eensquote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeikliedje, vrouwen hebben ook stemrecht, ditdat
over dat eerste gesproken..
Ow dat was me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef D. het volgende:
Waarom doen jullie het lijstje andersom
*verward is
Amai, dat gaat echt hard. Ik kan me nog wel foto's herinneren van toen ze nog echt heel klein warenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow haha, leuk. Denk ik.
Fijn! Het gaat goed met ons... En ja ze worden groot. Bijna 7 en bijna 14. Hoe oud is je dochter nu?
Sorryquote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef D. het volgende:
*verward is
schroefjes over houden is standaard he?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:07 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn lekker bezig met onze IKEA kast ondertussen. Het gaat zowaar wel aardig
Nu even pauze.
snapte ik ook al nietquote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef D. het volgende:
*verward is
Omdat er één de lijst andersom plaatst en de rest copypaste.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef D. het volgende:
*verward is
dat is een grapje he?quote:
Yeps. Maar dat schiet ook wel op zeg. 5 jaar alweer. Leuke leeftijd.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Amai, dat gaat echt hard. Ik kan me nog wel foto's herinneren van toen ze nog echt heel klein waren![]()
Senna is alweer 5 jaar.
Opa en Senna vinden het heel leuk hoor die reptielenIk sla even over
Scheldwoorden tekortkomen ook toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
schroefjes over houden is standaard he?
Ik kende deze 3 jaar geleden ook nog niet, niet echt een radioliedjequote:
ja dat sowiesoquote:Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Scheldwoorden tekortkomen ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |