dan heb je niet naar Cassandra gekekenquote:

De schade valt gelukkig mee, maar het valt niet mee om alles met een laskap te doen. En als er continu 4 lasapparaten aan de gang zijn dan is het altijd wel ergens waar je erin kijktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:15 schreef lipje het volgende:
[..]
dan heb je niet naar Cassandra gekeken
Densmee, je weet waar laskappen/helmen voor zijn
Goedemorgen

i shell zeei zis oonlie wonsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
(even kijken wie de filmreferentie ziet)

Daar hebben ze schermen voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:19 schreef densmee het volgende:
[..]
De schade valt gelukkig mee, maar het valt niet mee om alles met een laskap te doen. En als er continu 4 lasapparaten aan de gang zijn dan is het altijd wel ergens waar je erin kijkt

Jailbait? wut?quote:
 Dat mens is ouder als ik
  Dat mens is ouder als ik   

die film komt dan ook uit 1986, toen was ze 16quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jailbait? wut?Dat mens is ouder als ik

Volg jij dakar eigenlijk nog een beetje?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die film komt dan ook uit 1986, toen was ze 16

Ah, op die viedz,, toen vond ik het ook geen jailbait, is gewoon mijn type niet denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die film komt dan ook uit 1986, toen was ze 16

Neutralisatiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volg jij dakar eigenlijk nog een beetje?
 En aan de tussentijden na de netralisatie heb je niks
 En aan de tussentijden na de netralisatie heb je niks  dus ff paar uur pauze en ondertussen controleren of Stacey nog leeft na die band op zn borst.
 dus ff paar uur pauze en ondertussen controleren of Stacey nog leeft na die band op zn borst.

linkje?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
En wat te denken van die drievoudige koprol van Mardeev??

http://tinyurl.com/6wbvquote:

Je weet wat je dan bent he.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |