Ik heb geen behoefte aan een open relatiequote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Er staat 'ik vind'
Dat doen we toch in dit topic? Beetje kletsen, ervaringen delen, advies vragen, zeggen wat we ergens van vinden (geen foto op een datingsite, tinder, man die de rekening betaald, alle vrouwen zijn kuthoeren met te veel macht, mannen willen alleen neuken, etc). Hell daar draait een forum toch op
Ik zeg toch ook nergens 'doe het niet!!!' Alleen maar dat ik het geen romantiek vind + uitleg
Maar je mag het best opvatten als een handleiding hoor. Misschien kom je dan nog eens ergens qua relatie
Haha herkenbaar toch wel als er echt teveel drank in het spel is, lastig om met een halfslappe dranklul een vrouw het behang van de muur te laten afkrabben en dan denk je dan ga ik maar oraal lig je haar knieholte schraal te likken met je zatte kopquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik nog kon ademen terwijl we op bed lagen. Ze bleef maar drank voor me kopen.Vlak daarna in een zwart gat weggezakt en 's ochtends wakker geworden waarna ik haar direct bij d'r hotel (en ouders) af moest zetten.
Als man een open relatie hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een open relatie
En jij snapt het nooit, en vindt altijd alles van een ander maar raar.
dan snap ik er blijkbaar niks van en kun je er beter overheen lezen lijkt me hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een open relatie
En jij snapt het nooit, en vindt altijd alles van een ander maar raar.
Dat laatste kon ik nog niet eens opbrengen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha herkenbaar toch wel als er echt teveel drank in het spel is, lastig om met een halfslappe dranklul een vrouw het behang van de muur te laten afkrabben en dan denk je dan ga ik maar oraal lig je haar knieholte schraal te likken met je zatte kop
Lijkt mij echt niks eigenlijk.quote:
oooh dan moeten sommigen wel op 0 of 1 zitten want ik zit nu al op 5quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:51 schreef over_hedge het volgende:
Hoorde vandaag op de radio dat je in je leven maar(gemiddeld) 2x echt verliefd wordt. En als dit niet je werkt wel nog gevoelens kan hebben voor iemand anders maar en dan genoeg mee neemt dat het niet zo gaat voelen als het met de genen was waar je echt verliefd op was.
Nou ik heb 1x al verpest.Laat die 2e maar komen.
Ja zou kunnen. Vandaar ook een gemiddelde. En ik denk dat het onderzoek ook over monogamie ging.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh dan moeten sommigen wel op 0 of 1 zitten want ik zit nu al op 5
verliefdheid heeft toch niets te maken met wel of niet monogaam? Of überhaupt met relaties? Je kunt prima verliefd zijn zonder dat het wederzijds is bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Vandaar ook een gemiddelde. En ik denk dat het onderzoek ook over monogamie ging.Maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb bij mijn laatste relatie wel geaccepteerd dat ik nooit het zelfde voor haar ging voelen als ik voor mijn ex daarvoor voelde.
Gvd, nog geen 4 posts later.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:53 schreef Copycat het volgende:
Ga hier maar verder lullen over open relaties:
SEX / Open relaties #3
heeft er niks mee te maken nee. Maar als je op meerdere verliefd tegelijk kan zijn is de kans dat je vaker verliefd bent ook groter en dan trekt het gemiddelde zich daardoor scheef. Maar daar zou ik het onderzoek voor moeten kezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verliefdheid heeft toch niets te maken met wel of niet monogaam? Of überhaupt met relaties? Je kunt prima verliefd zijn zonder dat het wederzijds is bijvoorbeeld
Idem hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
Twee keer hier. Beide op een fiasco uitgelopen.
Of ik nog durf om voor de derde keer verliefd te worden, laten we in het midden.
monogame mensen worden ook wel eens heel erg verliefd op iemand die niet hun partner is. Soms gaan ze dan weg bij hun partner, soms gaan ze vreemd en soms doen ze er niets meequote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken nee. Maar als je op meerdere verliefd tegelijk kan zijn is de kans dat je vaker verliefd bent ook groter en dan trekt het gemiddelde zich daardoor scheef. Maar daar zou ik het onderzoek voor moeten kezenDoet er van de rest ook niet zo toe.
verliefd worden op iemand anders is nog altijd anders dan op 3 tegelijk oid verliefd zijn. Maar hou er nou maar over op want is beetje doelloos en voegt van de rest weinig toe.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
monogame mensen worden ook wel eens heel erg verliefd op iemand die niet hun partner is. Soms gaan ze dan weg bij hun partner, soms gaan ze vreemd en soms doen ze er niets mee
Staat allemaal compleet los van je onderzoek en ik snap niet waarom je het er aan de haren bij sleept
Doe er je voordeel mee.quote:LONDEN -
Wie het vinden van een date als goed voornemen heeft voor het nieuwe jaar, is niet alleen. Veel datingwebsites en -apps noemen 3 januari een topdag. Op de eerste zondag van het jaar zijn er veel meer mensen actief op zoek naar een date dan op andere dagen. De datingsite Match.com heeft de dag uitgeroepen tot Dating Sunday.
Ook andere onlinedatingplatforms zoals Tinder en Plenty of Fish zien op de eerste zondag van het jaar een enorme piek in activiteit op de site, weet The Guardian. Onlinedatingexpert Julia Spira weet waarom zoveel mensen op 3 januari proberen online een afspraak te scoren.
Juist omdat zoveel mensen op die dag hetzelfde willen, is de kans om iemand te vinden die mogelijk bij je past groter dan op andere dagen. Ook hebben veel singles na de feestdagen besloten om nu serieus op zoek te gaan naar iemand om voortaan samen kerst te vieren. Of de relatie is juist gestrand tijdens de feestdagen en de 'nieuwe' singles willen direct hun geluk beproeven op de datingmarkt.
en dan 10 maanden geen seks gehadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was met oud en nieuw al te merken hoe thirsty de chicas waren
verlies heel snel interesse in chicks. Na een date denk ik al heel snel laat maar. Al dat gedoequote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan 10 maanden geen seks gehad
waar gaat het fout dan
Wat een kut opmerking die laatste zin.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Er staat 'ik vind'
Dat doen we toch in dit topic? Beetje kletsen, ervaringen delen, advies vragen, zeggen wat we ergens van vinden (geen foto op een datingsite, tinder, man die de rekening betaald, alle vrouwen zijn kuthoeren met te veel macht, mannen willen alleen neuken, etc). Hell daar draait een forum toch op
Ik zeg toch ook nergens 'doe het niet!!!' Alleen maar dat ik het geen romantiek vind + uitleg
Maar je mag het best opvatten als een handleiding hoor. Misschien kom je dan nog eens ergens qua relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |