Koud water?quote:Op maandag 11 januari 2016 09:36 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik ben niet wakker te krijgen. En ik lust geen koffie.
Gewoon even wat eten werkt ookquote:Op maandag 11 januari 2016 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koud water?
Water werkt verrassend effectief moet ik zeggen. Met en groepje bij ons uit het dorp organiseren we altijd jeugduitwisselingen. Accommodatie op een vakantiepark aan het water. Zit je om 9:30 niet aan het ontbijt? Dan lig je om 9:31 in de plomp. Doe dat de eerste twee dagen en rest van de 14 dagen is men stipt op tijd
Even wat eten en dan krijg je een after dinner dipquote:Op maandag 11 januari 2016 13:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon even wat eten werkt ook. Dus laat ik het daar bij houden.
Ging uitstekend.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zwaar leven. Hoor wel als je hulp nodig bent
En toen was ie doodquote:
Een laffe-ariequote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, Lexxx! kijkt! een Fellali! in Amsterdam11111!!
[ afbeelding ]
ik dacht dat autospotten niet meer zo populair was tegenwoordig
hahhha al die kereltjes er achterquote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, Lexxx! kijkt! een Fellali! in Amsterdam11111!!
[ afbeelding ]
ik dacht dat autospotten niet meer zo populair was tegenwoordig
Jazeker mag datquote:Op maandag 11 januari 2016 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Mogen dit soort grapjes ook? :x
[ afbeelding ]
toyota's zijn onverwoestbaar [/topgear]quote:Op maandag 11 januari 2016 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Mogen dit soort grapjes ook? :x
[ afbeelding ]
Chateau Aspirine dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:25 schreef Anne het volgende:
Helleuw.
Veel wijn gisteren, weinig koppijn vandaag.
Op maandag al aan de drank? Foeiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:25 schreef Anne het volgende:
Helleuw.
Veel wijn gisteren, weinig koppijn vandaag.
Beter dan Chateau Migrainequote:
Dat bedoel ik ja.quote:
Genoeg andere webshops toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Webshops die dingen op voorraad hebben staan maar wel een levertijd hebben van 4 dagen voor een 'voorraad' artikel [ afbeelding ]
Plantenbakkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Genoeg andere webshops toch?
Hoe gaat het met de plantenbakken trouwens? Heb je het al bijna aan schuren toe?
Toch? Ik dacht dat die geklust gingen worden van steigerhoutquote:
Die brengen dat milieuvriendelijk op de fiets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Webshops die dingen op voorraad hebben staan maar wel een levertijd hebben van 4 dagen voor een 'voorraad' artikel [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |