daarom gewoon zorgen dat de politie er wat tegen gaat doen. Kom op zeg er waren hier al de hele maand knallen. En de politie? die zitten in het centrum bij een gevalletje blikschade te kijken.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te doen, als je t hier uit de winkels haalt, komt er nog meer uit belgië en daar bijna 2 keer zoveel kruit in
Elektronica smeren met een beetje water doet ook wonderenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wil nog wel eens helpen als je er heel hard op slaat met een hamer.
moest ook vreselijk lachen om dat meldpunt. Die gaan in januari een rapport uitbrengen over de problemen rond oud en nieuw. Nou, start dat meldpunt dan ook rond oud en nieuw en niet al ruim voor de kerst!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
pcies. Ze hoeven niet totaal te verbieden.
je zit met mankracht, dat is zo, maar als de boetes dermate hoog worden is dat te betalen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te doen, als je t hier uit de winkels haalt, komt er nog meer uit belgië en daar mag bijna 2 keer zoveel kruit in
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kom maar eens naar Overijssel, ben om 9 uur wakker geworden van het carbid(gelukkig maar want ze beginnen hier altijd al op 28 december ermee)...
kneuter uit het oosten meld zichquote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Carbid, dat doen ze ook echt alleen nog maar bij die kneuters in t oosten
Pas je even op?!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahaha ik snap hem.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer was live bij Live Aids nog mooier.
Of alles toelaten. Hier in België heb ik nog geen 1 knal gehoord.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
als er daadwerkelijk opgetreden gaat worden tegen illegaal vuurwerk, dan is 75% van het probleem weg.
In mijn bed, achter de computer, dagje uit met een leuk iemand, zulke dingen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
waar ben jij tijdens de top 2000 geweest
en sowieso gewoon boetes uitdelen. Niet alleen waarschuwenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zit met mankracht, dat is zo, maar als de boetes dermate hoog worden is dat te betalen.
WE WERE ON A BREAK!quote:
Dat is wel waar.quote:
ik vind vuurwerk hartstikke leuk, maar vind het absurd dat je het al ruim voor de kerst hoort. die lui verpesten de boel.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of alles toelaten. Hier in België heb ik nog geen 1 knal gehoord.
Ik heb gewoon alle Oasis en Peppers nummers gemist. Ik zit bijna te huilen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
waar ben jij tijdens de top 2000 geweest
kneuters in het noorden ookquote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
sociaal doenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In mijn bed, achter de computer, dagje uit met een leuk iemand, zulke dingen.
Deze mag überhaupt niet in de lijst.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en sowieso gewoon boetes uitdelen. Niet alleen waarschuwen
Shes an eeaassy lover.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mag überhaupt niet in de lijst.
Voor deze keer vond ik sociaal doen wel leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sociaal doen![]()
top 2000 > al het andere
Ik bedoel de rechterkant vh landquote:
Ipv daarvan kussende 50-plussers.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom staat er in dat klotebeeld niet gewoon welk nummer en de positie
Dat kost een lieve duit...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom gewoon zorgen dat de politie er wat tegen gaat doen. Kom op zeg er waren hier al de hele maand knallen. En de politie? die zitten in het centrum bij een gevalletje blikschade te kijken.
Toch is dat wel typisch Nederlands hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind vuurwerk hartstikke leuk, maar vind het absurd dat je het al ruim voor de kerst hoort. die lui verpesten de boel.
She'll get a hold on you believe itquote:
ja als Friesland rechts zou liggen heb je gelijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel de rechterkant vh land
ja tuulkquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kost een lieve duit...
Over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
Ik zal sporadisch nog wel eventjes proberen mee te posten vanavond.
Voor iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar. Dat jullie volgend jaar een betere muzieksmaak mogen krijgen
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
Voor iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar. Dat jullie volgend jaar een betere muzieksmaak mogen krijgen
nou ik vind wel dat het steeds erger wordt. En dat is allemaal illegaal vuurwerk.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is dat wel typisch Nederlands hoor.
Nog beter zal moeilijk gaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
Dat is ook zoquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als Friesland rechts zou liggen heb je gelijk.
die laatste zinquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |