SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
17.05 voor IvanSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Bas is binnen!!!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
17.05 ivanA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
17.05 IvanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
BASSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
26,44 vergeven nog 23,56 te vergevenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Het is echt de rangorde van de popipoll. Net als vorig jaar zitten tv-kijkers en streamers op één lijn.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
23 Voor basAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Toch Bas?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bas wint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oooh... dat geeft commotie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ivan wintSilence breaks apart, Brightness comes to life
Sjesus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
godverKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Ik word niet goed.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan heeft gewonnenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Tsja......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
stomA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik eis een hertellingAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Agressie loont.
Een opsteker voor alle dictators in de wereld.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Kut! zie Bas meteen als eerste
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Fuck.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gefeliciteerd Ivanlovers![]()
ja indquote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Agressie loont.
Een opsteker voor alle dictators in de wereld.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik gun het Ivan, ik gun het Waaif alleen niet.nu moeten we dat waaif aanhoren gvd
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Agressie loont.
Een opsteker voor alle dictators in de wereld.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
doe Bas netjesquote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Urb het volgende:
Bas is de eerste die Ivan omhelst, Nicole staat in de wacht![]()
Ja en schreeuwt nu tegen Bas..wil je nu mijn vent loslaten jahquote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Urb het volgende:
Bas is de eerste die Ivan omhelst, Nicole staat in de wachtLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Topper Bas! Wat hebben de mensen gestemd op hem zeg, super! Ik geniet van Bas en heb er graag flink wat smsjes voor gebruikt![]()
Verdiende overwinning.....................Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
TOTAAL NIET GEGUNDA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik gun dat waaif die ego boost nietKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Daarom had bas moeten winnen andersom was het niet zo gegaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Urb het volgende:
Bas is de eerste die Ivan omhelst, Nicole staat in de wacht"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Urb het volgende:
Nicole "WIL JE ASJEBLIEF ME VENT LOSLATUH DANKJE"![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
NOPE!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Verdiende overwinning.....................Allemaal cabaretteketet!![]()
Bas is in elk geval de publiekslieveling.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef flatflower het volgende:
Topper Bas! Wat hebben de mensen gestemd op hem zeg, super! Ik geniet van Bas en heb er graag flink wat smsjes voor gebruikt![]()
ROWAN GEFELICITEERDA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die is onderweg naar de poort met haar hummerquote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Heeft Rowan al een teken van leven gegeven?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Verdiende overwinning.....................
Yep....maar Bas weet nu wel dat hij goed buiten de loods gewaardeerd is, als de bestequote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Agossie het volgende:
![]()
![]()
Bassie heeft toch buiten gewonnen!!! Kijkers zijn gek op hem!!!!
![]()
DAT KAN NOOITquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
meh, Gio heeft z'n geld toch ook nog niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Cir het volgende:
zo dag Eurotjes
17.000,- voor Ivan prive
hatsjeeeee![]()
Wat een misselijk mens is Nicole , dat ze maar heel erg hard onderuit mag gaan buiten de poort.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Urb het volgende:
Ik neem een wijntje.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Disana het volgende:
Staat die lul nou te janken? Bas moet Ivan loslaten van Nicole. Ivan jankt inderdaad.
Bas heeft wel het hoogst aantal procenten van het publiek. Dat doet me goed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ikke nietquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef -sabine- het volgende:
Rowan, zodeju en eentje die ik altijd fout heb ranah??? Gefeliciteerd.![]()
![]()
Niet alleen daarop gooien, hij heeft fouten gemaakt maar dit verdiende ivan gewoon. Volgend jaar bas dan maar.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Agressie loont.
Een opsteker voor alle dictators in de wereld.![]()
Ik denk zelfs dat Bas het fijner vind om tweede te zijn... voor zijn rol daar...
( Hoe gek dat ook klinkt )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Tiefus wijf!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Urb het volgende:
Voor mij 1equote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef mijntjexx het volgende:
Bas 2eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt de andern zijn uit?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Diegene die voor Ivan zijn, gefeliciteerd!Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk zelfs dat Bas het fijner vind om tweede te zijn... voor zijn rol daar...
( Hoe gek dat ook klinkt )![]()
![]()
![]()
Bruto toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Cir het volgende:
zo dag Eurotjes
17.000,- voor Ivan prive
hatsjeeeeeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja die gaat voor 1e volgend jaarquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh wat raar...quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef klabbakus het volgende:
[..]
meh, Gio heeft z'n geld toch ook nog niet?![]()
Ik ben ook tevreden hoor. Knap van Bas, met zoveel tegenstand in de loodsquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem een wijntje.
Bas heeft wel het hoogst aantal procenten van het publiek. Dat doet me goed.![]()
Dat denk ik dus wel, jullie hebben misschien een hekel aan hem maar Bas en Ivan kunnen samen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Daarom had bas moeten winnen andersom was het niet zo gegaan.![]()
quote:
Hij weet dat hij buiten het meest gewaardeerd wordt, dat zal wel weer ten sprake gaan komen door de restquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
( Hoe gek dat ook klinkt )
Die moest etenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Heeft Rowan al een teken van leven gegeven?![]()
![]()
kan goed ja, wetend dat het publiek hem zo leuk vindtquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ik doe de streams uit gadverdammeik hoop dat hij nu nopdondertA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Tremoren van het zuipen of een nicotine tekort?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het feit dat Bas buiten het populairste is gaat steken hoor![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen die voor Ivan waren. Krijg de schijt!
Nou zeg, zo hoeft het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen die voor Ivan waren. Krijg de schijt!![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Een winnaar waardig.....zeggen fuck you all, ware aard van het beestje.quote:
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
nog even en dan is waaif weg
gaat ivan een gio doen of ook naar huis?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Kennen jullie dat filmpje van Miss VS ofzo....die toch 2e werd?...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik denk ook dat Bas wel blij zou zijn geweest, maar zich opgelaten zou hebben gevoeld, ten opzichte van Ivan. Wetende hoe belangrijk dit voor Ivan wasquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
( Hoe gek dat ook klinkt )“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Ja dat mag toch, ze wil hem ook feliciteren in mijn ogen heel erg logisch. Wel tof van Bas zijn reactiequote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en schreeuwt nu tegen Bas..wil je nu mijn vent loslaten jah![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef -sabine- het volgende:
Rowan, zodeju, paulle33 en Enah??? Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel grappig dat hij voor veel tv-kijkers ook mocht winnenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef houdjemond het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Agossie het volgende:
![]()
![]()
Bassie heeft toch buiten gewonnen!!! Kijkers zijn gek op hem!!!!
![]()
![]()
Dat lijkt me niet, want ze weten dat hij al maanden de poll aanvoert. Het is geen verrassing.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij weet dat hij buiten het meest gewaardeerd wordt, dat zal wel weer ten sprake gaan komen door de rest![]()
Dit dusquote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef houdjemond het volgende:
Lol,die man..quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Bjorn: "Het zorgt ervoor dat ik 7e ben, da's gewoon de middenmoot..."...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gaat toch ook nog een kwart van af ?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef klabbakus het volgende:
[..]
meh, Gio heeft z'n geld toch ook nog niet?![]()
Ja, die gun je wel de hoofdprijsquote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, De Mol... Wees maar trots...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oh, door de weinig procenten die ze in het begin al kreeg lag ze niet meer in de race om te kunnen winnen. 'Ze ligt eruit'.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgens cos geen huis voor gabs?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hou op.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Feit! Dit kan gewoon niet kloppen.![]()
Niet zo onsportiefquote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen die voor Ivan waren. Krijg de schijt!“Loop niet voor me, want ik volg niet.
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Bjorn: "Ik vind het totaal niet erg..."
Zo.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zei heeft niet gewonnen, heeft niets met haar ego te maken. Het is ivan die gewonnen heeft.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
ik gun dat waaif die ego boost niet![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Miss world, dat was vorige week ja, echt erg was dat zeg, die presentator krijgt voorlopig geen schnabbels meer denkquote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
Kennen jullie dat filmpje van Miss VS ofzo....die toch 2e werd?...![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet zo eindigde...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Bas heeft altijd de helft van de stemmen en nu ineens niet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
( Hoe gek dat ook klinkt )Hoe dan
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef DaniqueV het volgende:
Diegene die voor Ivan zijn, gefeliciteerd!Dank je wel!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef DaniqueV het volgende:
Diegene die voor Ivan zijn, gefeliciteerd!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ivan kan nu samen met Waaif mee naar huis![]()
![]()
![]()
dat zou heel goed zijn voor het Programma
setje kan gaan,..![]()
ik heb het over waaif niet ivanquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei heeft niet gewonnen, heeft niets met haar ego te maken. Het is ivan die gewonnen heeft.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Slecht???????????quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mario390 het volgende:
wat en slecht result voor naomi man man kut volk![]()
![]()
Ze had onderaan horen staan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja en wat bedoelt dat moeten die naar huis?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, door de weinig procenten die ze in het begin al kreeg lag ze niet meer in de race om te kunnen winnen. 'Ze ligt eruit'.![]()
Ja netjes wachten op haar beurt...this is tv man..die beelden moeten eerst gemaakt worden van 1 en 2quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat mag toch, ze wil hem ook feliciteren in mijn ogen heel erg logisch. Wel tof van Bas zijn reactie
quote:![]()
![]()
Het is zij, niet zei!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei heeft niet gewonnen, heeft niets met haar ego te maken. Het is ivan die gewonnen heeft.![]()
ivan heeft nooit zoveel stemmenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mazaru het volgende:
Bas heeft altijd de helft van de stemmen en nu ineens nietA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
we hebben niet gesmstquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mazaru het volgende:
Bas heeft altijd de helft van de stemmen en nu ineens niet![]()
ja maar stemmen of geld ervoor uitgeven zijn 2 dingenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want ze weten dat hij al maanden de poll aanvoert. Het is geen verrassing.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Lang verhaal.. maar dat heeft te maken met inzet.. en groepsgedrag.. stukje respect.. enfin.. zo zie ik het.quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gio moest z'n geld toen in de bv laten zitten, want als het uitgekeerd zou worden was Utopia falliet, dat zal nu wel weer zo zijn, kunnen ze pas als Utopia stopt uitkeren, anders kunnen ze lopende rekeningen niet betalen![]()
Nou gaat de eikel helemaal niet meer weg bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ivan fans gefeliciteerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Agressief, manipulatief, primitief, daar kun je dus blijkbaar UVHJ mee worden volgens de FEBO...Als dat het plaatje is van de doorsnee SBS kijker zegt dat wel iets...Allemaal cabaretteketet!![]()
mark is gescokt van de 1.24Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen die voor Ivan waren. Krijg de schijt!![]()
Ivan![]()
![]()
![]()
![]()
wim schrok van de 1.24 van markA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee, alles gaat gewoon verder.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en wat bedoelt dat moeten die naar huis?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De streamers stemmen kloppen niet, dat zouden ook percentages moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ivan heeft nooit zoveel stemmenVolg je hart, want dat klopt....![]()
Alle Ivan fans gefeliciteerd
Ik had mijn Hummer verloot onder sms-ers voor Bas en de winnaar is geworden:
Rowan Gefeliciteerd *
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ja wel, het telt voor 50% mee, dus in % moet je het verdubbelen dus is 23,56 x 2= 47,12% van de stemmenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mazaru het volgende:
Bas heeft altijd de helft van de stemmen en nu ineens niet![]()
Bas heeft niet echt tegenstand in de loods, ze mogen hem graag maar hij gaat zijn eigen weg.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden hoor. Knap van Bas, met zoveel tegenstand in de loods![]()
![]()
Gnoomie moet naar huis, olé oléquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en wat bedoelt dat moeten die naar huis?
Gnoomie moet naar huis, olé olé
Gnoomie moet naar huis
Gnoomie moet naar huis
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Is het Ivan niet een terechte winnaar of is het het misgunnen van Waaif?Iedereen is een kutlultrut
1,24 maar? whahaha wat een afgang.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wim schrok van de 1.24 van mark![]()
ja denk t ook. t komt m aanwaaien, weet hij ookquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lang verhaal.. maar dat heeft te maken met inzet.. en groepsgedrag.. stukje respect.. enfin.. zo zie ik het.![]()
Dat is waar en nummer een bij de kijkersquote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden hoor. Knap van Bas, met zoveel tegenstand in de loods![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vic "Mensen zien wat je doet" (heb hem laatste maanden voornamelijk sjaggo achter de pc zien hangen)
Ivan "Inzet word beloond"![]()
Ik vind hem geen winnaar, hij werkt hard maar heeft een kut karakterquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Is het Ivan niet een terechte winnaar of is het het misgunnen van Waaif?
Agressie en een dictatorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaan de ogen een keer open daar?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wim schrok van de 1.24 van markKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Hé hallo, ga je eigen volk uit zitten schelden.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt echt voor geen meterquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ivan heeft nooit zoveel stemmen
Dit is wel echt bewijs voor manipulatieIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
het heeft voor mij niets met waaif te maken, maar ik gun het ivan nietquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Is het Ivan niet een terechte winnaar of is het het misgunnen van Waaif?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Precies !!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Slecht???????????
Ze had onderaan horen staan.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
ja ind, ik gooi ook nog even een tafel om binnen kortquote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Agressief, manipulatief, primitief, daar kun je dus blijkbaar UVHJ mee worden volgens de FEBO...Als dat het plaatje is van de doorsnee SBS kijker zegt dat wel iets...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Een en al rottigheid wat je ziet.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tremoren van het zuipen of een nicotine tekort?![]()
okequote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, alles gaat gewoon verder.![]()
Geen zin om daar op in te gaan in een COS. OT.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee wat zegt dat over mij dan??Allemaal cabaretteketet!![]()
Die Rowanquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Alle Ivan fans gefeliciteerd
Ik had mijn Hummer verloot onder sms-ers voor Bas en de winnaar is geworden:
Rowan Gefeliciteerd *![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Klopt wel. Hij heeft 23 stemmen, dat is bijna de helft van de 50quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mazaru het volgende:
Bas heeft altijd de helft van de stemmen en nu ineens niet“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Typisch zo'n figuur dat zijn post geloofdquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt TOP, Mark - 1,24 - WAKE UP CALL!
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Maar wie had van jou mogen winnen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem geen winnaar, hij werkt hard maar heeft een kut karakter
Agressie en een dictator
Gabs?![]()
+1quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem geen winnaar, hij werkt hard maar heeft een kut karakter
Agressie en een dictator
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Voor wie het niet hebben gezien en is een SVWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ff lekker je eigen volk uitschelden joh, mafkeesquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef mario390 het volgende:
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
en je gaat het nog?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gnoomie moet naar huis
Gnoomie moet naar huis
![]()
waaif: hail to the king of utopiaKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik had begrepen dat het opzettelijk was .quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Miss world, dat was vorige week ja, echt erg was dat zeg, die presentator krijgt voorlopig geen schnabbels meer denk![]()
![]()
ze mogen hem nietquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bas heeft niet echt tegenstand in de loods, ze mogen hem graag maar hij gaat zijn eigen weg.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bedankt voor al het werk, Dotteke.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het niet hebben gezien en is een SV![]()
mark gaat niet lang meer blijvenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ok! Dat is dan duidelijk. Vroeg het omdat ik blijkbaar in de "minderheid" ben. Gewoon beniewdquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het heeft voor mij niets met waaif te maken, maar ik gun het ivan niet![]()
Mark gaat niet superlang meer blijven zegt hij....
1,24 van de kijkers pleurt op
quote:Je bent teleurgesteld, dat snap ik, maar je bent een slecht verliezer.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen zin om daar op in te gaan in een COS. OT.
Ik kijk naar het project Utopia en dan is Ivan de verdiende winnaar.
Kop op je kunt het.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Neem je nog streams , of moet je ook daar nog even over denken ?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou gaat de eikel helemaal niet meer weg bah bahJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Mark: Hoeveel heb ik neergezet ?
Eeuh Niets !
- Frituur > Gejat van Patrick en gekregen van Wilco
- Boekhouding > Gejat van Gio en waardeloos uitgevoerd
- Gina > Gekregen van de Febo
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hahaha, dat noemen ze dus een slechte verliezer. Sukkel.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef mazaru het volgende:
Mark is boos! Hij blijft niet lang meer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: