Waarom? TS weet toch ook wat de risico's van seks zonder condoom zijn?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:12 schreef erodome het volgende:
wat een afschuwelijke naaistreek van dat wijf
én beroving.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Of neem het initiatief en doe aangifte van verkrachting door haar
Nee, een dna test is niet zomaar afdwingbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 08:56 schreef Fe2O3 het volgende:
Een DNA test is vrij gemakkelijk afdwingbaar bij een rechter voor een vrouw als die wilt bewijzen wie de vader van een kind is, al vraag ik me af hoe dat gaat in dit geval.
Ja meneer de rechter ik doe dit voor mijn beroep, wel X per dag, maar ik weet zeker dat TS de vader is dus doe maar 1 DNA test voor hem dan. ?
Blijkt het kind van TS, en is dit geen verzonnen topic, dan was het een heel duur kwakje
Een abortus eisen vind ik een even verregaande schending van de lichamelijke integriteit als van een man eisen een vasectomie te laten toepassen als anticonceptie middel.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zijn er 2 nodig om het te maken maar slechts 1 (de vrouw) mag / kan beslissen of een kind er wel of niet komt terwijl de man er voor moet betalen. Dat is behoorlijk krom. Als je het eerlijk wilt doen moeten beiden er over kunnen beslissen óf moet de betaalverplichting komen te vervallen.
Dat moet hij zeker eisen, anders is hij alleen een makkelijke inkomstenbron.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:03 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Een abortus eisen vind ik een even verregaande schending van de lichamelijke integriteit als van een man eisen een vasectomie te laten toepassen als anticonceptie middel.
Daar heb je inderdaad niets over te zeggen en daarom begint de risicoaanvaarding op het moment dat je hem er zonder condoom inhangt.
Ik zou trouwens wel eens haar gezicht willen zien als ts co-ouderschap opeist.
quote:ik wil graag advies, ik heb vorig jaar November onveilige sex gehad met een dame van plezier, (ze had geen advertentie op deze site),
Jij bent beter wakker dan ikquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op basis van onderstaande tekst vermoed ik onzinnig trolltopic, gekopieerd van een andere site:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |