Weet niet. Schijn je filmpjes op te kunnen kijken. You tube of zo iets.quote:
Oh nee, 92 was hoogste plek ooit:quote:Op donderdag 31 december 2015 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radiohead weet ook maar niet echt in de top 100 door te dringen he?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 december 2015 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet. Schijn je filmpjes op te kunnen kijken. You tube of zo iets.
Allemaal niet echt spectaculaire stijgingen terwijl andere platen in de genre wel lekker doorstijgen.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Oh nee, 92 was hoogste plek ooit:
[ afbeelding ]
92 dus hoogste plek. Mijn nummer 1, gevolgd door Black van Pearl Jam. Mijn nummer 3 zul je nooit in een lijst terugzienquote:Op donderdag 31 december 2015 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar nu niet meer en Street Spirit staat bij veel allertijden lijstne gewoon in de top 10.
Soms denk ik dat je een heel normale kerel bent, maar dan lees ik je bijdrages op de FP en dan kom ik daar weer van terug.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
92 dus hoogste plek. Mijn nummer 1, gevolgd door Black van Pearl Jam. Mijn nummer 3 zul je nooit in een lijst terugzien
Mondharmonica Man op Glastonburyquote:Op donderdag 31 december 2015 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Knights of Cydonia genot straks
Live veel beter dan de album versie, maar dat terzijde.
HAARP-versie
Hahaquote:Op donderdag 31 december 2015 11:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een heel normale kerel bent, maar dan lees ik je bijdrages op de FP en dan kom ik daar weer van terug.
"Overdag zit hij braaf achter zijn bureel. 's Avonds transformeert hij in..."quote:Op donderdag 31 december 2015 11:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een heel normale kerel bent, maar dan lees ik je bijdrages op de FP en dan kom ik daar weer van terug.
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die intro is ook tof ja. Die doen ze nog steeds, dus wordt een beetje oudquote:
Ik had alleen maar zoiets van. 2 keer de intro van Everlong. Fuck yeah!quote:
Is-ie al uit het gips?quote:
QFTquote:
Toedels!quote:Op donderdag 31 december 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
QFT
En nu ga ik even weg, oudejaarsloop, doei!
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
QFT
Wat ga je slopen?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
QFT
Succes !quote:Op donderdag 31 december 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
QFT
quote:
Doeiquote:Op donderdag 31 december 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
QFT
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
QFT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |