quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
waar istie dan wel? Ikke kennem nie vinne
heldquote:
quote:
jij ook semi-Italiaanquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:02 schreef Alfisti het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Tevens beste wensen en veel gezondheid enzo
As long, biatchquote:
quote:
En tóch ist volgens mij niet goedquote:
Het is een quote, boeit niet of het correct is, het is wat die vent zeiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En tóch ist volgens mij niet goed
Kut, urban dictionary zegt van wel![]()
Ze hebben het altijd wel over de joden dit dat, maar die Duitsers waren ook geen lievertjes hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
'alle Joden moeten dood' en 'die Hitler is best een toffe kerel' waren uitspraken van dezelfde man.
strakblauwe lucht en 25 gradenquote:Op zondag 3 januari 2016 09:53 schreef Sounddragon het volgende:
Moggeh![]()
Hoe is het weer in het westen?
Helaas hoef ik niet naar New Mexicoquote:Op zondag 3 januari 2016 09:55 schreef Barcaconia het volgende:
Toegegeven, dat is vrij ver westelijk en misschien ook een stukje zuidwaards.
dat was gisteren. Vandaag grijs en 8 gradenquote:
grijs en binnen 20,5 gradenquote:Op zondag 3 januari 2016 09:53 schreef Sounddragon het volgende:
Moggeh![]()
Hoe is het weer in het westen?
MB; tis niet echt weer om effe anderhalf uur op de brommer te gaan zitten, daarbij heeft de CB geen zadelverwarmingquote:Op zondag 3 januari 2016 10:15 schreef lipje het volgende:
[..]
grijs en binnen 20,5 graden
Ga je de cb of de mb uitlaten?
moet ik de koffiepot al laten pruttelen?quote:Op zondag 3 januari 2016 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
MB; tis niet echt weer om effe anderhalf uur op de brommer te gaan zitten, daarbij heeft de CB geen zadelverwarming![]()
Hmnee, denk niet dat ik daar tijd voor hebquote:Op zondag 3 januari 2016 10:23 schreef lipje het volgende:
[..]
moet ik de koffiepot al laten pruttelen?
viel spass op het dijkiequote:Op zondag 3 januari 2016 10:25 schreef Sounddragon het volgende:
Speaking of time; ik had al willen rijden, maar ik zit weer achter die kutjap... ik ga de stoelverwarming aangooien
speedrecord op het dijkie heb ik al jaren.. 224km/u en nog steeds de afrit halenquote:
toch tijd... KOFFIE!1!¡1!!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:23 schreef lipje het volgende:
[..]
moet ik de koffiepot al laten pruttelen?
184 op de GPS dusquote:Op zondag 3 januari 2016 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
speedrecord op het dijkie heb ik al jaren.. 224km/u en nog steeds de afrit halen![]()
ooit eens met mijn 2e Kadeath GSi.
nee, dat was op de DomDomquote:
oke ga ik de pruttelaar even opsnorrenquote:
Jeh, thanks voor het speciaal opgraven van de ekte koffiemachinequote:
belofte maakt schuldquote:Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, thanks voor het speciaal opgraven van de ekte koffiemachine
Yuuuuuup!quote:
Ik krijg oogaids van het proberen te lezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Merde
[ afbeelding ]
Net 4½ uur file voor grenscontrole hebben gehad en nog 500km moeten rijden. Putain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |