Radio 2 Top 2000 - 2015SPOILER: tijdloze header2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja zijn best goed live hoor ik vaker en wel opnames ook gezien op YT, komen regelmatig hier in dit landje optredenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
QueensRyche dit jaar, weliswaar zonder Geoff Tate, live gezien in de Effenaar. Prima optreden ondanks een zieke zanger..
Deze moet je gewoon loeihard horen, mijn oude buurtjes zijn hopelijk wat doof uitgevallenquote:
Anders na deze dagen welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon loeihard horen, mijn oude buurtjes zijn hopelijk wat doof uitgevallen
Mja, ik ben ook niet zo van Troy, maar dat zal ik maar niet te hard roepen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi uurtje. Op Avicii en Santana na dan. En Kensington, maar die heb ik al ontweken
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef peaceman het volgende:
nogmaals.. prima plaatje voor plek 889![]()
![]()
ik wilde vriendelijk zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Bugno het volgende:
Ik ben blij dat ik het nog niet kende, en baal dat het nu wel zo is. Wat een bagger, zeker niet goed genoeg voor 889
Ach, acts met 1 liedje in de lijst vallen altijd wat naar boven.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef peaceman het volgende:
nogmaals.. prima plaatje voor plek 889
quote:
889 is Drs. P.quote:
Stukken beter dan dit.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef laxus13 het volgende:
Heb nog op Suite Sister Mary gestemd dit jaar
tja jou neem ik toch niet meer serieus sinds je vreemd ging op fok!quote:
barney.gifquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja jou neem ik toch niet meer serieus sinds je vreemd ging op fok!
quote:
Zoek maar eens op Operation Mindcrimequote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken en weet verder niets van Queensryche, maar dit nummer is altijd ubergenot!
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een prachtige plaat
Kan helaas niet, Lennon ligt in bed.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon loeihard horen, mijn oude buurtjes zijn hopelijk wat doof uitgevallen
Ik ook niet hoor, ik hoor wel dat het mooi is, maar pffquote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet zo van Troy, maar dat zal ik maar niet te hard roepen.
euhmm lieve schat, ik ga bij dit onderdeel vreemdquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja jou neem ik toch niet meer serieus sinds je vreemd ging op fok!
Ja toch wel hequote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Hoorde ik daar alvast een stukje Kiss from A Rose
Die 2 kunnen wel omwisselen dan.quote:
Gewoon recente foto's van Sinead opzoeken, dan kan je er wel om lachenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet zo van Troy, maar dat zal ik maar niet te hard roepen.
sunt, andere keer dan zo luisterenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan helaas niet, Lennon ligt in bed.
klopt geen reet van!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://naamliedjes.nl/?ut(...)tm_campaign=2015web2
Hier kun je kijken wel liedje uit de top 2000 het best bij je past
Omdat wij gespierder, aantrekkelijker en sexier zijn als subtopic, ik snap het welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
euhmm lieve schat, ik ga bij dit onderdeel vreemd
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Hoorde ik daar alvast een stukje Kiss from A Rose
wat heb je dan?quote:
Ajax begon aan de tweede bestorming van de Europese topquote:
niet voor degenen hier die jou niet kendenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
euhmm lieve schat, ik ga bij dit onderdeel vreemd
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon fans snappen dit
Dewgong is beter.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon fans snappen dit
Meer een Dewgong fanquote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon fans snappen dit
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
sunt, andere keer dan zo luisteren
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:U2 - New Years Day
Anouk - Nobody's Wife
The Cats - One Way Wind
New Order - Blue Monday
Adele - Hometown Glory
Tevens: vierde Tour-zege voor Indurainquote:
zeg ik nietquote:
Solar Beam Genotquote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon fans snappen dit
Hahahahah, ben op sleeptouw deze kant opgenomen, eerlijk is eerlijk, het bevalt wel , ben nu zelfs uit eigen wilquote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat wij gespierder, aantrekkelijker en sexier zijn als subtopic, ik snap het wel
quote:
Ships das waarquote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet voor degenen hier die jou niet kenden
Mooie voetbalassociaties bij deze plaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit de tijd dat Feyenoord nog wel eens kampioen werd.
quote:
Seal? Prachtige man inderdaad.quote:
Shipsquote:
dat is wel heel lang geleden....quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit de tijd dat Feyenoord nog wel eens kampioen werd.
Schepen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ajax begon aan de tweede bestorming van de Europese top
Niet gewoon schelden met obscure lichaamsdelenquote:
Hij ging eerst met Heidi Klum, heerlijk manquote:
Dibsquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij ging eerst met Heidi Klum, heerlijk man
quote:
moet ik je bakkie brengen?quote:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was big brother nog nooit uitgezondenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is wel heel lang geleden....
onderste helft zeker?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Ah shit mijn internet vloog eruit. Nu heb ik de helft van Seal gemist.
Positie Score* Artiest - Titelquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grote bak dan...quote:
Dat is van Big Country. Staat er ook niet in.quote:
Ligt eraan wat voor bakkie.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was big brother nog nooit uitgezonden
Jan Smitquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Positie Score* Artiest - Titel
1557 12 Neil Diamond - September Morn'
16 13 Metallica - Nothing Else Matters
1752 13 Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen
1431 15 Bette Midler - Wind Beneath My Wings
380 16 Henk Westbroek - Zelfs Je Naam Is Mooi
Is bijna net zo bipolair als mijn muzieksmaak
kan ook uitdeelzakjes gebruikenquote:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Blof nog dat grappige nieuwe Zeeuwse bandjequote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was big brother nog nooit uitgezonden
Volgens mij snapte je hem nietquote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
kan ook uitdeelzakjes gebruiken
Ophouden tot Aviciiquote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef peaceman het volgende:
ik moet plassen, maar er komen teveel goede nummers nu
Jan Smit. En ik dacht dat mijn lijstje erg wasquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Positie Score* Artiest - Titel
1557 12 Neil Diamond - September Morn'
16 13 Metallica - Nothing Else Matters
1752 13 Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen
1431 15 Bette Midler - Wind Beneath My Wings
380 16 Henk Westbroek - Zelfs Je Naam Is Mooi
Is bijna net zo bipolair als mijn muzieksmaak
Daar waren gisteren wel wat oplossingen voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef peaceman het volgende:
ik moet plassen, maar er komen teveel goede nummers nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop