Het is een soort Dochters van Borsato - avant la lettre.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als jullie het vreselijk vinden bestaat er een kans dat ik het geweldig vind.
Het kan, maar ik ken echt niemand die het geweldig vindt.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als jullie het vreselijk vinden bestaat er een kans dat ik het geweldig vind.
Komkommertijdquote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owwww je was aan het werk, wel ideaal dan dat je mee kon luisteren en typen
quote:
Idem.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:26 schreef asco het volgende:
[..]
Ik probeer het al sinds dag 1 van SR maar het lukt niet.
Ik word oud.
http://naamliedjes.nl/?ut(...)tm_campaign=2015web2quote:
quote:
Ok laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een soort Dochters van Borsato - avant la lettre.
Staat ie echt in de lijst?? Ik dacht de hele tijd dat het een running gag was die ik had gemistquote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat in de top 10 slechtste platen in de top 2000.
Omdat dit mooier isquote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Strani het volgende:
Hoe kan Nothing Compares 2 You nou niet Sinead's hoogstgeplaatste liedje zijn!?
kippenvelquote:
quote:
Nee, ik stiekem ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef laxus13 het volgende:
Ben ik dan de enige die Butterfly Kisses best kan waarderen
Ik ook. In een guilty pleasure kind of way.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef laxus13 het volgende:
Ben ik dan de enige die Butterfly Kisses best kan waarderen
Omdat Troy een klasse of 6 beter isquote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Strani het volgende:
Hoe kan Nothing Compares 2 You nou niet Sinead's hoogstgeplaatste liedje zijn!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop