Jij komt wel intelligent over met je Shin Chan als datingadvies wil je zeggen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik haar om die reden zo noem?Ze kwam vanaf dag 1 al niet zo intelligent over. Nee, gewoon beleefd antwoord en als ze down is ooit en ik dan single ben, heb ik een date klaar staan.
Maanden? Ik kan moeilijk iemand 2 dagen de ruimte geven, dat werkt ook niet echt he.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar het slaat nergens op. Vandaar. Ik was niet negatief van tevoren, sterker nog; ik dacht dat het wel goed ging komen. Het gaat niet om 'kunnen krijgen', maar heb gene zin om erover door te praten ook .
Precies, maar waarom jij er dan maanden mee doorgaat is mij een groot raadsel. In mijn ogen heb je dan wat zelfrespect tekort.
Waarom zou je iemand willen daten die vanaf het begin al niet serieusis?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik haar om die reden zo noem?Ze kwam vanaf dag 1 al niet zo intelligent over. Nee, gewoon beleefd antwoord en als ze down is ooit en ik dan single ben, heb ik een date klaar staan.
Oh, we gaan het nu op de man spelen? Ironisch.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij komt wel intelligent over met je Shin Chan als datingadvies wil je zeggen?
Nee, je noemt een meid dom terwijl je zelf aanbiedt om haar back-up plan te zijn. Daar gaat het over.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, we gaan het nu op de man spelen? Ironisch.Als je die tongue-in-cheek niet begrijpt, ben jij het probleem.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij komt wel intelligent over met je Shin Chan als datingadvies wil je zeggen?
Nee, het ging net nog over Shin hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je noemt een meid dom terwijl je zelf aanbiedt om haar back-up plan te zijn. Daar gaat het over.
Ach, zo had ik een tijd terug een date die een uur voor de date er ineens mee kwam dat ze gevoelens had voor haar danspartner en eerst wilde zien waar dat heen ging. Jammer dan, graag of niet toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:44 schreef Lingue het volgende:
Ik zou laatst een date hebben gehad via RP, maar op de dag zelf liet die kerel niets meer horen
Paar keer geprobeerd contact te zoeken maar geen reactie, ben toen niet gegaan ook en nooit wat vernomen. En dan heb je (beiden) een betaalaccount daar.
Vind zulke acties altijd lafjes. Ga dan tinderen ofzo als je niet echt wil daten.
Hier wel regelmatig een Tinder match gehad. Heb het voorlopig weer even van de telefoon gegooid. Want veel verder dan 1 a 2 dagen chatten kom je niet echt over het algemeen.
In het verleden wel eens gedate me een match van Tinder.
En verder, we zullen eens zien wat 2016 voor leuks gaat brengen
Kap eens even met dat gedrag, jij bent hier de baas niet en jij bepaalt niet wat anderen vinden of doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je noemt een meid dom terwijl je zelf aanbiedt om haar back-up plan te zijn. Daar gaat het over.
Leeghoofdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Kap eens even met dat gedrag, jij bent hier de baas niet en jij bepaalt niet wat anderen vinden of doen.
Altijd leuk dat soort gevallen jaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, zo had ik een tijd terug een date die een uur voor de date er ineens mee kwam dat ze gevoelens had voor haar danspartner en eerst wilde zien waar dat heen ging. Jammer dan, graag of niet toch?
Succes in 2016 in ieder geval!
Ik zou een vrouw geen leeghoofd noemen als ze me net heeft afgewezen. En al helemaal niet op een forum belachelijk proberen te maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Nee, het ging net nog over Shin hoor.Wat had jij gezegd dan, o wijze datinggod?
Je zegt zelf de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maanden? Ik kan moeilijk iemand 2 dagen de ruimte geven, dat werkt ook niet echt he.
[..]
Waarom zou je iemand willen daten die vanaf het begin al niet serieusis?
Nogmaals, noemde haar niet zo om die reden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou een vrouw geen leeghoofd noemen als ze me net heeft afgewezen. En al helemaal niet op een forum belachelijk proberen te maken.
Oh dat sowieso! Maar het zou wel netjes zijn het gewoon te zeggen ipv van de aardbodem te verdwijnenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, zo had ik een tijd terug een date die een uur voor de date er ineens mee kwam dat ze gevoelens had voor haar danspartner en eerst wilde zien waar dat heen ging. Jammer dan, graag of niet toch?
Succes in 2016 in ieder geval!
Jij beweert nu dat hij haar een leeghoofd noemt omdat hij is afgewezen door haar?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou een vrouw geen leeghoofd noemen als ze me net heeft afgewezen. En al helemaal niet op een forum belachelijk proberen te maken.
Irritant he. Maakt iig dat je op je facebook account minder gaat delen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
Tegenwoordig nieuw dat iedereen zijn/haar baan op Tinder heeft?
Yup, maar de afgelopen maand pas het idee dat er een spelletje gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:17 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je zegt zelf de afgelopen maanden.
Dat is de normaalste zaak van de wereld toch tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:22 schreef Lingue het volgende:
[..]
Oh dat sowieso! Maar het zou wel netjes zijn het gewoon te zeggen ipv van de aardbodem te verdwijnen.
Thnx. We gaan zien wat er in 2016 staat te gebeuren. Ben eigenlijk helemaal niet zo pro internetdating, maar ja in de kroeg kom je ze ook niet tegen. Of ik kom in de verkeerde kroeg....
Scheelt, heb geen facebook. Nouja geen facebook, een blanco account dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:23 schreef Lingue het volgende:
[..]
Irritant he. Maakt iig dat je op je facebook account minder gaat delen.
Wie dat bedacht heeft... En waar het goed voor is, is mij ook een raadsel...
Daarom heb ik een apart Facebookaccount aangemaakt. Niet alleen voor Tinder, maar ook voor Feedly bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:23 schreef Lingue het volgende:
[..]
Irritant he. Maakt iig dat je op je facebook account minder gaat delen.
Wie dat bedacht heeft... En waar het goed voor is, is mij ook een raadsel...
Het blijktquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, maar de afgelopen maand pas het idee dat er een spelletje gespeeld wordt.
[..]
Dat is de normaalste zaak van de wereld toch tegenwoordig
Ik heb er ook een anoniem account voor. En zelfs niet eens met mijn eigen naam. Hou wel van een beetje privacy en ben ook wel makkelijk googlebaar met mijn eigen naam.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Daarom heb ik een apart Facebookaccount aangemaakt. Niet alleen voor Tinder, maar ook voor Feedly bijvoorbeeld.
Op zich terecht, want waarom zou je willen daten met een leeghoofd?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Jij beweert nu dat hij haar een leeghoofd noemt omdat hij is afgewezen door haar?
Je moet die kroeg van Cue eens proberenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:22 schreef Lingue het volgende:
[..]
Oh dat sowieso! Maar het zou wel netjes zijn het gewoon te zeggen ipv van de aardbodem te verdwijnen.
Thnx. We gaan zien wat er in 2016 staat te gebeuren. Ben eigenlijk helemaal niet zo pro internetdating, maar ja in de kroeg kom je ze ook niet tegen. Of ik kom in de verkeerde kroeg....
Uiteindelijk als iedereen dat doet dan schiet het helemaal niet opquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:27 schreef Lingue het volgende:
[..]
Het blijkt
Misschien moet ik dat volgende keer ook doen ofzo als mn gevoel al zegt dat het eigenlijk niet hoeft.
Ik ben dan alleen weer gewoon te netjes en kom braaf opdagen, zit het uit en als ik dan nog steeds zeker ben dat het geen potentieel relatiemateriaal is geef ik die terugkoppeling terug.
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet die kroeg van Cue eens proberen
Ach het zegt direct een hele hoop over zo een persoon. Zeker geen relatiemateriaal als dergelijk gedrag blijkbaar normaal is voor zo iemand.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk als iedereen dat doet dan schiet het helemaal niet op
Zo hoort het ook vind ik, maar niet komen opdagen is natuurlijk de makkelijkste manier.
Ja, precies, heb m'n naam daar ook iets anders gespeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:28 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik heb er ook een anoniem account voor. En zelfs niet eens met mijn eigen naam. Hou wel van een beetje privacy en ben ook wel makkelijk googlebaar met mijn eigen naam.
Wat is Feedly? Moeite waard?
Jij word toch nooit afgewezen en bent in alles de enige echte super man toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar dat weten zij toch niet yats.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij word toch nooit afgewezen en bent in alles de enige echte super man toch?
Dat eerste sowieso. Duidelijk en eerlijk zijn is het minste dat je kunt doen, al denkt niet iedereen daar net zo over.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:22 schreef Lingue het volgende:
[..]
In welke omgeving moet ik ongeveer zoeken?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:39 schreef Lingue het volgende:
[..]
Begin maar alvast
Misschien haak ik later aan
Ehm, nee, niet echt. Is er nog iets qua intimiteit gebeurd?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?
Verder sluit ik me bij jouw wensen aan en wens ik iedereen dat toe.
dat moet je aan Cue vragen he... Is zijn/haar? kroeg!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
In welke omgeving moet ik ongeveer zoeken?
yats is een sjentulmen tochquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ehm, nee, niet echt. Is er nog iets qua intimiteit gebeurd?
Als wij saampjes gaan is elke kroeg leukquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:44 schreef Lingue het volgende:
[..]
dat moet je aan Cue vragen he... Is zijn/haar? kroeg!
Don't ask...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben net zo'n gentleman als jij alpha bent toch? Althans, zo is de mythe toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
yats is een sjentulmen toch![]()
die doet dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |