SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Permanent Verbannen
Ja dacht dat we bij elkaar hoorden.... tuurlijk!quote:Op donderdag 31 december 2015 15:51 schreef Canopus het volgende:
En zij heeft gezien dat de mevrouw voor je je tasje heeft meegenomen?
lekker slim van haarquote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja dacht dat we bij elkaar hoorden.... tuurlijk!
Niet gezien was net mijn geld aan het pakken.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:52 schreef Vijzel het volgende:
Whut? Degene voor je heeft je tas gejat?? En jij hebt dat niet gezien? Was je aan het slaapwandelen ofzo?
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:50 schreef Gerard_Geit het volgende:
En uiteindelijk heb je haar maar gelijk gegeven en twee tasjes afgerekend?Dat denk jij, nee had nog liever de boodschappen daar achter gelaten en haar geen cent gegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:55 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat denk jij, nee had nog liever de boodschappen daar achter gelaten en haar geen cent gegeven!
Wees blij dat je ze nog kan kopen dooie...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Wat een triest bedrijf is dat!
Sta ik vanmiddag mijn boodschappen af te rekenen, zie ik dat de plastic tas die ik op de band had gelegd verdwenen is. Ik vraag aan de A.H. Fatima of ze de tas aangeslagen heeft, en ze zegt dat de mevrouw voor mij mijn tasje mee heeft genomen.![]()
Ze pakt een nieuwe tas, en zegt serieus " dan zal ik deze nog een keer aanslaan"
Wat denk je nou zelf, dat ik twee tasjes ga kopen?? je hebt mijn geld nog niet dus het is nog niet van mij.
Daar moest ze even over nadenken en zegt, u moet de volgende keer beter opletten! WTF!
Voor 0,25 cent het nodig vinden om mij de les te lezen!
Ik ga voortaan voor je in de rij staan en jat dan je stuk oude kaas.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:54 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Niet gezien was net mijn geld aan het pakken.
Dat kan volgend jaar dus ook nog.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze nog kan kopen dooie...
NWS / Tasverbod een gedrocht
Dan zou ik alsnog weglopenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:57 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ze sloeg de tas niet aan, maar las mij wel de les dat ik beter op moest letten!
Jaquote:Op donderdag 31 december 2015 15:58 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat kan volgend jaar dus ook nog.
Zolang ik niet heb betaald en het niet mijn eigendom is !quote:Op donderdag 31 december 2015 15:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik ga voortaan voor je in de rij staan en jat dan je stuk oude kaas.
Ik doe al een tijd mijn best om rustig te blijven onder dit soort omstandigheden.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan zou ik alsnog weglopen
Ze is getuige van een diefstal. En in plaats er wat van te zeggen laat ze jou er voor betalen.. Wat is deze
Ik had haar in der bek uitgelachen en was weggelopen met alle zooi nog op de band.
Dus je hebt haar boodschappen nog afgerekend ook?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja dacht dat we bij elkaar hoorden.... tuurlijk!
Een "quote:Op donderdag 31 december 2015 15:59 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik doe al een tijd mijn best om rustig te blijven onder dit soort omstandigheden.
Nee, daarom sloeg het nergens op!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus je hebt haar boodschappen nog afgerekend ook?
Ze hebben zo'n lange lat om de boodschappen te scheiden, dus ik kon niet bij mij boodschappen komen. Want die mevrouw (de dief) was daar aan het inladen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:13 schreef deedeetee het volgende:
Niet zo slim om niet meteen dat tasje aan te pakken en de boodschappen die daarna gescand worden er in te stoppen. Je houdt als je dit niet doet, de boel onnodig op aan de kassa + iemand anders gaat er met je tasje van tussen![]()
Voortaan altijd eerst tasje laten scannen en dan meteen je boodschappen er in stoppen.
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
TS was verblind door fatima's bushbush
Dan wandel ik altijd ff om en ga inpakken. Ben er altijd er op bedacht dat iemand anders mss mijn boodschappen meeneemt, zoals het jou met jouw tasje gebeurde.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n lange lat om de boodschappen te scheiden, dus ik kon niet bij mij boodschappen komen. Want die mevrouw (de dief) was daar aan het inladen.
Ik heb ooit iets met een schooljuf gehad, ook zo'n typequote:Op donderdag 31 december 2015 16:38 schreef Fer het volgende:
Had er dan op date gevraagd, zodat ze je nog meer adviezen kon geven. Lijkt me wel leuk zo'n pittig typje.
Zomaar middenin de winkel?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:50 schreef Gerard_Geit het volgende:
En uiteindelijk heb je haar maar gelijk gegeven
Tokkiesquote:Op donderdag 31 december 2015 17:27 schreef HSG het volgende:
Struggles in een tokkiebuurt van Rotterdam.
Een te lang verhaal voor een terechte klacht. Al vind ik dat je wat beter je spullen in de gaten moet houden en dat je met een tas naar de winkel moet gaan in plaats van nog meer fossiele brandstoffen te verspillen en CO2 uit te stoten.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Wat een triest bedrijf is dat!
Sta ik vanmiddag mijn boodschappen af te rekenen, zie ik dat de plastic tas die ik op de band had gelegd verdwenen is. Ik vraag aan de A.H. Fatima of ze de tas aangeslagen heeft, en ze zegt dat de mevrouw voor mij mijn tasje mee heeft genomen.![]()
Ze pakt een nieuwe tas, en zegt serieus " dan zal ik deze nog een keer aanslaan"
Wat denk je nou zelf, dat ik twee tasjes ga kopen?? je hebt mijn geld nog niet dus het is nog niet van mij.
Daar moest ze even over nadenken en zegt, u moet de volgende keer beter opletten! WTF!
Voor 0,25 cent het nodig vinden om mij de les te lezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |