Aan de andere kant iedereen weet dat Taylor ook veel te vaak iets had gezegd wat hij helemaal niet moest zeggen dusja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."
Zulke dingen moet hij helemaal niet zeggen.
Phil staat 1-2 achter, 2-3 achter, komt bij 3-3 @ sets 2-0 voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."
Zulke dingen moet hij helemaal niet zeggen.
Ja maar toen zat Barney er nog in.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor zei zelf woorden van gelijke strekking, op dat laatste na
Doet Taylor ook zo vaak. Zie incident met Painter, Barney, Mason etc etcquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar toen zat Barney er nog in.
Wat Barney nu doet is gewoon een trap na omdat Taylor eruit ligt.
Ik wil slechts een nuance plaatsen, ik ben net zo goed van mening dat dit op zijn minst niet handig isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Barney kan het gewoon niet hebben dat hij niet de beste aller tijden isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Whitlock zou nog verliezenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijden draadje wordt steeds dunner
Hoe coulant ben je tav m'n Klaasen-voorspelling? Wist niet dat ze al begonnen waren, ingeleverd bij 0-1.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijden draadje wordt steeds dunner
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zou eerst nog een leg fles wijn pakken
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij zijn huis nog Wade te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |