SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hou jij je bek nou maar spatiepedoquote:Op donderdag 31 december 2015 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Jij kan ook echt niks heh, niet eens een TT niet-slopen.
Ik heb geen snor meerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou jij je bek nou maar spatiepedo
Is niet echt een zoekfunctie voor. Maar als het over Ariana, Caitlyn ofzo gaat is 't vaak van mij.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar kan ik dingen lezen die jij hebt geschreven?
Arianaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is niet echt een zoekfunctie voor. Maar als het over Ariana, Caitlyn ofzo gaat is 't vaak van mij.
http://frontpage.fok.nl/w(...)christmas-chill.htmlquote:Op donderdag 31 december 2015 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ariana![]()
Hoor eigenlijk niks meer over haar
Iemand sloopte de TTquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef supersof het volgende:
wat was er aan de hand ik was nog in het vorige topic
fien had door dat ze gepest werd en kwam verhaal halen volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef supersof het volgende:
wat was er aan de hand ik was nog in het vorige topic
Christmas and chill, godver die titel...quote:
nee het is haar muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Christmas and chill, godver die titel...
Ik zou haar doen, maar niet echt mijn muziek.
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben in voor chocolate and chill
Hey ik wist niet dat dit al kon.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/author/393632
Is dit allemaal door jou?
Vast wel ja, je zou je eigen muziek maar niet goed vinden. Ach misschien voor het geld zou dat best kunnen eigenlijk.quote:
Veelquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey ik wist niet dat dit al kon.ja dat ia allemaal van mij
waarom niet gewoon sell out zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast wel ja, je zou je eigen muziek maar niet goed vinden. Ach misschien voor het geld zou dat best kunnen eigenlijk.
Ghenghis Khanquote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de nieuwe Genghis Khan worden
[ afbeelding ]
over 100 generaties heb jij wss ook zoveel kinderenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ghenghis Khan
Mijn nummer 1 idool. Ik wil ook zoveel kinderen.
Nee ik bedoel direct, dus niet afstammelingen, maar zonen en dochters.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over 100 generaties heb jij wss ook zoveel kinderen
Hopelijk wordt Johannes junior een knappe en viriele boi.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de nieuwe Genghis Khan worden
[ afbeelding ]
En leider van een groot leger.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Johannes junior een knappe en viriele boi.
Wordt nog een opgave om er eentje te produceren die door de militaire keuring komt.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En leider van een groot leger.
Gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wordt nog een opgave om er eentje te produceren die door de militaire keuring komt.
Tegenwoordig kun je je ook bezighouden met kernfysica en productie van biologische wapens. Wie niet sterk is moet slim zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden.
Misschien moeten we ala Walder Frey ons eigen leger bij elkaar sparen dan maar.
Haal eerst maar oliebollen voor je broertje, wat ben je voor een grote zusquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben in voor chocolate and chill
Syfilis is ook een biologisch wapen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je je ook bezighouden met kernfysica en productie van biologische wapens. Wie niet sterk is moet slim zijn.
ik doe dat ook niet voor mijn broertjes hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haal eerst maar oliebollen voor je broertje, wat ben je voor een grote zus
Vanavond pas lanquote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haal eerst maar oliebollen voor je broertje, wat ben je voor een grote zus
Gewoon anthraxquote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Syfilis is ook een biologisch wapen.
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al een collage gemaakt hoogte/dieptepunten van 2015 op fb?
nee ik ben geen debielquote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
Mijn leven is toch een tranendal.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
kickass torrentsquote:Op donderdag 31 december 2015 14:45 schreef supersof het volgende:
wtf gossip girl van netflix na vandaag
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Montelly het volgende:
Is dit serieusquote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
De Babypod is een luidspreker voor ongeboren baby's, die als een tampon ingebracht kan worden.
quote:Spaanse zangeres Soraya gaf onlangs al een speciaal concert voor een groep zwangere vrouwen die de Babypod droegen. De Babypod heeft een volumeschakelaar in het snoer en kost 149 euro.
opso, waar ben je?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
wil nu een kind zodat ik hem voor zijn geboorte al kan laten genieten van metalcore
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)uziek-luisteren.html
Omfg
1 april duurt nog wel even hoor
Zo'n babypod ziet meer kut dan ikquote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
"Hey zwangere vrienden, laten we even een concert houden voor onze baby's!"
*propt er een babypod in*
ik weet niet of wp nog 7 jaar kan wachtenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik pas na mn 27e kinderen wil
Tldlquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n babypod ziet meer kut dan ik
[..]
[..]
Dat ben je al bijnaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik pas na mn 27e kinderen wil
Hij wil een reisje winnen, zij laat bloemen bezorgen naar haar baasquote:
Oke ik ga even 5 min van mn leven verspillenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hij wil een reisje winnen, zij laat bloemen bezorgen naar haar baas![]()
Luister gwn, dikke cringe.
Je bent nog jong, je kunt het hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik ga even 5 min van mn leven verspillen
Dus we kunnen zo rellen in R&P?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo maar eens aan de mislukking van de dag beginnen: oliebollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |