Kort samengevat 131 waar 90 toegestaan. 124 na correctie. ¤90 lichter. 5 km langzamer had ¤45 gescheeld.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg oogaids van het proberen te lezen.
Eerste boete na 5,5 jaar rijbewijs. Zijn mensen die meer hebben. Schrale troost, ik ben niet de enige van mijn vrienden die daar geflitst is 🙈quote:Op zondag 3 januari 2016 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
Goed begin van het nieuwe jaar dus.. ga zo door.
Eerste keer gepákt ja.. als je zonder te lachen 40 te hard reed waar je 90 mag (werkzaamheden?) doe je dat denk ik ook wel vaker. ALS het overigens bij werkzaamheden was, mogen ze je wmb met een pion in je hol een dagje langs de snelweg zetten bij werkzaamheden, en dan liefst net vóór de botsabsorberquote:Op zondag 3 januari 2016 19:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerste boete na 5,5 jaar rijbewijs. Zijn mensen die meer hebben. Schrale troost, ik ben niet de enige van mijn vrienden die daar geflitst is 🙈
dan drijft die pion wegquote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerste keer gepákt ja.. als je zonder te lachen 40 te hard reed waar je 90 mag (werkzaamheden?) doe je dat denk ik ook wel vaker. ALS het overigens bij werkzaamheden was, mogen ze je wmb met een pion in je hol een dagje langs de snelweg zetten bij werkzaamheden, en dan liefst net vóór de botsabsorber
Hebben ze speciale stalen voetjes voor.quote:
dat wordt zegels plakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Merde
[ afbeelding ]
Net 4½ uur file voor grenscontrole hebben gehad en nog 500km moeten rijden. Putain.
en een harnas met bal of grondanker voor meneer?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben ze speciale stalen voetjes voor.
Nou dat riekt naar een noodsverwensing, dat mag niet in PTA. Met 220 in een Kadet over een dijk lijkt mij*zo mogelijk nog gevaarlijker.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerste keer gepákt ja.. als je zonder te lachen 40 te hard reed waar je 90 mag (werkzaamheden?) doe je dat denk ik ook wel vaker. ALS het overigens bij werkzaamheden was, mogen ze je wmb met een pion in je hol een dagje langs de snelweg zetten bij werkzaamheden, en dan liefst net vóór de botsabsorber
neuh, een beetje held blijft gewoon lekker zitten.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef lipje het volgende:
[..]
en een harnas met bal of grondanker voor meneer?
noodsverwensingen mogen wel hoor. Blootsverwensingen ook, alleen de foto's dan weer niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou dat riekt naar een noodsverwensing, dat mag niet in PTA. Met 220 in een Kadet over een dijk lijkt mij*zo mogelijk nog gevaarlijker.
Geen werkzaamheden, daar rijd ik altijd de toegestane snelheid mede omdat ik wel verhalen ken van de man van mijn nicht die wegmarkeerder is.
Rondom Duinkerke is Vmax 110 zag ik op een gegeven moment ook op de borden. Het bord 90 blijkbaar gemist en toen had ik de flitser ook al gehad. Eens zien of ik via Google Maps kan vinden wat daar voor speciefieks aan de hand is.
* we kennen beide de situatie op de weg waar we reden niet, dus kunnen we daar niet over oordelen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
120+ in een kadett is per definitie gevaarlijk, al heb je 3 hectare asfalt ter beschikking.
Wees blij met die 90 euroquote:Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kort samengevat 131 waar 90 toegestaan. 124 na correctie. ¤90 lichter. 5 km langzamer had ¤45 gescheeld.
I like to live life on the edgequote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
120+ in een kadett is per definitie gevaarlijk, al heb je 3 hectare asfalt ter beschikking.
Voor je de 120 kon halen met die ellende, waren de wielkasten al weggerotquote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is het in het Franse taal??quote:Op zondag 3 januari 2016 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Hmm die flitser staat op een brug blijkbaar
Rust een zeggen op in de familie blijkbaar, vaders kreeg ook een keer flinke boete op de brug op de A4(?) bij Kassel. Die rijdt verder ook meestal onder de vmax.
[ afbeelding ]
Omdat Duinkerke in Stokbrodenland ligt?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom is het in het Franse taal??
Echt waar joh?Nooit gedacht.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat Duinkerke in Stokbrodenland ligt?
Precies, 220km/h is zo`n ding niet op ontworpen, ook een Gsi niet.......quote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
fixdquote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
120+ in een Opel is per definitie gevaarlijk, al heb je 3 hectare asfalt ter beschikking.
lekker boeiend, ga dat in het rijlestopic spammenquote:Op maandag 4 januari 2016 06:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
^morguh
Nog 52 uur te gaan voor mijn examen!!!
Ik hoop van harte dat je het haalt, zijn wij van dat gezeik afquote:Op maandag 4 januari 2016 06:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
^morguh
Nog 52 uur te gaan voor mijn examen!!!
Geen werk, is ook vakantiequote:
Ik denk dat ik woensdag ook mijn vakanties voor de rest van het jaar maar eens in ga leverenquote:Op maandag 4 januari 2016 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een korte vakantie aangevraagd voor halverwege Februari.
Nu alleen nog even goedkeuring krijgen.
Harticiteert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef Anne het volgende:
Kersenvlaai met slagroom!
[ afbeelding ]
Waarom? Omdat vast contract!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
nee dan draaien ze snel dat contract terug.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Had je al om die vakantie gevraagd?
Proficiat!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Had je al om die vakantie gevraagd?
Mijn leven is niet gepland. Ik wist voor de kerst dat het kerst was. Tussen kerst en oud en nieuwc werken is altijd een optie, maar dan moeten ze wel wat hebben, en geen eigen mensen die willen, en die willen vaak nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |