Mwah, als je een goede stratenmaker/bouwvakker timmerman wil hebben dan moet je ze uit St. Willebrord nemen. Ik ken er wat mensen, en op zich prima volk als je er gewoon normaal tegen doetquote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch gaat het er in dei pvv-enclave crimineler aan toe dan in de doorsnee kansenwijk.
En hij is dan schoonzoon van de eigenaar van die garage he, dus er is nog een dochter die daar mee om wilt gaan + die eigenaar staat het toe dat hij in trainingspak z'n werk doet....quote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef George_Zina het volgende:
Tokkies (kampers??). Die pens en dan is het joch pas 18 jaar.... Dit is niet hoe jongelui van 18 jaar horen uit te zien. Die horen toekomst, jeugdheid en fitheid uit te stralen. Het enige wat je op die foto ziet is een stuk ellende die al zijn beste tijd heeft gehad.
Net van de sportschool of een rondje hardlopen, en dan nog even de boekhouding doen?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
En hij is dan schoonzoon van de eigenaar van die garage he, dus er is nog een dochter die daar mee om wilt gaan + die eigenaar staat het toe dat hij in trainingspak z'n werk doet....
Deze 18-jarige knul?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Net van de sportschool of een rondje hardlopen, en dan nog even de boekhouding doen?
Huh? Het crimele circuit? Wat is dat nu weer?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
'Ontvoering bij autobedrijf Breda heeft te maken met openstaande schuld'
Laatste update
30 december, 22:23
BREDA/SPRUNDEL - De politie is met man en macht op zoek naar twee mannen die dinsdagmorgen zijn ontvoerd uit het garagebedrijf René de Koning aan de Aardenhoek in Breda. Het heeft er alle schijn van dat het gaat om een kidnap in het crimele circuit.
hardlopen, met die pens?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Net van de sportschool of een rondje hardlopen, en dan nog even de boekhouding doen?
Dan zou dit verhaal daar best bij aansluiten, opa en schoonzoon deden ook in en export:quote:Op donderdag 31 december 2015 13:51 schreef StaceySinger het volgende:
Stiefvader ontvoerde Rien (42) sluit persoonsverwisseling niet uit: ‘Mogelijk wilden ze René hebben'
BREDA - De kans bestaat dat de ontvoerders van Rien de Koning en Gino Heeren zich hebben vergist. Dat zegt Jef Mathijssen, stiefvader van Rien, tegen Omroep Brabant. “Mijn stiefzoon lijkt als twee druppels water op zijn oom René, zowel in uiterlijk als in karakter.” René is de eigenaar van René de Koning Auto’s en bezit een grote collectie aan waardevolle sportwagens. Een persoonsverwisseling wordt bij de recherche niet uitgesloten, bevestigt woordvoerder Willem-Jan Uytdehage aan Omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.(...)en%C3%A9+hebben.aspx
Maar als je naam niet eens bekend is bij justitie zegt dat wel wat.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:40 schreef Mr.Ping het volgende:
Als ik elke keer een bekeuring zou krijgen als ik te hard zou rijden, dan was mijn brievenbus ook vol.... zegt dus helemaal niets dat hij geen strafblad had.
Ja dat je veel geluk hebt gehad!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar als je naam niet eens bekend is bij justitie zegt dat wel wat.
Niet alles op 1 pagina hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
die staat op pagina 1 ook al
Lijkt meer op een pc.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat sjouwt die nou mee? De kassa-lade?
Waarom niet? Als je er toch al bent, zonde om dat geld te laten liggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt meer een Noord-Afrikaan dan oost-blokker.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef StaceySinger het volgende:
op 1 beeldje is die chauffeur redelijk goed te zien
[ afbeelding ]
Die chauf is dezelfde als die dude met capuchon, toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef StaceySinger het volgende:
op 1 beeldje is die chauffeur redelijk goed te zien
[ afbeelding ]
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die chauf is dezelfde als die dude met capuchon, toch?
Wat moeten ze anders doen?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:02 schreef Physsic het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend hoe extreem serieus dit genomen lijkt te worden.
Ik snap wel dat ze het serieus nemen, uiteraard. Maar hun manier van handelen (o.a. zo snel al beloning van 10.000), doet vermoeden dat ze bepaalde informatie hebben dat de slachtoffers heel erg in gevaar zijn.quote:
Lijkt me evident als je de schaal, brutaliteit en uitvoering van deze actie ziet. Dit zijn geen kruimeldieven. Geen geld = verdwijnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze het serieus nemen, uiteraard. Maar hun manier van handelen (o.a. zo snel al beloning van 10.000), doet vermoeden dat ze bepaalde informatie hebben dat de slachtoffers heel erg in gevaar zijn.
ik denk dat hij dacht dat hij de harddisk (kast) van de beveiligings camera's meenam,maar meestal staan er 2quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zouden ook alleen ontvoerd kunnen zijn om losgeld te vragen en de slachtoffers verder niks aan te willen doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lijkt me evident als je de schaal, brutaliteit en uitvoering van deze actie ziet. Dit zijn geen kruimeldieven. Geen geld = verdwijnen.
Dat kan, maar als er dan geen geld over de brug komt verdwijnen die twee gewoon. Zulke dingen gebeuren, zeer zelden gelukkig, wel eens.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze zouden ook alleen ontvoerd kunnen zijn om losgeld te vragen en de slachtoffers verder niks aan te willen doen.
Moeten ze wel contact opnemen met iemand om losgeld te eisen en dat is tot op heden niet gebeurt, zegt men.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze zouden ook alleen ontvoerd kunnen zijn om losgeld te vragen en de slachtoffers verder niks aan te willen doen.
Meestal houdt de politie dat ook zo lang mogelijk buiten de media.
Wat een ei-hoofd.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
hier loopt die "grote" met een rol plakband ? Duct tape ?
[ afbeelding ]
Lijkt meer op ijzerdraad, op rol.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
hier loopt die "grote" met een rol plakband ? Duct tape ?
[ afbeelding ]
Mutsje niet goed aangetrokken, dan krijg je dat.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.htmlquote:Ontvoerde mannen weer terecht
BREDA -
De twee mannen die dinsdag in Breda werden ontvoerd, zijn weer terecht. Ze werden aan het begin van de nieuwjaarsnacht in het buitengebied van Ulicoten ongedeerd aangetroffen.
Ze verklaarden dat ze in een loods daar werden vastgehouden, meldt de politie. Tijdens een onbewaakt moment wisten ze te ontsnappen en sloegen ze bij buren alarm. Beide mannen verkeren in goede gezondheid en zijn inmiddels na een eerste rechercheverhoor herenigd met hun families.
De missende poen is gedokt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat fijn voor opa en opa, ze zijn ontsnapt!
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Nu toch erg benieuwd naar het verhaal.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat fijn voor opa en opa, ze zijn ontsnapt!
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Nu toch erg benieuwd naar het verhaal.
Dit klinkt echt als een scene uit een slechte politieserie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:01 schreef StaceySinger het volgende:en hebben verklaard dat ze er in een loods zijn vastgehouden. Tijdens een onbewaakt moment wisten ze hieruit te ontsnappen waarna ze bij buren alarm sloegen.
Kan anders nogal opvallen in je omgeving dat je met oud en nieuw weg bent, terwijl je andere jaren languit op de bank ligt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:13 schreef Basp1 het volgende:
Waren de ontvoerders oud en nieuw aan het vieren dat ze even niet meer opletten?
Als die twee op diverse media gaan lezen, schikken ze zich kapot wat betreft de reactie's.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:11 schreef XL het volgende:
Ik vind het een leuke zaak idd, hopelijk blijft het in de media
Is die oom wel een bekende van de politie dan? Of hoezo doet die stiefvader precies deze uitspraak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:51 schreef StaceySinger het volgende:
Eerder dacht de stiefvader nog dat het mogelijk ging om een persoonsverwisseling. Rien zou erg op zijn oom lijken.
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.quote:
Die kans lijkt me idd groot, of de ontvoerder hadden door dat ze de verkeerde hadden doordat het vrijwel direct bekendgemaakt werd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:16 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook het vermoeden dat dit het geval is.
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=enquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Google-maps loods
Maar een stapje verder naar links is het weer geblurred.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=en
Klopt, had ik ook gezien. Ik zeg ook "op de meeste foto's"quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed afgelopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:51 schreef StaceySinger het volgende:
'Probeer maar wat te slapen'
Stiefvader Mathijssen is blij dat zijn stiefzoon vrij is. ‘’Het was allemaal heel emotioneel. Er waren heel veel zorgen van zijn kant en van mijn kant. Het is naar omstandigheden goed afgelopen.’’
Lijkt me wel. Gezien hij ook al dacht aan een persoonsverwisseling omdat een van de 2 op een oom zou lijken.quote:
Penoza!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:04 schreef Wintar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een scene uit een slechte politieserie.
Op basis van wat is die route bepaald?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:17 schreef StaceySinger het volgende:
vermoedelijke vluchtweg
[ afbeelding ]
dat is de kortste routequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op basis van wat is die route bepaald?
Oudejaarstunt van de Ajax oudjaar ploeg.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkt dadelijk dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de Ajax-fanshop.
Misschien kun je gaan bemiddelen in deze zaak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef StaceySinger het volgende:
Het laatste nieuws uit Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?epg/13749892/Brabant+Nieuws.aspx
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Google-maps loods
Je kunt je huis laten blurren als je dat wil, dus blijkbaar hebben die mensen dat al een poosje terug gedaan. Het zal niet helemaal vlekkeloos gegaan zijn waardoor een paar foto's overgeslagen zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook gezien. Ik zeg ook "op de meeste foto's"
Deze blur kom ik eigenlijk alleen maar tegen bij militaire terreinen.
Ze hebben het huis wel mooi verbouwd!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:
En zo vinden we via de website alsnog de foto van het huis:
[ afbeelding ]
Hoewel dat er dus in de verste verte niet op lijkt. Jammer dan.
Bij nader inzien is het ook een bug of zo, want ze blurren telkens een ander huis.
Ja op het nieuws was het witte huis te zienquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben het huis wel mooi verbouwd!
Ik zat te denken aan een uit de hand gelopen vrijgezellenparty.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkt dadelijk dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de Ajax-fanshop.
om te vieren dat de heren voor het leven lang vrijgezel blijven?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een uit de hand gelopen vrijgezellenparty.
Mooi, ik wist niet dat je dat als particulier aan kon vragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kunt je huis laten blurren als je dat wil, dus blijkbaar hebben die mensen dat al een poosje terug gedaan. Het zal niet helemaal vlekkeloos gegaan zijn waardoor een paar foto's overgeslagen zijn.
(ga naar streetview -> rechtsonder 'een probleem melden' -> 'Vervaging aanvragen')
via deze link zie ik het huis wel ??quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:
En zo vinden we via de website alsnog de foto van het huis:
[ afbeelding ]
Hoewel dat er dus in de verste verte niet op lijkt. Jammer dan.
Bij nader inzien is het ook een bug of zo, want ze blurren telkens een ander huis.
ja vreemdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok, dus je bent ontvoerd.
Ze stoppen je in een loods en je kan ontsnappen.
Wie belt er dan in godsnaam bij het eerste beste huis aan? Grote kans dat daar de eigenaren van zo'n loods wonen...
Die loods staat achter dat huis, nota bene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |