Vriest het in je garage dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de sneeuw is weg ondertussen hoor. Wegrijden is alleen geen optie, er zit een laag ijs van een centimeter dik over de auto heen
Dat is best vlot toch? Bij Klazienaveen via N-zeuvenhonderdzoveel ga je erop?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:54 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik was tegen 06:45 vertrokken, tegen 07:00 was ik op de A37
zit je bedrijf erin?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 07:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je het haalt, zijn wij van dat gezeik af
mijn tuin staat vol met plantenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:01 schreef Paladijn het volgende:
Amper sneeuw gehad hier inderdaad, het is vooral de laag bevroren water die een probleem vormt
Zo stond het er net bij (gister nog gewoon naar't werk geweest met wat kleine correctie-acties):
[ afbeelding ]
Al lang weer rijdbaar dus, maar ongetwijfeld een kwartiertje krabwerk - en hopen dat de deuren uberhaupt open willen.
En ja, Lexxx heeft meer planten in zijn tuin tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn tuin staat vol met planten
Hoe gaat het met je alfstiedentocgt op die iepenbierenwaide ofzo? Zag je voorbij fietsen op mn tijdlijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Mijn slaap werd verstoord door een wekker. moest een beetje bijtijds wakker zijn voor die knakjosti van de DPD, die nu nog steeds niet is geweestquote:
kan je de week al in tweeën zagen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn slaap werd verstoord door een wekker. moest een beetje bijtijds wakker zijn voor die knakjosti van de DPD, die nu nog steeds niet is geweest
Nee, gofferdegoffer.. kutbedrijfquote:
Hoezo, net een kwartiertje weggeweest ofzo en zijn ze toen langs geweest? Je was toch hele dag thuis?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, gofferdegoffer.. kutbedrijf![]()
'uw pakket zal de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden'
Ze werken daar zeker parttime ofzo; heel de dag voor JL zitten wachten
Gisteren levering gemist, vandaag was de dag dat ze terug zouden komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo, net een kwartiertje weggeweest ofzo en zijn ze toen langs geweest? Je was toch hele dag thuis?
Kutbedrijf idd.. Vorig jaar de 24e oid een pakketje besteld. Bevestiging gehad en deze week nog altijd niet geleverd. Ik dacht al, feestdagen enzo... Maandag maar eens op track-en-trace gekeken, lag het al vanaf 30-12 bij een afhaalpunt klaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren levering gemist, vandaag was de dag dat ze terug zouden komen.
Ik ga morgen rond de middag bellen, als het er dan nog steeds niet is. Ik haal helemaal niks op; ze komen het gewoon brengen, daar heb ik voor betaald.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kutbedrijf idd.. Vorig jaar de 24e oid een pakketje besteld. Bevestiging gehad en deze week nog altijd niet geleverd. Ik dacht al, feestdagen enzo... Maandag maar eens op track-en-trace gekeken, lag het al vanaf 30-12 bij een afhaalpunt klaar.
Geen briefje in de bus gegooid natuurlijk, kom ik dat pakketje afhalen, zegt die dame "Ja dat doen ze wel eens vaker als ze de ronde niet halen binnen de tijd gooien ze de rest hier gewoon af."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |