Schaapjesquote:Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat er één de lijst andersom plaatst en de rest copypaste.
ahhh toe.........quote:Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende deze 3 jaar geleden ook nog niet, niet echt een radioliedje
Ja heerlijke leeftijd. Maar dat denk ieder jaar eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maar dat schiet ook wel op zeg. 5 jaar alweer. Leuke leeftijd.![]()
![]()
zou ik ook doen.
hij is net geweestquote:
Ik scheld nooit bij het in elkaar zetten van kasten. Ik vind het echt heel leuk om te doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Scheldwoorden tekortkomen ook toch?
Nee, andere beestjes. Luiaards!quote:
Ah, thanks, hier zocht ik naarquote:
Ik kan me best indenken dat je het niet kent, ik denk dat dit het liedje is met de minste airplay op r2/3fm van alle liedjes in de top 100. (Die niet Nederlands is)quote:
ik ook, maar ik krijg het laatste stukje nooit voor elkaar, dan bel ik pap en die haalt hem weer uit elkaar omdat ik verkeerd begonnen ben en dan doet hij het goedquote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik scheld nooit bij het in elkaar zetten van kasten. Ik vind het echt heel leuk om te doen.En ik heb heel veel geduld daarbij.
Ik spot een Koenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:11 schreef Koen66 het volgende:
waarom wordt de volgorde van de lijst steeds omgedraaid?
Je herkent je dus niet in de Stabelbedden-sketch van Youp?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik scheld nooit bij het in elkaar zetten van kasten. Ik vind het echt heel leuk om te doen.En ik heb heel veel geduld daarbij.
depressieve tijdenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik word depressief van de smaak van Nederland
Totdat Twan ging puberen dacht ik dat ook. Het wordt gewoon steeds leuker. Nu is Lennon aan het leren lezen en schrijven. En dat gaat zo goed en hij is gek op lezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja heerlijke leeftijd. Maar dat denk ieder jaar eigenlijk.
Heb jij dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |