Wait wat?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou....fokken en borsten en billen gaat niet echt samen
wtf doe jij dan voor werk?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:
O ik haak ff aanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik alleen op Editors. En een andere van Muse dan! Mooi uurtje.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
271 The Thrill Is Gone B.B. King 1969![]()
270 No Woman No Cry Bob Marley & The Wailers 1975![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
269 Rockin' In The Free World Neil Young 1989![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
268 Proud Mary Ike & Tina Turner 1971![]()
![]()
![]()
267 Plug In Baby Muse 2001![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
266 Me And Bobby McGee Janis Joplin 1971![]()
265 Get Lucky Daft Punk 2013![]()
264 Paradise Coldplay 2011![]()
263 Kleine Jongen André Hazes 1990![]()
262 Smokers Outside The Hospital Doors Editors 2007![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
261 In The Ghetto Elvis Presley 1969![]()
260 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis 2004![]()
259 Layla Eric Clapton 1992![]()
Fijne plaatjes dit uur!
Gestemd op Editors en Muse.
welke?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een aardig nummer van de Foo's ja, peace
je tieten hangen op je keyboard?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Droombaanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef DaniqueV het volgende:
Euhhmm.....ik werk in een lingeriezaak
Ik weet niet hoe die panden heten eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zijn er meer hoor, ik zat niet in Wuivend Gras
oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef DaniqueV het volgende:
In Enschede nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kende er maar eentje (in Nijmegen, en die is al 20 jaar ofzo weg), dus dacht dat dat niet meer bestond
Nopequote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je tieten hangen op je keyboard?
Ben happy met mijn werk jaquote:
Buiten de Singel zijn we wat beschaafder. Wuivend Gras is niet vernoemd naar een grassoortquote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die panden heten eigenlijk.Maar er zijn er inderdaad meer daar.
Dat zal dan ook wel de reden zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Weer zo'n mysterie, waarom zoveel mensen "Smokers Outside The Hospital" zo geweldig vinden. Ik vind het verschrikkelijk.
Ik zou een foto plaatsen anders gelooft ze je nietquote:
ken het helegaar nietquote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Weer zo'n mysterie, waarom zoveel mensen "Smokers Outside The Hospital" zo geweldig vinden. Ik vind het verschrikkelijk.
Ik zit te zoeken naar een taylor swift opmerking, maar ik wordt slaperigquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Buiten de Singel zijn we wat beschaafder. Wuivend Gras is niet vernoemd naar een grassoort
something from nothingquote:
*geluid van jarretels*quote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef DaniqueV het volgende:
Snap je....kan dan moeilijk gaan fokken....terwijl er mensen staan in het paskamertje, ja hallo ff w8, ik fok!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
haha, trollquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
En ik vind Plug In Baby eigenlijk ook niet zo'n geweldige song van Muse.
dat ligt er maar aan hoe je het bekijktquote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nou is nog de grote vraag... in welke stad?quote:
Haha ik wist nog toen dat album uitkwam dat iedereen Eat Raw Meat zo vreselijk vond. Ik vond het geweldig.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel de reden zijnMooi lied, al is Eat Raw Meat = Drool Blood mooier. En The Racing Rats ook.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou een foto plaatsen anders gelooft ze je niet
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
jaja zij héquote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou een foto plaatsen anders gelooft ze je niet
Veel Editors is goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Heb je een Blank Space? Shake It Off!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een taylor swift opmerking, maar ik wordt slaperig
Wel mooie feestjes daar, keihard spacen van de entourage en weten dat iedereen die je aanspreekt wel minstens 22 pillenboeren heeftquote:
Ja terwijl ik het repertoire van Muse toch erg kan waarderen.quote:
Wat leuk zeg.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Dven het volgende:
Zo. Winkel geopend. Alle nieuwe spullen binnengebracht. Beetje gekuist. Naar huis gegaan. Half uurtje Top2000 en toen naar de schoonfamilie. Nu eindelijk weer thuis. Muziek!
Hier een paar plaatjes van mijn middag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu een plaatje van mijn nacht
[ afbeelding ]
Dat moet je goed opruimen inderdaad. Dat staat er nog wel even.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Dven het volgende:
Zo. Winkel geopend. Alle nieuwe spullen binnengebracht. Beetje gekuist. Naar huis gegaan. Half uurtje Top2000 en toen naar de schoonfamilie. Nu eindelijk weer thuis. Muziek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja terwijl ik het repertoire van Muse toch erg kan waarderen.
Vreemd. Zoek hulpquote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja terwijl ik het repertoire van Muse toch erg kan waarderen.
ja voor je het weet vatten ze het verkeerd of verstaan het verkeerdquote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Snap je....kan dan moeilijk gaan fokken....terwijl er mensen staan in het paskamertje, ja hallo ff w8, ik fok!
Hoezo, wou je iets gaan passen daar?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou is nog de grote vraag... in welke stad?
Elke week weer nieuwe lading halenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet je goed opruimen inderdaad. Dat staat er nog wel even.
Niet genoeg hulp op deze wereld.quote:
Dank voor de tip, ik ga nog een fles legen...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef D. het volgende:
*fles leegmaakt, goede voornemens enzulks
Dat is niet echt mijn STYLE!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een Blank Space? Shake It Off!
euhmmm.....quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt
Ik vind het dan weer de beste, al moet ik zeggen dat ik weinig van Muse ken.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
nicequote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn net kousen he?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo, wou je iets gaan passen daar?
Klopt, de economie trekt aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Is weer meer vraag naar klopt
BBking![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel mooie feestjes daar, keihard spacen van de entourage en weten dat iedereen die je aanspreekt wel minstens 22 pillenboeren heeft
Ben een wijze ergens in het oosten dusquote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou is nog de grote vraag... in welke stad?
jij houdt je rustig...quote:
heb je nog 2 dagen voorquote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef D. het volgende:
*fles leegmaakt, goede voornemens enzulks
gister was ze ook al over de afwas aan het plassenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danique is er en het wordt weer ordinair hoor
Naast die van de zorgverzekeringsmaffia uiteraard.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
RADIOSPOTS punt nl is de irritantste reclame
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ik wist nog toen dat album uitkwam dat iedereen Eat Raw Meat zo vreselijk vond. Ik vond het geweldig.
Dat dusquote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja voor je het weet vatten ze het verkeerd of verstaan het verkeerd
Welke?Ik heb er dit seizoen 57 geteldquote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Naast die van de zorgverzekeringsmaffia uiteraardn
Inderdaad een aanrader om over te slaan. Mijn oude huis is een stuk gemoedelijker en beter voor de opvoeding.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dan weet ik waar Twan niet naartoe moet als hij gaat studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo, wou je iets gaan passen daar?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danique is er en het wordt weer ordinair hoor
Gezamelijke notering.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Welke?Ik heb er dit seizoen 57 geteld
quote:
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterustenquote:
oh ik woon ook in het oosten.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben een wijze ergens in het oosten dus
Inderdaad, kijk die Hulk eens shinenquote:
Ciaoquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad een aanrader om over te slaan. Mijn oude huis is een stuk gemoedelijker en beter voor de opvoeding.Het duurt nog even voordat Twan gaat studeren gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:
Oftewel Pluskut.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik woon ook in het oosten.
Enske.. oftewel Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |