abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:57:13 #201
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39639962
quote:
Over haaruitval ben ik niet zeker, maar voor de rest kan dat inderdaad.
ik ook niet want kan meerdere oorzaken hebben..vitamine tekort bijvoorbeeld..
Ik merkte wel bij mij sinds die andere naam variant van de Diane35 dat ik ook meer haaruitval kreeg..

Want aan vitamine gebrek zal het bij mij niet liggen

Ik weet ook niet of dit bij mij ook door de pil kwam..maar het zijn dingen/klachten die opeens opmerkt als je terug gaat denken..

Ik ben dr trouwens toch uit ik ga voor de spiraal ipv implanon..
Iemand wel goede ervaring met het staafje??

Zoiezo volgende week vrijdag moet ik na de gyn..dus ik bepraat met hem nog wel wat beste kan zijn voor mij..
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_39640302
Nou daar zat ik ook aan te denken, een spiraaltje, ban ik gelijk van dat gezeik met die hormonen af!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 20:15:35 #203
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39640360
Ja precies..
Fotoboek
  Vis een optie? zaterdag 8 juli 2006 @ 22:42:00 #204
70532 loveli
N
pi_39643601
Haaruitval kan zeker wel door de pil komen! Er zijn pillen die een licht androgene werking hebben, met als gevolg een verhoogde kans op haaruitval. Volgens mij zit femodeen niet in deze groep, maar zeker weten doe ik het niet.

Wat je ook niet moet uitvlakken, is de invloed die de zwangerschapshormonen op je haar hebben. Tijdems de zwangerschap zorgen je hormonen ervoor dat er meer haren in de groeifase blijven. Normaal is 75% van je haar in de groeifase, tijdens de zwangerschap kan dat wel 85% worden. Na de zwangerschap gaat dat percentage weer terug naar de normale 75% (de haren waarvan de groeifase verlengd was vallen uit, maar ook de haren die je normaal kwijtraakt), er vallen dus weer in korte tijd aardig wat haren uit.

De huilbuien en dat je je klote voelt, kan zeker te maken hebben met de hormonen. Allereerst heeft je lichaam veel veranderingen ondergaan wat betreft hormonen, ook de pil draagt daar weer het een en ander aan bij. Zorg goed voor jezelf en houdt goed in de gaten wat er allemaal met je gebeurt. Er bestaat ook zoiets als een postnatale depressie, vrouwen zijn gewoon gevoelig na een zwangerschap.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 8 juli 2006 @ 22:43:52 #205
70532 loveli
N
pi_39643657
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 19:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
ik ook niet want kan meerdere oorzaken hebben..vitamine tekort bijvoorbeeld..
Ik merkte wel bij mij sinds die andere naam variant van de Diane35 dat ik ook meer haaruitval kreeg..
Van sommige naamloze varianten van de Diane is bekend dat vrouwen er haaruitval van kunnen krijgen!!!! Bekijk de complete ingredientenlijst. Als de hulpstoffen anders zijn dan de originele pil, kan dat best de oorzaak zijn van je haaruitval.
Vrouwen die Diane slikken tegen haaruitval, worden aan alle kanten gewaarschuwd voor naamloze varianten.
crap in = crap out
  zondag 9 juli 2006 @ 14:03:40 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39657729
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:13 schreef Tjoeper het volgende:
Nou daar zat ik ook aan te denken, een spiraaltje, ban ik gelijk van dat gezeik met die hormonen af!!
Als je nog geen kinderen hebt gekregen, is het zetten van een spiraal behoorlijk pijnlijk + soms voel je hem nog langere tijd zitten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 9 juli 2006 @ 15:00:35 #207
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39659332
quote:
Als je nog geen kinderen hebt gekregen, is het zetten van een spiraal behoorlijk pijnlijk + soms voel je hem nog langere tijd zitten
Daarom laat ik em dat a.s. vrijdag allemala haarfijn uitleggen door de gyn:)
Fotoboek
pi_39663568
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hangt van de persoon af hoor, die 2 seconden pijn (die makkelijk te overleven is), en ik merk er niks van dat dat ding in me zit..

Ik heb 'm sinds een maand, daarvoor een jaar of 6 aan de pil, vind het wel een vooruitgang!
pi_39688080
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Van sommige naamloze varianten van de Diane is bekend dat vrouwen er haaruitval van kunnen krijgen!!!! Bekijk de complete ingredientenlijst. Als de hulpstoffen anders zijn dan de originele pil, kan dat best de oorzaak zijn van je haaruitval.
Vrouwen die Diane slikken tegen haaruitval, worden aan alle kanten gewaarschuwd voor naamloze varianten.
Diane tegen haaruitval? Diane wordt juist voorgeschreven tegen overbeharing. Dus logisch dat je haar dan uit kan gaan vallen, al hoop je dan natuurlijk dat het beperkt blijft tot het haar op plaatsen waar je het niet wil hebben. De merkloze varianten kunnen idd voor meer haaruitval zorgen dan de originele Diane.
Dat dit bij Femodeen zou gebeuren staat iig niet in de bijsluiter.
  Vis een optie? maandag 10 juli 2006 @ 15:00:41 #210
70532 loveli
N
pi_39691085
In Diane zit een stof met anti-androgene werking. Dit werkt zowel tegen de mannelijke vorm van haaruitval als tegen overbeharing als gevolg van overgevoeligheid voor mannelijk hormoon. Ook werkt deze stof tegen acne.
Bij vrouwen met mannelijke haaruitval wordt bijna altijd Diane voorgeschreven, samen met Androcur. Androcur helpt tegen zware acne, overbeharing op het lichaam en haaruitval op het hoofd, maar mag niet geslikt worden tijdens een zwangerschap (ontwikkeling van geslachtsorganen van de ongeboren vrucht kan worden verstoord).

In de Diane-pil zit dezelfde werkzame stof als wat in Androcur zit, alleen in mindere mate (Androcur is verkrijgbaar in 10mg en 50mg, in Diane zit 2mg van deze stof). Om zwangerschap te voorkomen zit bij Diane nog wat anti-conceptiemiddel.
Androcur heeft als nare bijwerkingen dat je er flink depressief van kunt worden en wordt daarom als het even kan niet al te lang achter elkaar voorgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 10-07-2006 15:32:36 ]
crap in = crap out
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:24:37 #211
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39779618
Pffffffffff...ik stop ermee. Ik ben nu in de eerste week van de tweede strip en het wordt echt te gortig. Moodswings zijn niet van de lucht, continu een intens chaggerijnig gevoel, met pieken naar het aggressieve (die mijn vriend of welk voorwerp voor handen is het dan moeten ontgelden) gisteren voelde ik me gewoon hartstikke depri en zat bijna te janken. Mede omdat ik wat slecht nieuws gehad heb de laatste tijd (mijn tanden moeten er allemaal uit i.v.m. verregaande parodontitis, ik heb 1 of andere pigment aandoening in mijn gezicht blijkt, etc.) maar door al die berichten wordt ik er niet vrolijker op, zeker in combinatie met die fuckhormonen. Ik juichte ook iets te vroeg wat betreft het niet meer ongesteld zijn, we gaan nu de 8ste of 9de week in

Ik weet niet of het verstandig is om midden in een strip te stoppen, maar ik slik 'm niet meer. Of het daadwerkelijk door de pil komt weet ik niet, maar ik merk zo'n sterk verschil in mezelf vergeleken met twee maanden geleden dat het bijna niet anders kan. Dan maar weer terug naar de gewone cyclus van zware menstruaties om de twee weken

edit: vandaag heb ik kennelijk een huildag ofzo...ben blij dat alleen op mijn werk zit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Puckzzz op 13-07-2006 10:46:35 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39784320
*gives Puckzzz a big hug*

Jij hebt het wel erg zwaar zeg! Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Nu direct stoppen met de pil kan in principe wel, alleen als je de afgelopen 7 dagen seks hebt gehad ben je niet meer beschermd of zoiets... Maar er staat me iets van bij dat je daar nu toch niet zo'n zin in had...

Sterkte.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:26:32 #213
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39784615
Thnx! kan ik wel ff gebruiken ja...

net met de huisarts gebeld, ik kan gewoon midden in een strip stoppen maar heb dan wel kans op vervroegde menstruatie je vraagt je af of ze uberhaupt wel luisteren wat je zegt....

Ik ben gesteriliseerd dus over bescherming hoef ik me niet druk te maken, ik had 'm om die menstruaties onder controle te houden. Ik zei net tegen de huisarts dat ik het gezeik met die zware menstruaties en hormonen etc. zo zat ben dat ze om mijn part heel mijn baarmoeder er wel uit mogen halen. Ik heb drie kids, ben gesteriliseerd dus ik heb 'm toch niet meer nodig.
Ook dat was een optie zei die...maar daar denk ik nog ff over na. Mijn moeder heeft 'm ook op soortgelijke leeftijd moeten laten verwijderen en die moest weer aan andere hormonen omdat ze vervroegd in haar meno-pauze kwam, met alle bijbehorende opvliegers etc...

ow en ik heb juist wel zin in sex ben eigenlijk een hartstikke actief sexueel persoon, maarja als je al bijna 9 weken ongesteld bent...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39786130
Ja, alles eruit laten halen is natuurlijk een hele ingreep, en een vervroegde menopauze is ook niet niks... Moeilijke keuze die je moet maken, zeg! Ik las net ergens dat je door vervroegde menopauze ook meer kans hebt op depressies, kun je straks bij het topic "depressief door hysterectomie"... Wat lastig dat er niet gewoon een leuke oplossing is. Heeft je moeder er verder nog veel last van gehad daarna? Schijnt dat je ook meer kans hebt op botonkalking en hartziekten, en dat je dan alsnog hormonen moet gaan slikken om dat allemaal tegen te gaan...
pi_39786354
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik kreeg een roesje, was helemaal van de wereld! Ik heb een koperspiraaltje en het is helemaal geweldig. Geen enkel nadeel. Alleen geen verminderde menstruaties, dus ik ben weer net zo ongesteld als voordat ik de pil slikte. Duurt 7 dagen en kan vrij heftig zijn gedurende een dag of 2. Geen pijn trouwens, alleen bloed.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:21:08 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39787974
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:16 schreef flutterbye het volgende:

Ja, alles eruit laten halen is natuurlijk een hele ingreep, en een vervroegde menopauze is ook niet niks... Moeilijke keuze die je moet maken, zeg! Ik las net ergens dat je door vervroegde menopauze ook meer kans hebt op depressies, kun je straks bij het topic "depressief door hysterectomie"... Wat lastig dat er niet gewoon een leuke oplossing is. Heeft je moeder er verder nog veel last van gehad daarna? Schijnt dat je ook meer kans hebt op botonkalking en hartziekten, en dat je dan alsnog hormonen moet gaan slikken om dat allemaal tegen te gaan...
mja mijn moeder heeft er veel last van gehad. depressief idd ook. maar wij zijn er kennelijk genetisch mee 'gezegend' om snel depri te worden.
  Vis een optie? donderdag 13 juli 2006 @ 14:50:00 #217
70532 loveli
N
pi_39788902
Wow Puckzzz.. heel veel sterkte!!!
crap in = crap out
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:17:17 #218
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39804829
Morgen na de gyn..ik ben benieuwd.zal jullie op de hoogte houden
Fotoboek
  vrijdag 14 juli 2006 @ 07:40:43 #219
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39811756
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:17 schreef Stamp_Kip het volgende:
Morgen na de gyn..ik ben benieuwd.zal jullie op de hoogte houden
Succes!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:44:26 #220
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39816231
Dank je
Fotoboek
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:45:48 #221
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39823731
Zo ik ben terug van de gyn

Overigens een hele leuke man..
Ik heb uitgelegt waarom ik een andere optie zocht etc.. hij vond het raar dat ik die klachten had omdat de hormoon van de pil geleidelijk door het lichaam gaat , hij vroeg welk alternatief ik zelf op het oog had en ik gaf aan dat me de implanon wel prettig leek..

Hij zei als ik toch koos voor een inwendig alternatief waarom dan niet voor de mirena spiraaltje?
De implanon moet eerst weer door je lichaam en mirena zit daar waar het "moet" zeg maar

Toen ik dit zo hoorde had ik mijn besluit al snel gemaakt en zei dat ik koos voor mirena
Toen kwam die mafkees met een ander alternatief.."mevr u kunt ook kiezen om voor kindjes tegaan mooie leeftijd,en dr is een tekort aan kindjes in je regio

Na ff lekker gelachen tehebben,vroegtie: roep maar een datum..dus ik zei Nu?? (meer als grapje bedoeld)
Hij pakt telefoon en zegt : hulp op kamer 2

Denk shit wat heb ik gezegt hahaha..

Ik kreeg een echo'tje dat kon ik meekijke op het monitortje..drna ging het gebeuren(zal ik jullie besparen)

Moet zeggen dat me heel erg mee viel
Toen de gyn zei van : Het is gebeurd..had ik zoiets van huh was het dat?? Ja zegtie of wou je dr nog 1 in
Drna lietie me zien hoe die drin zat op het monitortje, mocht ik me weer gaan aankleden,was een beetje pips zei die

Moet over 6weekjes terug en dan wordt het ff getjekt met een inwendig onderzoekje en echo..
Gewoon routine dus:)

Heb nu wel beetje raar gevoel,heb meteen toen ik thuis kwam 2 ibuprofens genomen..was eigelijk slimmer geweest als ik die vooraf had genomen maar het was eigelijk een soort van 1e gesprek en werd ook niet aan de telefoon gezegt dattie meteen werd ingebracht iig daar moest ik niet van uitgaan..maar ik weer met me grote mond

al met al piece of koekie
Fotoboek
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:48:03 #222
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39823792
geen hormonen meer voor jou!
pi_39824047
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:45 schreef Stamp_Kip het volgende:

Moet zeggen dat me heel erg mee viel
Zie je wel Goed dat het zo gegaan is, scheelt je een heleboel zenuwen van tevoren! Ben je nu ongesteld? Anders is ie nog niet meteen veilig, maargoed dat zal je zelf ook wel weten

Mirena: Voor, tijdens en na het plaatsen - Deel II Hier kun je uitgebreid ouwehoeren over je Mirena ervaringen
pi_39824201
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Puckzzz, heb het stuk gelezen, dus ook je mail, nog ff kort terug gemaild. Wilde via deze weg ook nog ff sterkte wensen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:08:04 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39824382
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Hey Puckzzz, heb het stuk gelezen, dus ook je mail, nog ff kort terug gemaild. Wilde via deze weg ook nog ff sterkte wensen.
Thnx
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:26:10 #226
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39840169
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Zie je wel Goed dat het zo gegaan is, scheelt je een heleboel zenuwen van tevoren! Ben je nu ongesteld? Anders is ie nog niet meteen veilig, maargoed dat zal je zelf ook wel weten

Mirena: Voor, tijdens en na het plaatsen - Deel II Hier kun je uitgebreid ouwehoeren over je Mirena ervaringen
Nee ik ben niet ongesteld, maar ik ben goed geinformeert geworden door de gekke gynaecoloog

Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik me niet echt 100% voel beetje slapjus misselijk en enorme buikkrampen Zodra ik rustig zit/lig is het goed merk ik niet zoveel, maar zodra ik aktief word lopen,opsta oid dan versterke de krampe zich en ben ik een beetje wiebelig op me benen.

Heb dus de pc maar weer aangezet omdat ik niet kan slapen ervan en ik moet me toch een hoop plassen niet normaal
Fotoboek
pi_39855304
Ik heb nu de implanon. Inlaten zetten doet een beetje pijn vanwege verdovings spuitjes, maar verder goed ding. Ik vond een spiraal in laten brengen gewoon echt geen fijn idee, dus vandaar dit staafje. Is misschien niet zo direct als een spiraaltje, maar in ieder geval een stuk directer dan de pil.

Ik moet zeggen: ik heb zelf nooit echt klachten gehad van de pil. Ging wel lekker zo. Maar ik wilde gewoon niet elke dag hoeven slikken.
pi_39897407
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
huh? heb ik iets gemist? Mirena heeft toch ook gewoon hormonen?
  maandag 17 juli 2006 @ 09:53:26 #229
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39898345
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:47 schreef flutterbye het volgende:

[..]

huh? heb ik iets gemist? Mirena heeft toch ook gewoon hormonen?
ow ik dacht dat het een soort spiraal achtige ding was...excuses dan
pi_39900460
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ow ik dacht dat het een soort spiraal achtige ding was...excuses dan
Mirena is een hormoonspiraaltje.
quote:
Hoe werkt een Mirena?

Door de lokale werking van Mirena zijn er weinig hormonale bijwerkingen. Het hormoon levonorgestrel wordt rechtstreeks in de baarmoeder afgegeven, waardoor er minder van dit hormoon nodig is in vergelijking met de pil. De hoeveelheid hormoon die in het bloed en dus in de rest van het lichaam komt, is bij Mirena zelfs 60 tot 100 maal minder dan bij de anticonceptiepil. Daarom wordt de normale cyclus bij gebruik van Mirena niet verstoord.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41826478
Ik ben 5 maanden geleden gestopt met de pil omdat ik het zat was dat ding te slikken en ik voel me nu pas goed, het duurde dus 5 maaden voordat die rommel uit mijn lijf was....en nu voel ik me eindelijk goed! Ben niet een klein atoombommetje dat elk moment kan ontploffen....
hier is sassefras
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:22:27 #232
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41826684
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:09 schreef Saske het volgende:
Ik ben 5 maanden geleden gestopt met de pil omdat ik het zat was dat ding te slikken en ik voel me nu pas goed, het duurde dus 5 maaden voordat die rommel uit mijn lijf was....en nu voel ik me eindelijk goed! Ben niet een klein atoombommetje dat elk moment kan ontploffen....
houden zo!
pi_45447687
hee hee,

ik heb precies het zelfde probleem..
ik had soms ook van die nare dingen want ik slikte yasmin en ik was zo erg chagrijnig en was dan bijv. heel vrolijk en dat sloeg zomaar in eens om dat ik super geïrriteerd en chagrijnig....
ik ging ontzettend kattig worden en hel kwaad reageren.
terwijl het gewoon geen rede had.
en ik stond er zelf ook niet bij stil dat was het rare van alles...
ik ben nu sinds afgelope maandag gestopt met de pil voor 2 maanden, dat was een tip van mijn dokter omdat ik altijd zulke pijnlijke borsten had en van die rare symptomen.
hebben meerdere mensen dat ook gehad?

chantal
pi_45448399
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef Channy het volgende:
hee hee,

ik heb precies het zelfde probleem..
ik had soms ook van die nare dingen want ik slikte yasmin en ik was zo erg chagrijnig en was dan bijv. heel vrolijk en dat sloeg zomaar in eens om dat ik super geïrriteerd en chagrijnig....
ik ging ontzettend kattig worden en hel kwaad reageren.
terwijl het gewoon geen rede had.
en ik stond er zelf ook niet bij stil dat was het rare van alles...
ik ben nu sinds afgelope maandag gestopt met de pil voor 2 maanden, dat was een tip van mijn dokter omdat ik altijd zulke pijnlijke borsten had en van die rare symptomen.
hebben meerdere mensen dat ook gehad?

chantal
.
Ik had precies hetzelfde toen ik yasmin de eerste keer slikte, daarom ben ik na een jaartje of zo op een andere, zwaardere (op advies van mijn huisarts) pil overgestapt. Omdat die mijn libido tot 0,0 verlaagde ben ik weer een half jaartje later helemaal gestopt met de pil. 4 maanden geleden ben ik weer begonnen yasmin te slikken, ik wilde deze pil toch nog een kans geven omdat ik de eerste keer sowieso niet geweldig in mijn vel zat en omdat ik op mijn stemmingswisselingen na weinig bijverschijnselen had. En wonder boven wonder lijkt het deze keer perfect te gaan. Geen depressieve verschijnselen deze keer, ik blijf me gewoon mezelf voelen. Het enige dat ik nu (nog, ik ben natuurlijk pas 4 strips bezig) heb is af en toe een heel klein beetje bloedverlies en voor mijn doen vreemde afscheiding, maar ja, dat kan nog overgaan en is ook geen ramp.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_45467598
tvp voor mijn vriendin
pi_45467734
stilte

[ Bericht 94% gewijzigd door Agorias op 18-01-2007 12:57:49 ]
pi_45470667
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Agorias het volgende:
stilte
Goed dat je het zelf al ge-edit hebt.
pi_45471863
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Goed dat je het zelf al ge-edit hebt.
ik wilde bij nader inzien toch geen ban
pi_45472639
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef Thrilled het volgende:
tvp voor mijn vriendin
?
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_45481278
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef Blackletter het volgende:

[..]

?
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:27:22 #241
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_45481325
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

pi_45522555
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Het wil dus zo zijn dat mijn vriendin zich de laatste tijd k*t voelt, om nog maar niet te spreken van haar libido.. dus plaatste ik een tvp om dit aan haar te laten zien..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:50:40 #243
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45522574
Gewoon stoppen met die pil .
Het heeft mijn leven gered .
pi_45522661
Ze zegt dat ze het voor de pil ook al had...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:57:14 #245
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45522785
Stuur haar naar de psychiater .
  zaterdag 20 januari 2007 @ 09:07:27 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45527198
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

[..]

Het wil dus zo zijn dat mijn vriendin zich de laatste tijd k*t voelt, om nog maar niet te spreken van haar libido.. dus plaatste ik een tvp om dit aan haar te laten zien..
Een "ik wil neuken" post
pi_45527202
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef Christine het volgende:
Stuur haar naar de psychiater .
Wilt ze absoluut niet, dus ik ga daar ook niet meer over beginnen
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een "ik wil neuken" post
pi_45528058
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

[..]

Dat snapte ik, maar je vriendin leek er zelf niet helemaal van op de hoogte te zijn
  Vis een optie? zaterdag 20 januari 2007 @ 22:24:18 #249
70532 loveli
N
pi_45546107
Vaak komen vrouwen er pas achter dat ze veel last hadden van de pil als ze een andere nemen of stoppen met slikken. Je krijgt niet van de ene op de andere dag een libido-stop of depressieve gevoelens, maar het sluipt erin. Dat is ook het gevaar, je ziet geen verband tussen oorzaak en gevolg, waardoor je er veel te lang mee kunt rondlopen.
crap in = crap out
pi_45547282
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:48 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat snapte ik, maar je vriendin leek er zelf niet helemaal van op de hoogte te zijn
jawel, maar snapte niet wat dat met mij te maken had dan
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')