SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door Specularium op 30-12-2015 21:41:02 ]
waarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Plaatje in de OP in spoiler gezet voor Yoki.
Al jullie moeders.
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:41 schreef Joezi het volgende:
Benieuwd of ze hier van terug hebben, deze SC is van ons!
Haha, ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:41 schreef Joezi het volgende:
Benieuwd of ze hier van terug hebben, deze SC is van ons!
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Al jullie moeders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEPY SAYS HELLO!
[ Bericht 8% gewijzigd door Specularium op 30-12-2015 21:44:22 ]
En ook bedankt, namens mij...pfffquote:Op woensdag 30 december 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Al jullie moeders.
Ik loop er liever wat achter om aan te sturen en zo.quote:
even pic voor je zoeken.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
Spannend hoor, deze invasie.
Kan iemand even haar tieten laten zien?
net pic voor je geschoten anders.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe toch maar niet, google staat hier aan.
Ik heb een week geen chips in huis gehaald....ik haal 1 (XXL) zak en gelijk dit weerquote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
Sorry Uccie, dat gaat misschien wat te ver.
Ja joh, help FOK! Even naar de klotequote:Op woensdag 30 december 2015 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
net pic voor je geschoten anders.
kusjpg]afbeelding[/url] ]
Ik gun het je hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een week geen chips in huis gehaald....ik haal 1 (XXL) zak en gelijk dit weer
Paprika?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een week geen chips in huis gehaald....ik haal 1 (XXL) zak en gelijk dit weer
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik gun het je hoorDie ene kilo maakt ook niet meer uit.
Nee naturel, zodat ik kan dippenquote:
Lief zijn!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Wat moeten die teringdebielen hier? Tyf lekker terug op naar je Utopiaaids.
Zo praat je niet over je moederquote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Verder alles goed?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Heb geen idee?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, nu jullie hier toch zijn. Kunnen jullie me uitleggen wat er in vredesnaam leuk is aan Utopia?
Utopia-aids, moet eigenlijk een streepje tussen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nu gewoon yoghurt met munt en knoflook. Was nog over van de aubergine vanavond.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat klinkt wel sensueel, wat voor dip?
Ja, een beetje vent doet dat gewoon forumbreed met +3000 posts op 1 dag of zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beetje als een stel mongolen een slowchat overnemen. Lekker volwassen zeg.
Ik heb niet bepaald last van ze hoor. Ik hoop dat ze me mijn brandende vraag over de lol van utopia kunnen beantwoordenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies, ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, een beetje vent doet dat gewoon forumbreed met +3000 posts op 1 dag of zo.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik gooi het in de groep.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald last van ze hoor. Ik hoop dat ze me mijn brandende vraag over de lol van utopia kunnen beantwoorden
Spec heeft toch al twee keer dingen moeten editen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald last van ze hoor. Ik hoop dat ze me mijn brandende vraag over de lol van utopia kunnen beantwoorden
Dat kan je ook aan mij vragen, ik kijk al 2 jaar lang. Wat is de lol .. geen idee, het is iig beter dan GTST.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij jou al moeten editten?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Spec heeft toch al twee keer dingen moeten editen.
Dat is het kijken naar een witte was in de wasmachine ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan je ook aan mij vragen, ik kijk al 2 jaar lang. Wat is de lol .. geen idee, het is iig beter dan GTST.
Oh mogen we weer dingen over Fylax z'n moeder zeggen zonder dattie mad wordt?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder
gr gr je vader
3 zelfs.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Spec heeft toch al twee keer dingen moeten editen.
Wij leven hier in Speculariums ordnung muss sein utopiaquote:Op woensdag 30 december 2015 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het duurt even voordat ze begrijpen dat de regels wat anders zijn hier.
Strak houden die handel.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij leven hier in Speculariums ordnung muss sein utopia
Dat heb ik van kinds af aan altijd al boeiend gevonden.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is het kijken naar een witte was in de wasmachine ook.
Bij mijn moeder is dat weggegooid geld.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Strakker dan je moeder na der botox
Verklaart wel een hoop.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik van kinds af aan altijd al boeiend gevonden.
Jij niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh mogen we weer dingen over Fylax z'n moeder zeggen zonder dattie mad wordt?
ik kijk geen uto.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, nu jullie hier toch zijn. Kunnen jullie me uitleggen wat er in vredesnaam leuk is aan Utopia?
Niet alleen zijn die knipperplaatjes gewoon ontzettende aids, sommige mensen hier kunnen er niet tegen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het duurt even voordat ze begrijpen dat de regels wat anders zijn hier.
beetje oorpijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij wel een beetje lekker?
Het eerste.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Wat zou Fylax erger vinden, als ik zeg 'zo strak als je moeder na haar vaginale reconstructie' of 'zo strak als Bruce Jenner na zijn vaginale reconstructie'
Het laatste.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Wat zou Fylax erger vinden, als ik zeg 'zo strak als je moeder na haar vaginale reconstructie' of 'zo strak als Bruce Jenner na zijn vaginale reconstructie'
kan je bruce en moeders niet combineren?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Is het voor de FP?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Isax in de pot vindenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Isax de Breij, ik merk het alweer.
mwah tis meer isax sonneveld niet dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Isax de Breij, ik merk het alweer.
Ik wilde je eerst een vrouwelijke Henk noemen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
mwah tis meer isax sonneveld niet dan?
NAar Thijs Zonneveld, de man die overal verongelijkt over doet en die eigenlijk iedereen liever niet ziet?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
mwah tis meer isax sonneveld niet dan?
over die man moet je nu ook geen grapjes maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst een vrouwelijke Henk noemen.
Maar dat ging mij iets te ver.
Herman is even vrij.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst een vrouwelijke Henk noemen.
Maar dat ging mij iets te ver.
Nee, zo is Henk gewoon. Hij kan er niks aan doenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
over die man moet je nu ook geen grapjes maken.
die is heel ziekjes.
daar hebben meer mensen last van he?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, zo is Henk gewoon. Hij kan er niks aan doen
eigenlijk wijngaard maar dat was misschien te hoog gegrepen voor jullie.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Denken dat we met Henk Herman bedoelen_!
Of dat we met Henk, Henk bedoelenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Denken dat we met Henk Herman bedoelen_!
Harde diss weer, moet er even van bijkomen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef isax het volgende:
[..]
daar hebben meer mensen last van he?
tissue?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde diss weer, moet er even van bijkomen.
Alleen negers toestaan zeker?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Als roodharigen nou gewoon allemaal even dood gaan
Roodharige negers lijken me wel heftigquote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen negers toestaan zeker?
Een kleurtje maakt het wel gezelligquote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen negers toestaan zeker?
Lekker kanker kweken onder de zonnebankquote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een kleurtje maakt het wel gezellig
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roodharige negers lijken me wel heftig
Niet alleen bolle knieënquote:Op woensdag 30 december 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax heeft juist hele bolle knieën hoorde ik.
Daar word ik helemaal wild van, helemaal met zwarte glanzende te krappe leggin.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt liever een woest rood plukje?
Legging is met een g achter leggin.quote:
Ow ik twijfelde nog met 1 of 2x g.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Legging is met een g achter leggin.
Ik heb tegenwoordig een Ritterdealer uit Duitsland, ze hebben daar goeie smaken.quote:
Ik heb zo'n huidkleur dat is zo leuk als je op straat looptquote:Op woensdag 30 december 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb ook een strakke legging, een zwarte.
Dat je steeds wordt aangehouden?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n huidkleur dat is zo leuk als je op straat loopt
Awesome!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n huidkleur dat is zo leuk als je op straat loopt
Weet je nu, waarom dat steeds gebeurt.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je steeds wordt aangehouden?
Nee, ik ga zowaar sociaal zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie morgenavond ook allemaal in dit topic zitten?
Er is een raakvlak, een SC die niet over UTO gaat en SC zonder nieuwsquote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
ik zal hier wel wezen jaquote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Gewoon beetje tussendoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Ik probeer mobiel wel even langs te komen en sws om 0u om gelukkig nieuw kutjaar te wensen.
Ik bedoel nu Finkers.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die is rondje plaatselijke horeca aan het doen.
Ik moet om 17.30u de deur uit....gelukkig is mijn toyota gepantserd.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
Zorgen dat ik voor 16:00 thuis ben met boodschappen en dan wachten tot het oorlogsgebied wordt.
ISmobielquote:Op woensdag 30 december 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet om 17.30u de deur uit....gelukkig is mijn toyota gepantserd.
Hij heeft niet zo veel gedaan, ken die laatste show van hem ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat tegenvallen, die is al een hele tijd niet grappig meer.
Toen hij genezen was ging hij op de gelovige toer, dat was allemaal een beetje jammer. Ik weet niet hoe het nu is.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft niet zo veel gedaan, ken die laatste show van hem ook niet.
Denk dat dit wel goed gaat worden.
Ik ook wel, maar ik ken niets van hem wat heel erg op de actualiteit is, ben wel erg benieuwd.quote:
In Almelo zijn ze allemaal vluchteling.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik ken niets van hem wat heel erg op de actualiteit is, ben wel erg benieuwd.
Zit je nou nog steeds te heulen met de vijand?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In Almelo zijn ze allemaal vluchteling.
Ik lul overal mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te heulen met de vijand?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In Almelo zijn ze allemaal vluchteling.
Jullie zijn nog hier, ikke nu ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te heulen met de vijand?
Kattengifjesquote:Op woensdag 30 december 2015 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn nog hier, ikke nu ook.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen iig, eerst ff de tt wijzigen want het is nog kutter da die over het laatste biertje, daar werd ik depri van maar dit is gewoon klote
Doe eens normaalquote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen iig, eerst ff de tt wijzigen want het is nog kutter da die over het laatste biertje, daar werd ik depri van maar dit is gewoon klote
Is dat drugs of zo?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Joezi het volgende:
Ik ga isax erbij halen, prepare ure anus
Gaa jankenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:25 schreef isax het volgende:
Mag mijn tt terug? Danku.
Ging niet tegen richtlijnen en had lapo.
Ja maar dit is de nieuws SC.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:25 schreef isax het volgende:
Mag mijn tt terug? Danku.
Ging niet tegen richtlijnen en had lapo.
Ik kom overal.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat kom jij hier doen, bedoel je?
Lol. Euhm. Je slaat hier de plank zo enorm mis, en dat weet je zelf niet eens.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:27 schreef Fylax het volgende:
Wil je even teruggaan naar je eigen forum, liesje?
Groetjes sp3cfanclub
Hij ligt al te snurken joh.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Sp3c.En nog gefeliciteerd, ik was te laat en toen schaamde ik me zo dat ik niet meer durfde.
Maak jij je even sterk tegen deze wanpraktijken? Ga ik ondertussen slapen. Ruilen we straks van wacht.quote:
Of je neemt het niet zo serieus.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Euhm. Je slaat hier de plank zo enorm mis, en dat weet je zelf niet eens.
Geloof me, ik ben meer Sp3c fanclub dan jij.
Ja, weer te laat.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij ligt al te snurken joh.
Dan mag je wel met wat beters komen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, is stiekem ook een beetje voor hem, als excuses voor mijn oorlogvoerende users.
wut?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:34 schreef isax het volgende:
[..]
Weten ze hier niet dat je tijden lang uto sc's vol spamde?
Nog meer bagger in dit topic?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit is het begin van de eenwording zodat uiteindelijk alle SC in 1 topic past.
Ja sorry ik kan niet goed tegen veranderingen.quote:
Hij weet dit gebaar op waarde te schatten, Dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan mag je wel met wat beters komen.
Goede poging wel.
Maar ik kwam hier regelmatig. Eigenlijk tot Fylax hier begon te komenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan niet goed tegen veranderingen.
Dan hoef je je niet aangesproken te voelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik kwam hier regelmatig. Eigenlijk tot Fylax hier begon te komen
Hij is nog jong en zoekende.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
Vrugah kwam fylax altijd bij ons. Hij wil zelfs choco als mams.
Kan zijn broek weer uit.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij weet dit gebaar op waarde te schatten, Dat weet ik zeker.
Fylaxquote:Op donderdag 31 december 2015 02:27 schreef Fylax het volgende:
Wil je even teruggaan naar je eigen forum, liesje?
Groetjes sp3cfanclub
Doe eens normaal joh, of wil jij de statistieken nog opgehoogd zien? http://www.nu.nl/binnenla(...)in-west-brabant.htmlquote:
Een verklaring voor de toename van het aantal moorden in het gebied is er niet. "Het enige wat je kunt zeggen is: als de moorden door de politie niet aan elkaar gerelateerd kunnen worden, onderstreept dat wel dat er vele criminele groepen in het Brabantse actief zijn", aldus Toine Spapens, criminoloog.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, of wil jij de statistieken nog opgehoogd zien? http://www.nu.nl/binnenla(...)in-west-brabant.html
Ik wil geen tips geven, maar doe dan de buisleidingstraat, pak je gelijk Rotterdam en Antwerpen mee. #thinkbigquote:Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef timmmmm het volgende:
Een moord is overigens niet het oel. Ik wil meteen de hele moerdijk meenemen
Allah ahkbar
Als jij dan tegelijk bij Doel staat, leggen we heel Nederkand en België platquote:Op donderdag 31 december 2015 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil geen tips geven, maar doe dan de buisleidingstraat, pak je gelijk Rotterdam en Antwerpen mee. #thinkbig
Als ze maar wel oliebollen meenemen dan.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef timmmmm het volgende:
Staat de AIVD al op de stoep, jongens?
Ik had hem geadopteerd als fok zoon want in het begin was iedereen zo gemeen tegen hem. En ik vind hem schattig. Maar hij heeft me inmiddels als fokmoeder ingeruild voor Yvonne.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
Vrugah kwam fylax altijd bij ons. Hij wil zelfs choco als mams.
Hey mam.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
En hallo allemaal hier in deze SC.![]()
[ afbeelding ]
Cool, dat is vlakbij, hoe lang heb je al?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wist je dat ik een vriendin heb die in Rotterdam woont?
Vlakbij jou bedoel je?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, dat is vlakbij, hoe lang heb je al?
Jip en oh joh, dat is nog hartstikke pril.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vlakbij jou bedoel je?
nu een maandje
True. We hebben wel al twee keer bij elkaar geslapenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en oh joh, dat is nog hartstikke pril.
Alleen slapen of ook sex gehad?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
True. We hebben wel al twee keer bij elkaar geslapen
Allebei niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen slapen of ook sex gehad?
Is die chick van fielaks niet wat jong voor je ...quote:
Wibi doet de laatste tijd wel vaker raar.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die chick van fielaks niet wat jong voor je ...
Lol. Ieuw.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef Specularium het volgende:
Oh dat was het, Fylax had alleen nog het zakje waar zijn smerige broodje pindakaas in zat.
Ja hij gaat bijna aan de ketting, nu kan hij nog even los.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi doet de laatste tijd wel vaker raar.
Awwwquote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Uccie het volgende:
Ik voel me zielig, vogeltjs zijn naar mijn ouders...huis is leeg en eenzaam.
Ja moet ik Enter Sandman over een uur alleen luisteren.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja moet ik Enter Sandman over een uur alleen luisteren.
Nee, in een lege kamer zingen is niet zo leukquote:
Gewoon doen. Beetje op je luchtgitaar spelen en zo, topshowquote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in een lege kamer zingen is niet zo leuk
Mjah, met mijn reguliere publiek is leuker.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beetje op je luchtgitaar spelen en zo, topshow
Je mag het ook filmen en naar mij sturen hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mjah, met mijn reguliere publiek is leuker.
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je mag het ook filmen en naar mij sturen hoor.
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het eerste jaar toen ik alleen Piekje (die groene) had, stond de Top 2000 aan. En hij zat op de bank, Enter Sandman begon, dat kopje ging omhoog en hij ging mee zitten kwetteren (niet krijsen dus). Sindsdien mag hij elk jaar luisteren, alleen dit jaar mist hij het dus.
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi doet de laatste tijd wel vaker raar.
Met mijn bijna vrouw natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die chick van fielaks niet wat jong voor je ...
Wut?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hij gaat bijna aan de ketting, nu kan hij nog even los.
Je gaat trouwen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja moet ik Enter Sandman over een uur alleen luisteren.
Nu is ie al geweest...het was niet leuk.quote:
Ze hebben ook Jazz achtige versie.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu is ie al geweest...het was niet leuk.
Nee het nummer is prima, maar zonder vogeltje op oudjaarsdag is niet leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze hebben ook Jazz achtige versie.
# 3dpenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het nummer is prima, maar zonder vogeltje op oudjaarsdag is niet leuk.
quote:
Je zou altijd een reserve hebben.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee vogeltjes zijn logeren, ik ga zo naar vrienden.
Nee, maar het gaat om de interactie met die beestjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zou altijd een reserve hebben.
Niet de echte, maar toch...
Ja, is toch wel een beetje de essentie.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om de interactie met die beestjes.
Je huis past dus bij het leven?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Uccie het volgende:
Ik voel me zielig, vogeltjs zijn naar mijn ouders...huis is leeg en eenzaam.
Ja, treuriger dan dit wordt het niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je huis past dus bij het leven?
Ja dat gevoel heb ik ook wel eens. Behalve dan het oud worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:14 schreef Uccie het volgende:
Ik blijf altijd alleen...en met mijn geluk word ik ook nog oud.
In plaats van knallend het jaar uit is het nog niet te laat om in plaats daarvan knallend het leven uit te gaanquote:Op donderdag 31 december 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, treuriger dan dit wordt het niet.
Nee, ik moet wel wachten tot mijn ouders het loodje hebben gelegd. Om ze nou al hun kinderen te laten begraven, dat kun je niemand aandoen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In plaats van knallend het jaar uit is het nog niet te laat om in plaats daarvan knallend het leven uit te gaan
Andere mensen zijn ook geen pretje hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 16:14 schreef Uccie het volgende:
Ik blijf altijd alleen...en met mijn geluk word ik ook nog oud.
Ik ben echt de hele dag al zo labiel als de kolere.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
In labiele modus naar Angie luisteren is ook niet goed.
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben echt de hele dag al zo labiel als de kolere.
Zei net toch dat ik ging janken bij Stef Bos
Caramelsaus ook nog verkloot.
Oh dat had ik gister ook tijdens deze filmscene, ook over papa's toevallig. Dan ben ik echt een weekdier.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben echt de hele dag al zo labiel als de kolere.
Zei net toch dat ik ging janken bij Stef Bos
Caramelsaus ook nog verkloot.
Ik had de mijne 30 min daarvoor gezien en 20 minuten daarvoor aan de telefoon. Sloeg echt nergens op.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat had ik gister ook tijdens deze filmscene, ook over papa's toevallig. Dan ben ik echt een weekdier.
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic heeft gewoon weer liefde nodig
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
En jij al helemaalquote:
Ik knuffel jullie allemaal de moeder!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Hier ben ik al.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |