Omdat dit vele malen beter is.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Strani het volgende:
Hoe kan Nothing Compares 2 You nou niet Sinead's hoogstgeplaatste liedje zijn!?
Met m'n nickname:quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://naamliedjes.nl/?ut(...)tm_campaign=2015web2
ik gebruik maar van 1 kip het velquote:
Ik kende het eerlijk gezegd niet eensquote:
Omdat deze toch net even iets beter in elkaar zit.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Strani het volgende:
Hoe kan Nothing Compares 2 You nou niet Sinead's hoogstgeplaatste liedje zijn!?
Sinnead dat dit haar hoogste notering is.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik connor nooit zo goed uitstaan maar deze is wel lekker.
The PHOENIX FROM THE FLAMEquote:
dat is een prachtig stuk. sowieso die boosheidquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sinnead dat dit haar hoogste notering is.
Dan krijg ik:quote:Op woensdag 30 december 2015 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met m'n nickname:
1898 10 Racoon - Laugh About It
1966 10 George Michael - Faith
202 12 Live - Lightning Crashes
961 12 The Cranberries - Linger
1126 12 Deep Purple - Black Night
Nu welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende het eerlijk gezegd niet eens
En dan te bedenken dat het niet zo veel heeft gedaan, wel hier in Nederlandquote:
Vrouwtje = staat gelijk aan = tokkiequote:Op woensdag 30 december 2015 22:29 schreef Nizno het volgende:
Hay heeft een vrouwtje..... jak ik vind dat zo'n misselijk woord.
Word ik gewoon gerickrolledquote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://naamliedjes.nl/?ut(...)tm_campaign=2015web2
dabedoellikquote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vrouwtje = staat gelijk aan = tokkie
Live at Pinkpopquote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
YOU'RE STILL A FUCKING LIAR!!!
ja dit is beregave uitvoering ervanquote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n bare bones akoestische versie komt wel 10x harder aan zeg. Dit klinkt wel erg glad soms.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinéad O'Connor - Troy (Pinkpop Festival 1988)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop