop, op Wright na![]()
tong en gezellig in 1 zinquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hé tong, gezellig dat je weer vrij bent![]()
![]()
Zjak zei toen ook al dat het nog konquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Hierbij wil ik mij net als Barney even op de borst kloppen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ongetwijfeld tegen philquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOW![]()
Ik hoop Lewis, ik denk dat het vies dicht bij elkaar gaat zittenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Onjuiste beweringquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zjak zei toen ook al dat het nog konMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ha ha ha. Lekker iddquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hé tong, gezellig dat je weer vrij bent
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
In de WK finale die hij won van Taylor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOWVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Smiss zou wensen dat hij nu met een pak chips voor de buis zat.![]()
![]()
300 kilo topamusement, ik las trouwens dat het vetpercentage van Barney slechts 12% is, werkelijk ongelofelijk knap.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Smiss zou wensen dat hij nu met een pak chips voor de buis zat lag.![]()
hehequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Hierbij wil ik mij net als Barney even op de boob kloppen![]()
Ja hij brak Smith net.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij begint zelf aan de 5e set toch?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
strato
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:55 schreef raptorix het volgende:
300 kilo topamusement, ik las trouwens dat het vetpercentage van Barney slechts 12% is, werkelijk ongelofelijk knap.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk het ook. Als het Wright-Barney wordt zijn er dd veel mad hier.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop Lewis, ik denk dat het vies dicht bij elkaar gaat zitten![]()
prachtige fotosoepquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat Van Gerwen juist zit te juichen voor zijn televisie.
2016 PDC World Cup of Darts
PDC National Order Of Merit (23/05/2016)
Position Player Country Amount
1 Michael van Gerwen Netherlands 990,750
2 Jelle Klaasen Netherlands 215,250
=========================================
3 Raymond van Barneveld Netherlands 209,000
4 Vincent van der Voort Netherlands 203,750![]()
je kan zeggen wat je wil, maar dit WK hebben we echt al veel mooie potten gehad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is nu al weer een absurde wedstrijd
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Mad zal ik niet zijn, jammer zou ik het wel vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook. Als het Wright-Barney wordt zijn er dd veel mad hier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Haha en dat wordt er gezeken op het salaris van voetballersquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Van Gerwen juist zit te juichen voor zijn televisie.
2016 PDC World Cup of Darts
PDC National Order Of Merit (23/05/2016)
Position Player Country Amount
1 Michael van Gerwen Netherlands 990,750
2 Jelle Klaasen Netherlands 215,250
=========================================
3 Raymond van Barneveld Netherlands 209,000
4 Vincent van der Voort Netherlands 203,750![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha en dat wordt er gezeken op het salaris van voetballers![]()
![]()
Was leuker als er een plaatje van Sylvia op de monitor stondquote:
Children of the night. What music they make.![]()
Twee jaar dit hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha en dat wordt er gezeken op het salaris van voetballersMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is gewoon beklonken jongens, Barney in de halve finale. Ik pak de champagne erbij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
JINX JINX JINXquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit is gewoon beklonken jongens, Barney in de halve finale. Ik pak de champagne erbij.![]()
Haha, Cavaliers die zich weer even belachelijk moet maken wat betreft wielrennen. DIT KAN NIET MEER FOUT!Jack does it in real time...![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha en dat wordt er gezeken op het salaris van voetballers![]()
![]()
Waar is ze eigenlijk? Vroeger waren de vrouwen na elke pijl in beeld.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Kosten en belasting er nog vanaf, nog wat prijzengeld van invitatietoernooien erbij waar ook weer kosten en belasting aan verbonden zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tonnetje per jaar,. niks mis mee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Thuis bij haar kleinkind.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk? Vroeger waren de vrouwen na elke pijl in beeld.![]()
Bij het kleinkind thuis natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk? Vroeger waren de vrouwen na elke pijl in beeld.![]()
Nee dit wordt m niet voor Barney[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij mist dan sowieso.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat zijn darts wat meer rechtop staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |