Fijn, krijg ik geen bijna hartaanvallen meer.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi, volgend jaar geen vuurwerkverkoop meer
Die laatste kent toch iedereen?quote:
Ow damn.... dat waren lange uren.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je bedenken dat je met die pipo 11 uur in het vliegtuig zit, vlak voor je, dat je een pesthekel aan 'm hebt en dat die man z'n bek niet dicht kan houden en 5 kwartier in een uur door lult...
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste kent toch iedereen?
nee joh... wat maakt het aantal topics nou uit.quote:
quote:
Ja, 2 maanden geleden.quote:
Titel misschien niet maar is voor velen een oh ja liedje gok ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ze welquote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mij niets, maar voor anderen schijnt het belangrijk te zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh... wat maakt het aantal topics nou uit.
dus toen had je geluk?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden geleden.
Terug zat die pannenkoek ook weer in het vliegtuig, maar dat was een nachtvlucht en zat 'ie 4 rijen voor me...
RAAAAAAPE MURDERRRRRRRquote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij ook
Gimme Shelter
Ja, die dan wel weerquote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klassieker joh.
Ken je Hotel California en Stairway to Heaven ook niet?
Het kan helaas nog veel erger..quote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef Szura het volgende:
Nog weinig berichten over kapotte handen en ogen helaas![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi, volgend jaar geen vuurwerkverkoop meer
gaat om de lol... althans mij wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Mij niets, maar voor anderen schijnt het belangrijk te zijn
Ja, staat wel bizar laag idd.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef Ferdo het volgende:
De Animals...kan me nog herinneren dat het laatste uur Top2000 daarmee begon.
Zegt me even niks eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
RAAAAAAPE MURDERRRRRRR
Maar ik ben voor Otis en z'n baaidokje gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |