SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hou jij je bek nou maar spatiepedoquote:Op donderdag 31 december 2015 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Jij kan ook echt niks heh, niet eens een TT niet-slopen.
Ik heb geen snor meerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou jij je bek nou maar spatiepedo
Is niet echt een zoekfunctie voor. Maar als het over Ariana, Caitlyn ofzo gaat is 't vaak van mij.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar kan ik dingen lezen die jij hebt geschreven?
Arianaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is niet echt een zoekfunctie voor. Maar als het over Ariana, Caitlyn ofzo gaat is 't vaak van mij.
http://frontpage.fok.nl/w(...)christmas-chill.htmlquote:Op donderdag 31 december 2015 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ariana![]()
Hoor eigenlijk niks meer over haar
Iemand sloopte de TTquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef supersof het volgende:
wat was er aan de hand ik was nog in het vorige topic
fien had door dat ze gepest werd en kwam verhaal halen volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef supersof het volgende:
wat was er aan de hand ik was nog in het vorige topic
Christmas and chill, godver die titel...quote:
nee het is haar muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Christmas and chill, godver die titel...
Ik zou haar doen, maar niet echt mijn muziek.
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben in voor chocolate and chill
Hey ik wist niet dat dit al kon.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/author/393632
Is dit allemaal door jou?
Vast wel ja, je zou je eigen muziek maar niet goed vinden. Ach misschien voor het geld zou dat best kunnen eigenlijk.quote:
Veelquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey ik wist niet dat dit al kon.ja dat ia allemaal van mij
waarom niet gewoon sell out zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast wel ja, je zou je eigen muziek maar niet goed vinden. Ach misschien voor het geld zou dat best kunnen eigenlijk.
Ghenghis Khanquote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de nieuwe Genghis Khan worden
[ afbeelding ]
over 100 generaties heb jij wss ook zoveel kinderenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ghenghis Khan
Mijn nummer 1 idool. Ik wil ook zoveel kinderen.
Nee ik bedoel direct, dus niet afstammelingen, maar zonen en dochters.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over 100 generaties heb jij wss ook zoveel kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |