SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hou jij je bek nou maar spatiepedoquote:Op donderdag 31 december 2015 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Jij kan ook echt niks heh, niet eens een TT niet-slopen.
Ik heb geen snor meerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou jij je bek nou maar spatiepedo
Is niet echt een zoekfunctie voor. Maar als het over Ariana, Caitlyn ofzo gaat is 't vaak van mij.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar kan ik dingen lezen die jij hebt geschreven?
Arianaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is niet echt een zoekfunctie voor. Maar als het over Ariana, Caitlyn ofzo gaat is 't vaak van mij.
http://frontpage.fok.nl/w(...)christmas-chill.htmlquote:Op donderdag 31 december 2015 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ariana![]()
Hoor eigenlijk niks meer over haar
Iemand sloopte de TTquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef supersof het volgende:
wat was er aan de hand ik was nog in het vorige topic
fien had door dat ze gepest werd en kwam verhaal halen volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef supersof het volgende:
wat was er aan de hand ik was nog in het vorige topic
Christmas and chill, godver die titel...quote:
nee het is haar muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Christmas and chill, godver die titel...
Ik zou haar doen, maar niet echt mijn muziek.
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben in voor chocolate and chill
Hey ik wist niet dat dit al kon.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/author/393632
Is dit allemaal door jou?
Vast wel ja, je zou je eigen muziek maar niet goed vinden. Ach misschien voor het geld zou dat best kunnen eigenlijk.quote:
Veelquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey ik wist niet dat dit al kon.ja dat ia allemaal van mij
waarom niet gewoon sell out zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast wel ja, je zou je eigen muziek maar niet goed vinden. Ach misschien voor het geld zou dat best kunnen eigenlijk.
Ghenghis Khanquote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de nieuwe Genghis Khan worden
[ afbeelding ]
over 100 generaties heb jij wss ook zoveel kinderenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ghenghis Khan
Mijn nummer 1 idool. Ik wil ook zoveel kinderen.
Nee ik bedoel direct, dus niet afstammelingen, maar zonen en dochters.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over 100 generaties heb jij wss ook zoveel kinderen
Hopelijk wordt Johannes junior een knappe en viriele boi.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de nieuwe Genghis Khan worden
[ afbeelding ]
En leider van een groot leger.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Johannes junior een knappe en viriele boi.
Wordt nog een opgave om er eentje te produceren die door de militaire keuring komt.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En leider van een groot leger.
Gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wordt nog een opgave om er eentje te produceren die door de militaire keuring komt.
Tegenwoordig kun je je ook bezighouden met kernfysica en productie van biologische wapens. Wie niet sterk is moet slim zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden.
Misschien moeten we ala Walder Frey ons eigen leger bij elkaar sparen dan maar.
Haal eerst maar oliebollen voor je broertje, wat ben je voor een grote zusquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben in voor chocolate and chill
Syfilis is ook een biologisch wapen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je je ook bezighouden met kernfysica en productie van biologische wapens. Wie niet sterk is moet slim zijn.
ik doe dat ook niet voor mijn broertjes hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haal eerst maar oliebollen voor je broertje, wat ben je voor een grote zus
Vanavond pas lanquote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haal eerst maar oliebollen voor je broertje, wat ben je voor een grote zus
Gewoon anthraxquote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Syfilis is ook een biologisch wapen.
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al een collage gemaakt hoogte/dieptepunten van 2015 op fb?
nee ik ben geen debielquote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
Mijn leven is toch een tranendal.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
kickass torrentsquote:Op donderdag 31 december 2015 14:45 schreef supersof het volgende:
wtf gossip girl van netflix na vandaag
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
Is dit serieusquote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
De Babypod is een luidspreker voor ongeboren baby's, die als een tampon ingebracht kan worden.
quote:Spaanse zangeres Soraya gaf onlangs al een speciaal concert voor een groep zwangere vrouwen die de Babypod droegen. De Babypod heeft een volumeschakelaar in het snoer en kost 149 euro.
opso, waar ben je?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
wil nu een kind zodat ik hem voor zijn geboorte al kan laten genieten van metalcore
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)uziek-luisteren.html
Omfg
1 april duurt nog wel even hoor
Zo'n babypod ziet meer kut dan ikquote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
"Hey zwangere vrienden, laten we even een concert houden voor onze baby's!"
*propt er een babypod in*
ik weet niet of wp nog 7 jaar kan wachtenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik pas na mn 27e kinderen wil
Tldlquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n babypod ziet meer kut dan ik
[..]
[..]
Dat ben je al bijnaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik pas na mn 27e kinderen wil
Hij wil een reisje winnen, zij laat bloemen bezorgen naar haar baasquote:
Oke ik ga even 5 min van mn leven verspillenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hij wil een reisje winnen, zij laat bloemen bezorgen naar haar baas![]()
Luister gwn, dikke cringe.
Je bent nog jong, je kunt het hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik ga even 5 min van mn leven verspillen
Dus we kunnen zo rellen in R&P?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo maar eens aan de mislukking van de dag beginnen: oliebollen
Ik hoefde niet te lezen om te weten dat die geband was. Was ook wel logisch.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Tong weer ban lees ik? Die spaart ze volgens mij ook.
Omfg fucking ernstig dit.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Lezen is zo moeilijk
"Ik kan alle dagen behalve dinsdag"
"ok, dinsdag is prima"
FFS
Nou meid, waar wacht je op.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Je kunt een gratis vibrator aanvragen in de vorm van een chilli peper.![]()
Wp?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Kun je die peper mooi in je reet douwen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker boers.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo stamppot eten in de kroeg hehe.
Linkquote:Op donderdag 31 december 2015 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga zo ook nog even naar de pub voordat ik naar ouders ga.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo stamppot eten in de kroeg hehe.
Haha ja, ben gevraagd door mijn vader. Ach lijkt me wel lekker en gezelligquote:
Dankjequote:Op donderdag 31 december 2015 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://www.easytoys.nl/info/gratis-vibrator-bestellen.html
Zou alleen boerenkool etenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles. Het is een stamppot buffet zei mn pa.
Ja, maar niet gelezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je die crossover van batman en tmnt gezien?
moest lachen toen ik het zagquote:Op donderdag 31 december 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar niet gelezen.
Lijkt me nogal vaag.
wat was hetquote:Op donderdag 31 december 2015 15:24 schreef Sked het volgende:
ik schrok net omdat er op een envelop stond 'meteen openmaken'
Byebyeee!quote:Op donderdag 31 december 2015 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zoAls ik jullie niet weer spreek.. Fijne avond/nacht allemaal
Maak er wat leuks van!
Andijviequote:Op donderdag 31 december 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel zin in andijvie. Hoop dat ze ook gehaktballen hebben.
ik hoop hetquote:
Maar hoe maak je dan een nieuwe foto voor Sof?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
telefoon is officieel dood R.i.P
ik heb 4 telefoonsquote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe maak je dan een nieuwe foto voor Sof?
hoe danquote:
bijnaquote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, je zou bijna denken dat je dealt.
v&d maakt ook gewoon doorstartquote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe dan
want dan moet je door heel dat lege gebouw naar boven
huuhhhquote:
Nee, gewoon een bijenkorfje, op de belangrijke punten doorstartenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
huuhhh
dus de v&d blijft alleen in arnhem?
in Groningen ookquote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe dan
want dan moet je door heel dat lege gebouw naar boven
de winstgevende filialen worden waarschijnlijk overgenomenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
huuhhh
dus de v&d blijft alleen in arnhem?
oooh okequote:Op donderdag 31 december 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
de winstgevende filialen worden waarschijnlijk overgenomen
ik ga hier niet op inquote:Op donderdag 31 december 2015 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen in de 3e wereld steden
overschatte winkelquote:Op donderdag 31 december 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit in Bijenkorf geweest denk ik
Boeken werden al tijdje niet meer geleverd lees ik net.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk moet ik nu naar de V&D voor goedkope koopjes.
Hebben altijd wel wat leuke kleertjes en boekjes daar.
Alleen ben ik veel te moe om er nu heen te fietsen.
Oh. Was er vorige week nog geloof ik, toen was het er nog wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeken werden al tijdje niet meer geleverd lees ik net.
2010 beldequote:Op donderdag 31 december 2015 15:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
yes heb blackberry #swag #swag
ik kab er op appequote:Op donderdag 31 december 2015 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2010 belde
ze willen hun ping terug
was je ping danquote:Op donderdag 31 december 2015 16:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik kab er op appe
tis iets
bel je ook nooit?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik gebruik die rotzooi niet de politie leest daar mee
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
ulgh, wil ik kleding in zo'n kledingcontainer gooien, zit ie dicht vanwege oud en nieuwmoest ik heel die zak weer meenemen
niet leukquote:
morgen zijn de winkels dichtquote:Op donderdag 31 december 2015 16:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
moet ff een nieuwe telefoon halen morgen ofzo fuck blackberry
Ik wist niet wat ik las. Wat een krankzinnigheid weer.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)uziek-luisteren.html
Omfg
1 april duurt nog wel even hoor
hoi wpquote:
quote:
Goed zo, goed voor je slaapritmequote:
Zelden zijn die "pranks" ook leukquote:Op donderdag 31 december 2015 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
van die youtubers die "pranks" uithalen en dan raar opkijken als ze een tik krijgen
ga weg hoor
spelletjes spelen bij mijn oudersquote:
vind ze altijd erg cringyquote:Op donderdag 31 december 2015 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelden zijn die "pranks" ook leuk
Bordspellen?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
spelletjes spelen bij mijn ouders
jij?
bordspellenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bordspellen?
Ik ga lekker eten en drinken met vrienden
Monopolyquote:Op donderdag 31 december 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bordspellen
monopoly mens erger je niet dat soort spellen
#viesdikquote:
Heldquote:Op donderdag 31 december 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
net in de AH tussen de kuddedieren geworsteld om wat fanta te halen
teringdruk
voor bij je wodka?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
net in de AH tussen de kuddedieren geworsteld om wat fanta te halen
teringdruk
Gewoon zelf makenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor bij je wodka?
mijn supermarkt heeft geen vegtersrolletjes, ik ga weer naar groningen verhuizen.
ja, al heb ik liever redbull maar dan kan ik morgenochtend niet slapenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor bij je wodka?
mijn supermarkt heeft geen vegtersrolletjes, ik ga weer naar groningen verhuizen.
zit daar een slot op?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, al heb ik liever redbull maar dan kan ik morgenochtend niet slapen
ik heb hier wel een extra slaapkamer voor je
kinderchampagnequote:Op donderdag 31 december 2015 16:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb 2 flessen "champagne" gehaald.
Neem een oliebol.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het al moeilijk genoeg zonder rolletjes
jip en janneke champagne?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb 2 flessen "champagne" gehaald.
nee, het is goedkoop spul, dus eigenlijk mag het geen champagne heten, maar het moet er voor door gaan.quote:
Ik liep langs de slijter, maar ik was vorige week al veels te dronken door sterke drank, dus ik houd het eens bij bier en "champagne"quote:
Dat is ook niet lekkerquote:
Ik denk niet dat het een verrassing is.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
hoe lullig is het als je een van die 10.000 werknemers van de V&D bent en zo het nieuwe jaar in gaat
jaaa lekkerquote:
wie werkt daar dan ookquote:Op donderdag 31 december 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
hoe lullig is het als je een van die 10.000 werknemers van de V&D bent en zo het nieuwe jaar in gaat
Zo zeg je het anders nietquote:Op donderdag 31 december 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet het ook niet puur drinken, lieve LB
dan doe je dat toch idiootquote:Op donderdag 31 december 2015 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou nog liever thuis zitten dan in zo´n pauperzaak te werken
niemand die daar wakker van ligtquote:Op donderdag 31 december 2015 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou nog liever thuis zitten dan in zo´n pauperzaak te werken
ja zag ik goed bezigquote:Op donderdag 31 december 2015 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zag je dat ik je nummer niet had verwijderd
ja ik ga het vanavond proberenquote:
ik lees dat ophemelen van drugs en drank nietquote:Op donderdag 31 december 2015 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat heb ik al dertig keer gezegd idioot
oh sorry mopquote:Op donderdag 31 december 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lees dat ophemelen van drugs en drank niet
op 31 december 2015 studerenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben meiose aan het studeren. Al die knallen zijn best rustgevend.
quote:
gewoon jancees noemenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:06 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet meer hoe hij in het echt heet
ik ga proberen over hem heen te kotsenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
straks krijg je khole dan kan je jc geen hoi zeggen
andorraquote:Op donderdag 31 december 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
welk europees hoofdstad is echt leuk om heen te gaan in t voorjaar
amsterdamquote:Op donderdag 31 december 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
moskouquote:Op donderdag 31 december 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
oke.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is het voorjaar, in mei is het goed
Lissabon vind ik echt een hele magere stad, net als elke Portugese stad.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke.
ik zal het onthouden
lissabon en madrid staan ook op t lijstje
madrid is wel goedquote:Op donderdag 31 december 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke.
ik zal het onthouden
lissabon en madrid staan ook op t lijstje
waaromquote:Op donderdag 31 december 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lissabon vind ik echt een hele magere stad, net als elke Portugese stad.
doe dan budapest ofzoquote:Op donderdag 31 december 2015 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
amsterdam
brussel
praag
londen
boekarest
athene
istanbul
nicosia
stockholm
dus heb nog wel wat te gaan
moet je wel laat gaan, ik mijd oost-europa tot mei.quote:
das geen hoofdstadquote:
hou je bek over junkiesquote:Op donderdag 31 december 2015 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kan je junkies aan klagen omdat ze je irriteren en daardoor bepaalde dingen niet kon doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |