quote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een prachtige plaat
Kan helaas niet, Lennon ligt in bed.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon loeihard horen, mijn oude buurtjes zijn hopelijk wat doof uitgevallen
Ik ook niet hoor, ik hoor wel dat het mooi is, maar pffquote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet zo van Troy, maar dat zal ik maar niet te hard roepen.
euhmm lieve schat, ik ga bij dit onderdeel vreemdquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja jou neem ik toch niet meer serieus sinds je vreemd ging op fok!
Ja toch wel hequote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Hoorde ik daar alvast een stukje Kiss from A Rose
Die 2 kunnen wel omwisselen dan.quote:
Gewoon recente foto's van Sinead opzoeken, dan kan je er wel om lachenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet zo van Troy, maar dat zal ik maar niet te hard roepen.
sunt, andere keer dan zo luisterenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan helaas niet, Lennon ligt in bed.
klopt geen reet van!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://naamliedjes.nl/?ut(...)tm_campaign=2015web2
Hier kun je kijken wel liedje uit de top 2000 het best bij je past
Omdat wij gespierder, aantrekkelijker en sexier zijn als subtopic, ik snap het welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
euhmm lieve schat, ik ga bij dit onderdeel vreemd
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Hoorde ik daar alvast een stukje Kiss from A Rose
wat heb je dan?quote:
Ajax begon aan de tweede bestorming van de Europese topquote:
niet voor degenen hier die jou niet kendenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
euhmm lieve schat, ik ga bij dit onderdeel vreemd
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon fans snappen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop