Muur aan het zoeken zeker?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in Berlijn en ik had dit nummer 3 dagen lang in m'n kop.

Nou iig niet op het gebied van zangkwaliteit en compositiequote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef Szura het volgende:
Over de muur![]()
Beste Nederlandstalige nr

Nee, weet niet waarom.quote:

Toen pasquote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige mooie Nederlandse nummers
Vorig jaar ontdekt tijdens de top

quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige mooie Nederlandse nummers
Vorig jaar ontdekt tijdens de top

Wel leuk dat Mercedes en Cola echt op een vietstuk staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in Berlijn en ik had dit nummer 3 dagen lang in m'n kop.

Ik zal maar niet vragen wat dit jaar de hoogst genoteerde Nederlandstalige plaat is..quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oudjaarsplaat.
Ooit de hoogste Nederlandstalige plaat.

Ugh, ik was het heel even vergeten.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat dit jaar de hoogst genoteerde Nederlandstalige plaat is..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Maar bedenk dan dat je ook nog 5 keer adele krijgt!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ugh, ik was het heel even vergeten.

Voor het eerst sinds 2002 geen Avondquote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat dit jaar de hoogst genoteerde Nederlandstalige plaat is..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Je komt er in de avond vanzelf achterquote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 31 december 2015 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2002 geen AvondEn dat ik daar niet blij mee ben zegt alles..

Take my breath away ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef Fred_B het volgende:
Email to Berlin is ook een mooie plaat over Berlijn

Herkenbaar jaquote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja
Je moest eens weten hoeveel muziek ik heb ontdekt sinds ik naar de top luister

Herhaal het anders voor de zekerheid nog een keer.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:21 schreef Fretwork het volgende:
Heel mooi enzo, maar muzikaal oh zo zwak

Muzikaal zo zwakquote:Op donderdag 31 december 2015 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Herhaal het anders voor de zekerheid nog een keer.

Het kan altijd matigerquote:Op donderdag 31 december 2015 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wilde even zeggen 'dat is al sinds 2002 Avond, matige plaat', en toen bedacht ik me opeens...

De kracht zit niet altijd in de muziek.quote:

Ik zou maar uitkijken met douchen bij deze plaat.quote:

Ik dacht dus eerst ook 'gewoon' avondquote:Op donderdag 31 december 2015 16:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je komt er in de avond vanzelf achter
[..]
Oh

Zeg maar Willyquote:

Volgens mij valt ze best mee hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 16:22 schreef Uccie het volgende:
Ja ik ga ook douchen....niet met Peaceman hoor, ik ben bang voor Diaan

Zullen wij dan douchen?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:22 schreef Uccie het volgende:
Ja ik ga ook douchen....niet met Peaceman hoor, ik ben bang voor Diaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |