abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158814618
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Engelse lower leagues zijn altijd een mooie uitdaging. Ik zou in ieder geval voor een grote selectie zorgen
72 bekers, 24 ploegen in de divisie, geen winterstop. Ja, prima tip :P
pi_158814761
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Engelse lower leagues zijn altijd een mooie uitdaging. Ik zou in ieder geval voor een grote selectie zorgen
Hoop er maar tot het einde van het seizoen te blijven. Tenzij we promoveren, maar dat zie ik niet gebeuren. :+

Ik sta 23e met 20 punten.
pi_158814835
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoop er maar tot het einde van het seizoen te blijven. Tenzij we promoveren, maar dat zie ik niet gebeuren. :+
[ afbeelding ]
Ik sta 23e met 20 punten.
Ouch :P Dat is geen beste positie nee.

Gaat hier iets beter:


M'n counter tactiek werkt nu iedereen er vertrouwd mee is best aardig :)

In beide bekers werd ik er gelijk in de 1e ronde uit geknikkerd :+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 12:57:04 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158815179
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:43 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ouch :P Dat is geen beste positie nee.

Gaat hier iets beter:
[ afbeelding ]

M'n counter tactiek werkt nu iedereen er vertrouwd mee is best aardig :)

In beide bekers werd ik er gelijk in de 1e ronde uit geknikkerd :+
Ik heb weer wat te zeuren: je logo is te breed *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 4 januari 2016 @ 13:01:40 #180
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158815297
Kwam ineens een Rus tegen zonder club. Contractje aangeboden.





Ehm. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158815315
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:01 schreef Lindgren. het volgende:
Kwam ineens een Rus tegen zonder club. Contractje aangeboden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ehm. :P
:D
Gelijk weer weg doen volgende transferperiode.
pi_158815539
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb weer wat te zeuren: je logo is te breed *O*
Ja, dat irriteert me ook al een tijdje, maar nog niet genoeg om er wat aan te doen. Op de een of andere manier heeft FM het logo niet goed verwerkt. Hij is op alle plaatsen goed, behalve in die mini variant.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 4 januari 2016 @ 13:16:00 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_158815625
Straks maar beginnen met FC United _O_

Hopelijk maken we er wat van
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 13:22:54 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158815810
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ja, dat irriteert ergert me ook al een tijdje, maar nog niet genoeg om er wat aan te doen. Op de een of andere manier heeft FM het logo niet goed verwerkt. Hij is op alle plaatsen goed, behalve in die mini variant.
Moet je even in paint.net ofzo aankutten en de afmetingen aanpassen naar 25x18 (of andersom) in een 25x25 veld, en vervolgens de boel iets naar links of rechts verslepen (3 of 4 blokjes), dan moet het goedkomen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158815904
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Moet je even in paint.net ofzo aankutten en de afmetingen aanpassen naar 25x18 (of andersom) in een 25x25 veld, en vervolgens de boel iets naar links of rechts verslepen (3 of 4 blokjes), dan moet het goedkomen :Y
Ben al getrouwd met een Taalnazi .. niet jij nu ook al he :(

Ik moet vooral even zoeken waar ik het logo aan kan passen. Heb met make a club gewoon mn oude logo geïmporteerd, en heb geen idee waar hij die gelaten heeft. In graphics een nieuw logo knallen met mn club id overruled het niet.Teveel gedoe, en dus kijk ik er nu langs :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158816015
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:03 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Tim toch.
wtf..die is wel heel erg.

Kan merken dat ik niet meer in NL woon :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 januari 2016 @ 14:29:55 #187
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158817501
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D
Gelijk weer weg doen volgende transferperiode.
Echt zo :D

quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wtf..die is wel heel erg.

Kan merken dat ik niet meer in NL woon :')
't is je vergeven :P



Mijn spits is het seizoen lekker begonnen. _O- 10 uit 4. Niet de zwaarste tegenstanders, maar toch Europees voetbal. :+

Is ook wel een leuke speler :@



Kostte me drie seizoenen terug 5 miljoen.

En 115k per week ja. Laat me. ;( De hele wereldtop zat achter hem aan. Ik ben een beetje op hem.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 4 januari 2016 @ 14:47:01 #188
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158817923
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:29 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Echt zo :D

[..]

't is je vergeven :P

[ afbeelding ]

Mijn spits is het seizoen lekker begonnen. _O- 10 uit 4. Niet de zwaarste tegenstanders, maar toch Europees voetbal. :+

Is ook wel een leuke speler :@

[ afbeelding ]

Kostte me drie seizoenen terug 5 miljoen.

En 115k per week ja. Laat me. ;( De hele wereldtop zat achter hem aan. Ik ben een beetje op hem.
Haha, een beetje zoals mijn nieuwe spits. :@
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158818095
Ik zal mijn Dortmund game ook even updaten :)

Heb nu net seizoen 2 afgerond. In seizoen 1 helaas geen prijzen kunnen pakken. Bayern was veel te sterk in de competitie (2e geworden), verloor bij Leverkusen in de beker (kwartfinale) en verloor teleurstellend in de halve finale van West Ham in de halve finale van de EL. In dat seizoen heb ik alleen geïnvesteerd in jeugdspelers + Zivkovic (kon het niet laten :') ) en Embolo. Die laatste kon rustig rijpen achter Aubameyang.

Seizoen 2 verliep een stuk beter. Wel 2e ronde beker al exit (Bayern..), maar ook heel ruim kampioen geworden en de halve finale CL gehaald (verloren van City). Selectie was ook veeeeeel beter moet ik zeggen. Kreeg tot 3x toe een dikke cash injectie en wist ook voor bijna 150 miljoen aan spelers te verkopen in anderhalf jaar. Daardoor kon ik begin van het seizoen Ricardo Rodriguez, Ter Stegen, Odegaard (had ik al gehuurd halverwege seizoen 1 met koopoptie) en Mustafi halen. In de winterstop kwam daar nog Brandt bij. Heb in mijn ogen ook gewoon de beste selectie van Duitsland nu, ook omdat Bayern amper geld uitgeeft.

De selectie van dit seizoen met basis en schaduwelftal (Sokratis al verkocht, Aedtner uit de eigen jeugd neemt zijn plek in):




Hopelijk kan ik het zoveel mogelijk bij elkaar houden. Zivkovic doet het wat minder in deze game en inmiddels heb ik meer opties op rechts dus hij is niet echt meer nodig (maar wel nuttig). Contract van Mkhitaryan loopt af en wil hij nog niet verlengen, maar er is nog steeds niemand die hem een contract aan heeft geboden dus ik heb nog hoop).

Daarnaast ben ik nog bondscoach van Zwitzerland, waarmee ik bizar genoeg de EK finale heb gehaald. Op die pot tegen Engeland na won ik alles in blessuretijd..tegen Oekraïne zelfs van achterstand naar winst _O-


Beste 11:


Overige screens op verzoek :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158818118
Strontjaloers op die spitsen van jullie :(

Dit is mijn topspits ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158818338
Dusseldorf wint de Duitse beker dit seizoen (nr 14 in 2. Bundesliga). Wonnen met 3-0 van Nurnberg (ook 2. Bundesliga) _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 januari 2016 @ 15:04:39 #192
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158818378
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal mijn Dortmund game ook even updaten :)

Heb nu net seizoen 2 afgerond. In seizoen 1 helaas geen prijzen kunnen pakken. Bayern was veel te sterk in de competitie (2e geworden), verloor bij Leverkusen in de beker (kwartfinale) en verloor teleurstellend in de halve finale van West Ham in de halve finale van de EL. In dat seizoen heb ik alleen geïnvesteerd in jeugdspelers + Zivkovic (kon het niet laten :') ) en Embolo. Die laatste kon rustig rijpen achter Aubameyang.

Seizoen 2 verliep een stuk beter. Wel 2e ronde beker al exit (Bayern..), maar ook heel ruim kampioen geworden en de halve finale CL gehaald (verloren van City). Selectie was ook veeeeeel beter moet ik zeggen. Kreeg tot 3x toe een dikke cash injectie en wist ook voor bijna 150 miljoen aan spelers te verkopen in anderhalf jaar. Daardoor kon ik begin van het seizoen Ricardo Rodriguez, Ter Stegen, Odegaard (had ik al gehuurd halverwege seizoen 1 met koopoptie) en Mustafi halen. In de winterstop kwam daar nog Brandt bij. Heb in mijn ogen ook gewoon de beste selectie van Duitsland nu, ook omdat Bayern amper geld uitgeeft.

De selectie van dit seizoen met basis en schaduwelftal (Sokratis al verkocht, Aedtner uit de eigen jeugd neemt zijn plek in):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk kan ik het zoveel mogelijk bij elkaar houden. Zivkovic doet het wat minder in deze game en inmiddels heb ik meer opties op rechts dus hij is niet echt meer nodig (maar wel nuttig). Contract van Mkhitaryan loopt af en wil hij nog niet verlengen, maar er is nog steeds niemand die hem een contract aan heeft geboden dus ik heb nog hoop).

Daarnaast ben ik nog bondscoach van Zwitzerland, waarmee ik bizar genoeg de EK finale heb gehaald. Op die pot tegen Engeland na won ik alles in blessuretijd..tegen Oekraïne zelfs van achterstand naar winst _O-
[ afbeelding ]

Beste 11:
[ afbeelding ]

Overige screens op verzoek :)
Vet. _O_

quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

Haha, een beetje zoals mijn nieuwe spits. :@
Goeiedagschotel. _O- Wat een tank.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158818513
Ik zit nu in het derde seizoen met Crystal Palace:

Seizoen 1:
- winnaar Capital One Cup
- 6e in de competitie

Seizoen 2:
- winnaar Europa League
- winnaar Europese Super Cup
- 4e in de competitie

Seizoen 3:
Tot dusver sta ik 2e in de competitie. In de CL gaat het wat moeizamer, maar ik zit dan ook in een moeilijke poule.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:15:48 #194
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158818640
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Strontjaloers op die spitsen van jullie :(

Dit is mijn topspits ;(
[ afbeelding ]
Zal die van mij even introduceren. :@

Speelde vorig seizoen met die knotsgekke 4-3-3, dus met 3 centrumspitsen. Ben nu een beetje gaan uitdunnen. Joel Piroe (Nederlander) maakte voor bijna 20 miljoen de overstap naar Italië. Geen slechte winst na hem 3 seizoenen terug voor 2.8 miljoen te hebben opgepikt. _O_




Eric Kanté mocht eigenlijk weg, maar is gebleven. Vorig jaar liep zijn waarde op tot 18 miljoen, inmiddels is dat iets minder. Kwam 3 seizoenen terug voor 1.8 miljoen over van Maccabi Tel Aviv.



Absolute nummer 1 is Ortega. Die ik hierboven al showde. Die start dit seizoen als spits met twee vleugelspitsen naast zich.



Op rechts staat Klaas Verhulst. Ook in te zetten als spits en dus ideaal voor de beide systemen die we hanteren. Kwam voor een luttele 35 miljoen over van Ajax. Moet nog even trainen op zijn voorzetten, maar verder een baas.



Nieuw bij de ploeg is Paardekoper. Nog zo'n heerlijk Nederlands knulletje. Moet Piroe doen vergeten en kwam een paar dagen terug voor slechts 8,5 miljoen binnenwandelen. Is direct het dubbele waard.



Dan nog wat koters uit eigen jeugd, maar die zal ik jullie besparen. :P Broeken al op de enkels?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 4 januari 2016 @ 15:17:01 #195
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158818674
Oh. En Duitsers zijn kut en duur.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158818738
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. En Duitsers zijn kut en duur.
/ignore :(

Mijn hele team is op dit moment minder waard dan jouw slechtste speler gok ik zo :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158818782
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. En Duitsers zijn kut en duur.
Duur zeker ja, maar deze FM lijkt qua prijzen nog meer over de top dan vorig jaar. Het boeit me in seizoen 2 amper nog wat ik betaal voor een speler omdat er toch genoeg binnenkomt..gaat nergens over.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 15:26:08 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158818954
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:26 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ben al getrouwd met een Taalnazi .. niet jij nu ook al he :(

Ik moet vooral even zoeken waar ik het logo aan kan passen. Heb met make a club gewoon mn oude logo geïmporteerd, en heb geen idee waar hij die gelaten heeft. In graphics een nieuw logo knallen met mn club id overruled het niet.Teveel gedoe, en dus kijk ik er nu langs :P
Bullshit, Valheru trouwen niet.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 15:28:04 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158819016
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Strontjaloers op die spitsen van jullie :(

Dit is mijn topspits ;(
[ afbeelding ]
Hier de mijne :9

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158819193
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')