Daar heb ik de cd vanquote:

Leef van Han van Eijk liever?quote:

Ik, allemaal. Maar dat zal ik nooit toegeven.quote:

bart sabine ruud zijn de enigen nog qua naam. Er was nog 1 die uit Leek kwam maar daarvan weet ik zijn naam niet meer.quote:

Alleen als ie in plaats van Claudia komtquote:

oww ja willem en monaquote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud, willen,bart, mona , sabine, maurice.. de rest ken ik niet meer

Ik heb daar nog een computerspel van, pacman en bij elk level kon je een filmpje unlockenquote:

Er zat ook een Tara in toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud, willen,bart, mona , sabine, maurice.. de rest ken ik niet meer

was dat in 1?quote:

Ik heb sowieso liever het origineel.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik niet zo bijzonder.

Ja en haar tieten zal ik nooit vergeten.quote:

Dat ook, maar ik vind Santana oeverloos gepingel.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever het origineel.

Komt Samba Pa Ti niet na?quote:

quote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik vind Santana oeverloos gepingel.

Die was niet alleen in BB te vinden, maar ook in het tijdschrift bekend van de interviews.quote:

ik heb 1 gekeken, 2 zo nu en dan.... en daarna afgehaakt. De bus kon ik al niet eens meer aan. Gouden kooi ook niet. Utopia kijk ik alleen omdat lief kijkt en het er toch op staat. maar nu met oordopjes kan ik het goed ontwijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dacht ik, maar ik heb zelf nooit gekeken

die zal toch wel al geweest zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt Samba Pa Ti niet na?

Tussen 22:00 en 23:00quote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt Samba Pa Ti niet na?

even op wikipedia gekekenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dacht ik, maar ik heb zelf nooit gekeken

Bianca was ook BB1quote:Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Nizno het volgende:
Bianca zat in BB2, die heeft nog de site letsbeopen opgezet (inmiddels alweer ter ziele)

Is normaal eigenlijk altijd de hoogste.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zal toch wel al geweest zijn?

Je gaat bepaald niet met de Stromaequote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik vind Santana oeverloos gepingel.

Samba Pa Ti en BMW staan lager?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |