positioneringquote:Op maandag 4 januari 2016 19:29 schreef densmee het volgende:
Valbeveiliging of positioneringsgordel?
wel jammer dat hij de 2e plek die hij op WP1 had niet vast heeft kunnen houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ton van Genugten heeft inmiddels het gaspedaal ook gevonden en haalt wat tijd in. Ben benieuwd wat hij deze Dakar gaat presteren.
Waarom post ik dit in de SC en niet in het Dakar topic?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel jammer dat hij de 2e plek die hij op WP1 had niet vast heeft kunnen houden.
Tetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom post ik dit in de SC en niet in het Dakar topic?
Waarom post jij dit in de SC en niet in het Dakar topic?
Waarom zijn de bananen krom?
Waarom is tabbed browsing verwarrend?
Ahja, ik was afgeleid idd.quote:
Dankje Frips!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef Alfisti het volgende:
Fielseteerd Anne!![]()
* Alfisti rammelt nog eens met de koffiepot
* lipje valt van de bankquote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef Alfisti het volgende:
Fielseteerd Anne!![]()
* Alfisti rammelt nog eens met de koffiepot
Dat is ook voor het eerst dat het pp dat stuk A37 vast staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:44 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds mensen op de snelweg,,,
Als die überhaupt rijdt, zal er vast geen plaats meer zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:22 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd Anne, mooie stap!
En, thuiswerken... Collega staat nu na veel pijn en moeite op station Assen, eerste trein: 08:44
Ik ben vanmorgen via A37, A28 en A32 naar Holwerd (Fr) gereden, reed aardig door.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:25 schreef derLudolf het volgende:
Dat is ook voor het eerst dat het pp dat stuk A37 vast staat.
Dan was je zeker op tijd vertrokken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:31 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen via A37, A28 en A32 naar Holwerd (Fr) gereden, reed aardig door.
Geen auto,s met schade langs de kant gezien.
Maar het dorp uit richting de provinciale weg, was spekglad.
de sneeuw is weg ondertussen hoor. Wegrijden is alleen geen optie, er zit een laag ijs van een centimeter dik over de auto heenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |