SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Pjaaaaano![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Snap niet waarom je mensen in huis zou gaan halen op oudejaarsavond terwijl je gewoon het top2000 genot hebtRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
TS RLUL"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goed dancenummer datquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
dat snap ik idd ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Snap niet waarom je mensen in huis zou gaan halen op oudejaarsavond terwijl je gewoon het top2000 genot hebtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eerste mogelijkheid vanuit Wageningen is morgenvroeg om 7 uur.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
MN TOPIC PIKKEN
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
^dit...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Snap niet waarom je mensen in huis zou gaan halen op oudejaarsavond terwijl je gewoon het top2000 genot hebt
Ik ga de hele avond samen met mijn vriend top 2000 luisteren, en daarna vuurwerk afsteken
Ze smelten de kazen!![]()
Eric PrydzGodquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vind je vriend dat ook leuk?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit...
Ik ga de hele avond samen met mijn vriend top 2000 luisteren, en daarna vuurwerk afsteken
Make love, not war ☮![]()
Straks willen ze naar ik hou van Holland kijken ofzoquote:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
rustig hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Had dan Lady and the Supertramp als TT gedaanAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
oh hij is er nog? ik dacht dat je vandaag lang afwezig was ivm de verdeling van de inboedelquote:Op donderdag 31 december 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit...
Ik ga de hele avond samen met mijn vriend top 2000 luisteren, en daarna vuurwerk afstekenI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Met kinderen moet je toch wel wat leuks gaan doen. Ze hebben al week weinig tot niets aan ons. En ook mijn ouders wil ik niet alleen laten zitten.Make love, not war ☮![]()
dan nog is het niet nodig om zo te keer te gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stop ze in de kelderquote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Met kinderen moet je toch wel wat leuks gaan doen. Ze hebben al week weinig tot niets aan ons. En ook mijn ouders wil ik niet alleen laten zitten.![]()
Tv kijken op Oudjaarsavondquote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Straks willen ze naar ik hou van Holland kijken ofzo![]()
Had al een beetje aangepastquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ghighi, dat kijken wij zelfquote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Straks willen ze naar ik hou van Holland kijken ofzo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb alvast een lijstje gemaakt wat van mij is als hij zegt dat hij claudia goed vindquote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh hij is er nog? ik dacht dat je vandaag lang afwezig was ivm de verdeling van de inboedel
I'll let it be."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Straks willen ze naar ik hou van Holland kijken ofzo
Voor mensen die tegen vluchtelingen zijn, maar het top vinden dat zo'n chinees die minstens 10 jaar in NL woont nog geen woord NL spreekt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
True. Maar om als iemand er boos op reageert nog een schop na te geven vind ik ook weer zo wat.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog is het niet nodig om zo te keer te gaanNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Let It BiFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Let. It Be.
Moooother Mary comes to me.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ah de voorlaatste bietol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat is ook weer waar......quote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Met kinderen moet je toch wel wat leuks gaan doen. Ze hebben al week weinig tot niets aan ons. En ook mijn ouders wil ik niet alleen laten zitten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb alvast een lijstje gemaakt wat van mij is als hij zegt dat hij claudia goed vind
I love music |Ajax forever
ja dat scheelt een hoop.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vreselijk geforceerde gezelligheidquote:Op donderdag 31 december 2015 18:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Straks willen ze naar ik hou van Holland kijken ofzoZe smelten de kazen!![]()
Mooiste liedje van de beatles dit. Niet vreemd dat het van Paul komt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb een afbakstokbroodje in de oven liggen en maak dalijk 2 kant en klare gehaktballen warm.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Gevulde puntpaprika met champignons uit de oven
Biefstuk in een marinade van honing-ketjap-mosterd
gekruide aardappel partjes
Ik ben even eten
Ook lekker.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Oopsquote:.
Ik wil stiekem wel Finkers zien. Wordt heen en weer zappen denk ik.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
cd van jou cd van mij gekregen van mijn moeder van mijn moeder dus van mijquote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb alvast een lijstje gemaakt wat van mij is als hij zegt dat hij claudia goed vindOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of gewoon op tijd naar bed.quote:
Ondergetekende is wel eens gewoon naar bed gegaan om wakker gemaakt te worden iets voor 12 uur. Ik was niet wakker te krijgen en heb dwars door het geweld buiten geslapen.Trotste mama van Ambar
Tokkiegenot inderdaad. Wij snappen elkaarquote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Voor mensen die tegen vluchtelingen zijn, maar het top vinden dat zo'n chinees die minstens 10 jaar in NL woont nog geen woord NL spreekt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja, even rond zappen of er vanavond nog een leuk concert komt om op te nemenZe smelten de kazen!![]()
wat moet je van mij? en sinds wanneer luister je ook?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik moet van peaceman... de hele week al.
dat is idd ook waarquote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
True. Maar om als iemand er boos op reageert nog een schop na te geven vind ik ook weer zo wat.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb op Blackbird gestemd maar volgens mij heb ik die gemist.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef Dven het volgende:
Mooiste liedje van de beatles dit. Niet vreemd dat het van Paul komt.![]()
![]()
quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
neuj gewoon potquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Let it BeatlesAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
doen ze in belgie niet moeilijk overquote:
Goed solootjeRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Same here, alleen ik was baas en werd wel wakkerquote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon op tijd naar bed.
Ondergetekende is wel eens gewoon naar bed gegaan om wakker gemaakt te worden iets voor 12 uur. Ik was niet wakker te krijgen en heb dwars door het geweld buiten geslapen.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb alvast een lijstje gemaakt wat van mij is als hij zegt dat hij claudia goed vind![]()
![]()
Heerlijk nonchalant wegspelenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
same herequote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tokkiegenot inderdaad. Wij snappen elkaarI love music |Ajax forever
Nee laat maar, verkeerde versie ditquote:
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
ik heb oordoppies in.... en straks 1 oor muziek en andere oor de tvquote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oops.
Ik wil stiekem wel Finkers zien. Wordt heen en weer zappen denk ik.
Zo simpel, zo geniaal
Die was om 1 uur ofzoquote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb op Blackbird gestemd maar volgens mij heb ik die gemist.![]()
Dat hebben we met Twan en Lennon vroeger ook wel gedaan. Maar ja, ze worden ouder en willen graag opblijven.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon op tijd naar bed.
Ondergetekende is wel eens gewoon naar bed gegaan om wakker gemaakt te worden iets voor 12 uur. Ik was niet wakker te krijgen en heb dwars door het geweld buiten geslapen.
Achja ik kan overal door heen slapen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same here, alleen ik was baas en werd wel wakkerTrotste mama van Ambar
Vrouwen kunnen datquote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb oordoppies in.... en straks 1 oor muziek en andere oor de tvWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef SureD1 het volgende:
De band lag min of meer uit elkaar hier toch?![]()
![]()
Wacht maar tot ik naast je ligquote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja ik kan overal door heen slapen.![]()
Kinderen hebben.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Je kinderen verwaarlozen om zo te kunnen luisteren en hier posten
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
cd'tje van claudia zal daar dan wel niet bij zitten.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
cd van jou cd van mij gekregen van mijn moeder van mijn moeder dus van mijUn dann rettet kein Kavallerie,
luisteren naar de top2000.... sinds 1e kerstdag al.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat moet je van mij? en sinds wanneer luister je ook?
Precies zoals het hoort.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Je kinderen verwaarlozen om zo te kunnen luisteren en hier postenTrotste mama van Ambar
Kunnen jullie je eerste oudjaarsavond dat je mocht opblijven nog herinneren?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben we met Twan en Lennon vroeger ook wel gedaan. Maar ja, ze worden ouder en willen graag opblijven.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was min of meer hun laatste, konden elkaar niet luchten of zien hier...levert vaak goede muziek op (zie ook rumours van Fleetwood Mac)quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Max23 het volgende:
Ik vind juist dit 1 van de beste van the Beatles.![]()
Ik heb Finkers in Den Haag gezien vorige week, vond het wel de minste van al zijn showsquote:Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oops.
Ik wil stiekem wel Finkers zien. Wordt heen en weer zappen denk ik.![]()
![]()
klopt wat dat betreft ben ik wel vrouwlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jaquote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eerste oudjaarsavond dat je mocht opblijven nog herinneren?Moest wel slapen maar werd om 11 uur wakker gemaakt
*stelt DVR in*quote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
Voor de liefhebbers, op ned 3 komt een concert van queen![]()
DEZE GAAT KNALLEN HIER!!!!!
niet?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
cd'tje van claudia zal daar dan wel niet bij zitten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
STONES"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tour of duty
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
GESTEMD OP DEZE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat bedoel ik dus niet..dat deden ze daarvoorquote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Dven het volgende:
[..]
JaMoest wel slapen maar werd om 11 uur wakker gemaakt
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja toen was ik echt niet normaal dronken.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eerste oudjaarsavond dat je mocht opblijven nog herinneren?
Denk je echt dat we ze verwaarlozen? Ze hebben de week van hun leven. Twan is bijna niet thuis, is hele dag op pad. Lennon mag lekker veel op iPad en Nintendo DS.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Je kinderen verwaarlozen om zo te kunnen luisteren en hier postenDat wordt ook voor hen afkicken vanaf morgen.
Paint It Black![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
Dronken zijn op je 12equote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja toen was ik echt niet normaal dronken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja toen was ik echt niet normaal dronken.
-XOXO-![]()
Op mijn 9e mocht ik voor t eerst de hele avond opblijvenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ow nou aangezien je luistert, zul je er wel weinig problemen mee hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
luisteren naar de top2000.... sinds 1e kerstdag al.
Been there, done that. Have the lenght to prove it.quote:Trotste mama van Ambar
Ik niet. Ik bleef al snel 's avonds wakker omdat ik nooit wilde slapen 's avonds. Geen enkele dag. Ik zal straks eens vragen aan mijn ouders.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eerste oudjaarsavond dat je mocht opblijven nog herinneren?Make love, not war ☮![]()
WAT ZEG JE IK HOOR JE NIET!!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op mijn 9e mocht ik voor t eerst de hele avond opblijven"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Waarom het onvermijdelijke uitstellen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik nietquote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eerste oudjaarsavond dat je mocht opblijven nog herinneren?
Ja ik denk dat ik 8/9 was. Spelletjes spelen, muziek luisteren (van pa op lp) en tv kijken. En dan om half 1 naar bed gaanquote:Op donderdag 31 december 2015 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eerste oudjaarsavond dat je mocht opblijven nog herinneren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow nou aangezien je luistert, zul je er wel weinig problemen mee hebben
Ik ga zo even met Lennon vuurwerk afsteken
I see a red DoorsUn dann rettet kein Kavallerie,
Straks nog een van de stonesPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Niet doorlonten hequote:Op donderdag 31 december 2015 18:51 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo even met Lennon vuurwerk afstekenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:51 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo even met Lennon vuurwerk afsteken
wel sier he?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Top 50 begonnen
Ow man wat een goeie lijst dit ik schakel net pas in meteen 2 puike nummers achter elkaar
Een van mijn favoriete nummers in de Top 2000.
quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Weet je wel hoe duur?quote:
Da's voor 12 uurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niet de beste van The Doors maar wel
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:For you, there'll be no more crying.
Ik keek laatst homevideo's van oud & nieuw toen ik drie was, al de kinderen incl ik liepen om 4 uur nog rond
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Zo, ik ben er zowat dus ik ben nu echt weg
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe je bril opquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Bizar.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:53 schreef richolio het volgende:
Ik keek laatst homevideo's van oud & nieuw toen ik drie was, al de kinderen incl ik liepen om 4 uur nog rondHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zo, ik ben er zowat dus ik ben nu echt weg![]()
![]()
Die regen op de achtergrond![]()
Geeft zo'n heerlijk geluidThe secret of getting ahead is getting started![]()
-XOXO-![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Een account hebben op FOK! lijkt het soms wel, ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:49 schreef SureD1 het volgende:
Moet je iets mankeren om dat café in te mogen?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik ook, stond volgens mij op de eerste Tour of Duty CD...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:53 schreef Stickertje het volgende:
Dit is volgens mij het allereerste The Doors lied wat ik hoorde van hun![]()
Brennie is werken. Mooie nummers dit om mn Tannoys en BK sub eens flink open te gooien.
Mochten de buren op de muur staan te kloppen: HARDER KLOPPEN WANT IK HOOR HET TOCH NIET WHOAHAHAHA
ja, heb jij geen uitnodiging gehad?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:49 schreef SureD1 het volgende:
Moet je iets mankeren om dat café in te mogen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoorde het in de film Basketball Diariesquote:Op donderdag 31 december 2015 18:54 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik ook, stond volgens mij op de eerste Tour of Duty CD...Ze smelten de kazen!![]()
Ik heb echt niets met Bert Haandrikman, maar wat ik wel prettig van hem vind is dat je ziet hoeveel hij van de muziek houdt. Geen dwaze drukke malloot zoals Ekdom. Lekker relaxed. Mag ik ook wel![]()
![]()
Nee daaromquote:Op donderdag 31 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, heb jij geen uitnodiging gehad?![]()
![]()
Zo sfeervol dit
Shotsquote:Op donderdag 31 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, heb jij geen uitnodiging gehad?-XOXO-![]()
dan is de postbode waarschijnlijk te lui geweest om het te brengenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Shit, deze deuren had ik in de autowillen horen. Arme ikFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb echt niets met Bert Haandrikman, maar wat ik wel prettig van hem vind is dat je ziet hoeveel hij van de muziek houdt. Geen dwaze drukke malloot zoals Ekdom. Lekker relaxed. Mag ik ook wel![]()
Vind hem een betere DJ dan oetlul WOuter van de vorige shiftZe smelten de kazen!![]()
Ga in je auto zitten danquote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Bugno het volgende:
Shit, deze deuren had ik in de autowillen horen. Arme ik
-XOXO-![]()
Dat zal het zijn ja...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is de postbode waarschijnlijk te lui geweest om het te brengenjammer, had daar graag buiten het ritme om rondgehupst
![]()
Beter geluid in je auto hebben dan thuis in je woonkamerquote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Bugno het volgende:
Shit, deze deuren had ik in de autowillen horen. Arme ik
Meanwhile, in de straat van Peace & Diaan..
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mee eensquote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb echt niets met Bert Haandrikman, maar wat ik wel prettig van hem vind is dat je ziet hoeveel hij van de muziek houdt. Geen dwaze drukke malloot zoals Ekdom. Lekker relaxed. Mag ik ook wel
Forza Eniesee!![]()
Was t maar zo simpel.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga in je auto zitten danFitter. Happier. More productive
48 The Beatles Hey Jude 1968
47 Paolo Nutini Iron Sky 2014
46 The Rolling Stones Sympathy For The Devil 1973
45 Wim Sonneveld Het Dorp 1974
44 Simon & Garfunkel The Sound Of Silence 1966
43 Dire Straits Telegraph Road 1982
42 Toto Africa 1982
41 The Cure A Forest 1980
40 Fleetwood Mac Go Your Own Way 1977Ze smelten de kazen!![]()
allemaal
42 Toto Africa 1982
40 Fleetwood Mac Go Your Own Way 1977Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wimpie?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef Stickertje het volgende:
In dit uur komt een liedje waar ik op gestemd hebOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Neequote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef Mandéra het volgende:
Die berichten van luisteraars mogen ze er van mij wel uitlaten in het vervolg.Het is leuk om dit te horen, vooral laat op de avond als de helft dronken is.
![]()
![]()
Iron Sky of A Forest?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef Stickertje het volgende:
In dit uur komt een liedje waar ik op gestemd heb![]()
Zelf heb ik me hier ook schuldig aan gemaakt. Alle terreur in de wereld, en Bataclan was net gebeurd. Ik vond het zo mooi, die kerel op de piano, dat ik voor het eerst Imagine heb gestemd. Volgende keer gewoon weer Slayer stemmen...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:25 schreef Meike26 het volgende:
Dat Imagine zo hoog staat, ben ik op zich wel mee eens, hef is een klassieker, maar staat dit jaar alleen maar op 1 vanwege een man op piano in NYC ofzo ?!
Kijk ik ben het ook niet eens met Bohemian Rapsody, vele andere Queen nummers die beter zijn, maar editie 2015 van de top2000 is de slechtste die ik tot nu toe heb meegemaakt. En ik luister al heel wat jaartjes.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
wowquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit jaquote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
allemaal
42 Toto Africa 1982
40 Fleetwood Mac Go Your Own Way 1977![]()
Ohh wat een heerlijk blokje dit.
42 Toto Africa 1982
41 The Cure A Forest 1980Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sound of Silence?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef Stickertje het volgende:
In dit uur komt een liedje waar ik op gestemd heb-XOXO-![]()
48 The Beatles Hey Jude 1968![]()
44 Simon & Garfunkel The Sound Of Silence 1966![]()
![]()
42 Toto Africa 1982Wat doet die hier zo hoog!?
![]()
![]()
![]()
47 Paolo Nutini Iron Sky 2014![]()
46 The Rolling Stones Sympathy For The Devil 1973![]()
45 Wim Sonneveld Het Dorp 1974![]()
43 Dire Straits Telegraph Road 1982![]()
![]()
42 Toto Africa 1982![]()
41 The Cure A Forest 1980![]()
![]()
En dan laat je Go Your Own Way weg?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
42 Toto Africa 1982
Forza Eniesee!![]()
nu weet ik het nog steeds niet. Ik dacht A Forestquote:Op donderdag 31 december 2015 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, hoe heb je het kunnen raden
edit: OwToch een ander
![]()
![]()
Dit uur ook een nummer waar ik op gestemd heb. Helaas moet ik zo weg maar ik wil niet tijdens Sound of Silence in de auto zitten want dat houd ik niet droog.Maar goed, dan kom ik te laat. Dit gaat lastig worden.
![]()
Is dat vuurwerk of staat heel de zooi daar in de hens of wat is deze?quote:
nee, heb sound of silence gestemdquote:Op donderdag 31 december 2015 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
nu weet ik het nog steeds niet. Ik dacht A Forest
edit: OwToch een ander
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef Mandéra het volgende:
Die berichten van luisteraars mogen ze er van mij wel uitlaten in het vervolg.Noo, dat geeft juist sfeer vind ik
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
42 Toto Africa 1982
Wel raar dat die van Toto nog een keer wordt gedraaidFitter. Happier. More productive
NWS / Brand in Dubaiquote:Op donderdag 31 december 2015 19:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat vuurwerk of staat heel de zooi daar in de hens of wat is deze?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
gewoon zeggen dat je alle stoplichten tegen had en dat het druk was op de wegquote:Op donderdag 31 december 2015 19:00 schreef Cee het volgende:
Dit uur ook een nummer waar ik op gestemd heb. Helaas moet ik zo weg maar ik wil niet tijdens Sound of Silence in de auto zitten want dat houd ik niet droog.Maar goed, dan kom ik te laat. Dit gaat lastig worden.
The Cure - A Forest zou ik op nummer 1 zetten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lijkt fik... Buitenbekleding van de toren?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat vuurwerk of staat heel de zooi daar in de hens of wat is deze?![]()
fikkie in hotel, lees het wel op twitter, nog niet op nu of televaagquote:Op donderdag 31 december 2015 19:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat vuurwerk of staat heel de zooi daar in de hens of wat is deze?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
47 Paolo Nutini Iron Sky 2014![]()
46 The Rolling Stones Sympathy For The Devil 1973![]()
43 Dire Straits Telegraph Road 1982![]()
42 Toto Africa 1982![]()
![]()
Goed uurtje zo !! Alleen niet eens met Iron Sky (goed nummer maar geen top50 waard).
En Telegraph Road![]()
![]()
Nummer heb ik pas ontdekt toen ik eindelijk eens verzamel cd vond van DS, rond 1994/95. Daarvoor kende ik alleen nog Walk Of Life en Sultans Of Swing. Daafna al snel meerdere albums gekocht (ook lp hoezen), voornamelijk Alchemy![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:02 schreef Spies het volgende:
40 Fleetwood Mac Go Your Own Way 1977
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Geniet van uw appeltaartje,want we gaan failliet
Africa van Toto op gestemd. Is eerste nummer waar mijn huidige vrouw en ik op hebben gezoendOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
The Cure mag eruit (tenzij nummer 4 er als compensatie uitgaat en alles van Coldplay). Nutini ken ik niet.
Verder
^dit lied ken ik niet, moet ik mij nu gaan schamen?Ze smelten de kazen!![]()
Bazenuurtje hoor![]()
Telegraph Road vooral
Nee, dat is heel normaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:04 schreef Stickertje het volgende:
^dit lied ken ik niet, moet ik mij nu gaan schamen?
Ik ken het ook nietUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:quote:Op donderdag 31 december 2015 19:04 schreef Stickertje het volgende:
^dit lied ken ik niet, moet ik mij nu gaan schamen?Euh, nee maar toch
![]()
![]()
Ik ken het ook niet!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:04 schreef Stickertje het volgende:
^dit lied ken ik niet, moet ik mij nu gaan schamen?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Doe maar efkes wisselenquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ga even een paar uurtjes gezellig doen. Kom vanavond nog wel een paar keer terug, maar voor nu alvast een fijne jaarwisseling en voorspoedig 2016. Ik vond het zoals elk jaar weer supertof om met jullie de top te luisteren(ben er zelfs speciaal voor terug gekomen op FOK!) en zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
-XOXO-![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nou nou nou.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ff meer nieuws aan het zoeken van het hotel....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat een rare vraag.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom vinden mensen dit zo'n geweldig nummer? De laatste 3 minuten bestaan uit de hele tijd hetzelfde.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nou van dat volgend jaar moeten we nog maar afwachten begrijp ik...quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes gezellig doen. Kom vanavond nog wel een paar keer terug, maar voor nu alvast een fijne jaarwisseling en voorspoedig 2016. Ik vond het zoals elk jaar weer supertof om met jullie de top te luisteren(ben er zelfs speciaal voor terug gekomen op FOK!) en zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
Enniewee, veel plezier en prettige jaarwisseling
sorryquote:
Fijne jaarwisseling alvast gewenstquote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik heb nog geen antwoord gehoord.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.![]()
Waarom is dit niet A Day In The Life?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit nummer is heel geschikt om af te kappen
Niet om af te kappen, maar om de hoogste Beatles te zijn dan he!Un dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
Krijg je ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gehoord.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
NanananananananananaAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Naaaaaa naaa naaa nananaaaaa naaaaaUn dann rettet kein Kavallerie,
Fijne avond nog!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Komt die niet nog dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom is dit niet A Day In The Life?
Niet om af te kappen, maar om de hoogste Beatles te zijn dan he!![]()
NananananananananananananananaFor you, there'll be no more crying.
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nee dit is de laatste Beatlesquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, allang geweest, dat nummer is toch veel te ingewikkeld voor het plebs!quote:![]()
![]()
Ik ga ook rustig aan de boel inpakken om weg te gaan (maar ik hou het licht aan want HALLO HALLO ZE KOMEN ZO NAAR BINNEN MET EEN PLESTIEKPASJE). Rest mij jullie van harte te bedanken voor de gezellige uren, de ongein, de rare feitjes, de euforie en het gemekker op sommige nummers. Hopelijk zie ik jullie hier of in het Radio 2 topic nog eens langskomen.
Nog een laatste visual voordat ik hier affluit:
Wisten jullie dat #4 naakt is ingezongen?Fijne jaarwisseling allemaal.
![]()
Fijne jaarwisseling Ceequote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook rustig aan de boel inpakken om weg te gaan (maar ik hou het licht aan want HALLO HALLO ZE KOMEN ZO NAAR BINNEN MET EEN PLESTIEKPASJE). Rest mij jullie van harte te bedanken voor de gezellige uren, de ongein, de rare feitjes, de euforie en het gemekker op sommige nummers. Hopelijk zie ik jullie hier of in het Radio 2 topic nog eens langskomen.
![]()
Forza Eniesee!![]()
Cee
Hele fijne ook voor jouquote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook rustig aan de boel inpakken om weg te gaan (maar ik hou het licht aan want HALLO HALLO ZE KOMEN ZO NAAR BINNEN MET EEN PLESTIEKPASJE). Rest mij jullie van harte te bedanken voor de gezellige uren, de ongein, de rare feitjes, de euforie en het gemekker op sommige nummers.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Jij ook een fijne jaarwisseling!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
![]()
Moest dat nouquote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook rustig aan de boel inpakken om weg te gaan (maar ik hou het licht aan want HALLO HALLO ZE KOMEN ZO NAAR BINNEN MET EEN PLESTIEKPASJE). Rest mij jullie van harte te bedanken voor de gezellige uren, de ongein, de rare feitjes, de euforie en het gemekker op sommige nummers.
![]()
Fijne jaarwisseling en het was leuk, gezellig en alles meer! Tot volgende keer
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Wisten jullie dat #4 naakt is ingezongen?Daar gaat mn avondeten.
edit: daagfijne jaarwisseling.
![]()
![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
![]()
Dank je voor de visual
Toedels!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |