SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
WHahahahahaquote:
Ik zag de Duitse vlag al. Maargoed, winst is winst.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Barney gaat als een Duitser de overwinning stelen in de blessuretijd.
Ik ga voor 5-4 voor Barney.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:46 schreef tja77 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Barney niet hetzelfde niveau zal halen als tegen MvG. Dus Smis wint met 5-2 of 5-3.
CO2-guns hansquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:46 schreef Geralt het volgende:
Jezus wat maken die rookpluimdingen een herrie
Dat weten we allemaal bijna zeker. Barney zelf incluis.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:46 schreef tja77 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Barney niet hetzelfde niveau zal halen als tegen MvG.
Lijkt me ook de vraag of Smis wel z'n normale niveau haalt, die is ook niet heel evenwichtig..quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:46 schreef tja77 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Barney niet hetzelfde niveau zal halen als tegen MvG. Dus Smis wint met 5-2 of 5-3.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is al gezegd dat Barney opa is geworden?
In 2016 doen we het volgens andere regels.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zijn die topics zo snel vol....
Alsof die dikke pad kan dansenquote:
Denk niet dat Smith veel succes heeft bij de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:47 schreef Anoonumos het volgende:
SHE SAID OOOOHOHOHOHOHO SHUT UP AND DANCE WITH ME
Dartsen is dus geen sport.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:48 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk een sportsbar in Doha gevonden, zenden ze geen dartsen uit, gloeiende gloeiende...
Blijf je toch gewoon in de topics hier lezenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:48 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk een sportsbar in Doha gevonden, zenden ze geen dartsen uit, gloeiende gloeiende...
Zo gewaagde uitspraak ditquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk niet dat Smith veel succes heeft bij de vrouwtjes.
Haramquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:48 schreef DeeBee het volgende:
okequote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:49 schreef Geralt het volgende:
Ik ga me verplaatsen van pc naar bank en mobiel
Steek gewoon een toren in de fik. Heb je nog wat vermaak.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:48 schreef DeeBee het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 20:40:07Loop ik net Klaas Jan Huntelaar tegen het lijf in Ally Pally. Wil ie geen interviewtje geven! Tsja, what can I say? #rtl7darts reageer retweet
Lekker boeiequote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben pissen en zie Huntelaar weer niet. Wat is deze.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 20:40:07Loop ik net Klaas Jan Huntelaar tegen het lijf in Ally Pally. Wil ie geen interviewtje geven! Tsja, what can I say? #rtl7darts reageer retweet
Hij denkt wie deze nobuddy is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Klaas schok vast van het viesdikke lichaam van Arjan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Huntelaar is mijn held. Dat boeit veel.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Heet jij ook Klaas-Jan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
me naamgenoot is er ook....
allebei fan van barney
jahquote:
Trillen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn broer zei dat ik op de onderkin van Smith moet letten tijdens het gooien, die schudt blijkbaarmaar ze zoomen steeds uit helaas.
Nu zie ik het ook. Blijf er gelijk op lettenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn broer zei dat ik op de onderkin van Smith moet letten tijdens het gooien, die schudt blijkbaarmaar ze zoomen steeds uit helaas.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook. Blijf er gelijk op letten
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]geen dank
Wist je ook dat Ron Jans halve wenkbrauwen heeft?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]geen dank
Wist je ook dat Ron Jans halve wenkbrauwen heeft?
Had niet verwacht dat mijn voorspelling in de eerste set al uit zou komenquote:
Dat is dan wel weer knap van Smissquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat mijn voorspelling in de eerste set al uit zou komen
Uitstekendquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer knap van Smiss
Knar kan ook zo wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitstekend
Wel bijzonder labiel dus vandaag
Op de GSoD speelde Raybar180 prima tegen Taylor ondanks het verlies, dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie je vaak bij barny. Al is dat meestal ook tegen taylor
?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitstekend
Wel bijzonder labiel dus vandaag
Smith liet zijn hoofd even goed hangen, maar goed ook een vies goede finish daarnaquote:
viesdik goede finishquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Smith liet zijn hoofd even goed hangen, maar goed ook een vies goede finish daarna
Voor mijn gevoel is barny laatste jaren echt super slecht, vooral na een goede wedstrijd wevoor op het wk. Hij piekt te snel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de GSoD speelde Raybar180 prima tegen Taylor ondanks het verlies, dat geheel terzijde.
Op het WK verzaakt hij minder snel.
Mwah, hij zat toch al dicht bij de break voor de set. Ligt eraan hoe makkelijk hij nu z'n eigen set houdtquote:
Nou nouquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Falco het volgende:
Wat is die Michael Smith een vieze dikzak
U heeft ooit wel eens een schone dikzak gezien?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Falco het volgende:
Sjek?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
U heeft ooit wel eens een schone dikzak gezien?
Dat is zijn natuurlijke houding. Je denkt toch niet dat hij met dit spel nee gaat schudden. Hij speelt goddelijdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Smith liet zijn hoofd even goed hangen, maar goed ook een vies goede finish daarna
heb ik ook wel eens last vanquote:
Bolle wangetjes, voor de rest valt het wel mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Falco het volgende:
Op het WK piekt hij helemaal niet te snel. Hij is juist minder gaan focussen op de gemiddelden. A la Wade een matchplayer gewonnen, simple as that. Lewis 3-4 Van Barneveld domineerde Lewis ook zwaar qua gemiddelde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mijn geval is barny laatste jaren echt super slecht, vooral na een goede wedstrijd wevoor op het wk. Hij piekt te snel.
Smith is imo iemand die bij één gemiste dubbel al nee kan gaan schudden. Dat is ietwat overdreven misschien, maar er hoeft niet veel voor nodig te zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is zijn natuurlijke houding. Je denkt toch niet dat hij met dit spel nee gaat schudden. Hij speelt goddelijd
'Verdedigend' dartenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK piekt hij helemaal niet te snel. Hij is juist minder gaan focussen op de gemiddelden. A la Wade een matchplayer gewonnen, simple as that. Lewis 3-4 Van Barneveld domineerde Lewis ook zwaar qua gemiddelde.
Wade is inmiddels grijze middenmoot. Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK piekt hij helemaal niet te snel. Hij is juist minder gaan focussen op de gemiddelden. A la Wade een matchplayer gewonnen, simple as that. Lewis 3-4 Van Barneveld domineerde Lewis ook zwaar qua gemiddelde.
Grijze middenmoot die de World Matchplay finale haalt, meh.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade is inmiddels grijze middenmoot. Vind ik leuk.
niet altijd aanvallend dartenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?.
Is gewoon genoeg als je maar goed finisht op, hoe cliché ook, op de juiste momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |