Wat een rare vraag.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom vinden mensen dit zo'n geweldig nummer? De laatste 3 minuten bestaan uit de hele tijd hetzelfde.
Nou van dat volgend jaar moeten we nog maar afwachten begrijp ik...quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes gezellig doen. Kom vanavond nog wel een paar keer terug, maar voor nu alvast een fijne jaarwisseling en voorspoedig 2016. Ik vond het zoals elk jaar weer supertof om met jullie de top te luisteren(ben er zelfs speciaal voor terug gekomen op FOK!) en zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
sorryquote:
Fijne jaarwisseling alvast gewenstquote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes gezellig doen. Kom vanavond nog wel een paar keer terug, maar voor nu alvast een fijne jaarwisseling en voorspoedig 2016. Ik vond het zoals elk jaar weer supertof om met jullie de top te luisteren(ben er zelfs speciaal voor terug gekomen op FOK!) en zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gehoord.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.
Waarom is dit niet A Day In The Life?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit nummer is heel geschikt om af te kappen
Krijg je ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gehoord.
Fijne avond nog!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Komt die niet nog dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom is dit niet A Day In The Life?
Niet om af te kappen, maar om de hoogste Beatles te zijn dan he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |