SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mr. mojo risin'
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wat deed Ekgod? Kwam effe een bezorger aan de deur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoi zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed Ekgod? Kwam effe een bezorger aan de deur![]()
Hij kwam een groentesapje brengenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed Ekgod? Kwam effe een bezorger aan de deur![]()
En hij slaapt ook niet volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2015 17:10 schreef het_fokschaap het volgende:
Gerard Ekdom eet al zes dagen niet in die studio...Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die heeft ie allemaal meequote:Op woensdag 30 december 2015 17:11 schreef Evertjan het volgende:
wat doet Ekdom in de studio? Kreeg hij niet genoeg aandacht thuis?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die zitten ook in de studio.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:11 schreef Evertjan het volgende:
wat doet Ekdom in de studio? Kreeg hij niet genoeg aandacht thuis?![]()
![]()
Lekker dit hoor![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer hoort natuurlijk gewoon in de top 50 thuis"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Van dit naar Guus Meeuwis, de top 2000 is genadeloosLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kan gebeuren, Cee houdt niet van nummers die langer dan 5.30 minuten durenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan Triggerfinger om het erin te wrijvenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Szura het volgende:
Van dit naar Guus Meeuwis, de top 2000 is genadeloosMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is toch wel even genieten.. ik heb samen met nog iemand een afstudeeropdracht gemaakt en die was een grote fan van The Doors, daarvoor kende ik het niet zo goed.![]()
Ja maar Orleans is Frankrijkquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
4:33 is de max?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan gebeuren, Cee houdt niet van nummers die langer dan 5.30 minuten durenUn dann rettet kein Kavallerie,
ja en hoe stom soms ook, maakt dat de lijst ook wel weer zo leuk.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Szura het volgende:
Van dit naar Guus Meeuwis, de top 2000 is genadeloosI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dat nummer vind ik niet vervelendquote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan Triggerfinger om het erin te wrijven
Ze smelten de kazen!![]()
En dat komt allemaal door jou hequote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Szura het volgende:
Van dit naar Guus Meeuwis, de top 2000 is genadeloos
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Dan verschillen onze smaken over dat nummer, om het genuanceerd te zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik niet vervelend
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
All This Dancin' Around is wel mooi. I Follow Rivers nietquote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan Triggerfinger om het erin te wrijven![]()
![]()
Goed moment om een striptease te doen en dan een omgekeerde striptease.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan weet jij welke we krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
All This Dancin' Around is wel mooi. I Follow Rivers niet
RISIN RISIN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, natuurlijk. De vrouwen stemmen op I Follow Rivers omdat ze dat zo leuk vinden met die theekopjes en lepeltjes.quote:![]()
Die was eerder vanmiddag al, op 380.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. De vrouwen stemmen op I Follow Rivers omdat ze dat zo leuk vinden met die theekopjes en lepeltjes.
Ik vind het maar mwah eigenlijk
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Je zat naakt te luisteren?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed moment om een striptease te doen en dan een omgekeerde striptease.![]()
Zelfs je naam is mooi is vandaag al geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed moment om een striptease te doen en dan een omgekeerde striptease."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier heb ik echt helemaal niks mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Het duurt naar mijn mening iets te lang, dit nummer.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de hele kamer ligt overhoop[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mee eensquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
Het duurt naar mijn mening iets te lang, dit nummer.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Jammer dat er niemand zit om het af te kappenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
Het duurt naar mijn mening iets te lang, dit nummer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh jee, dit klinkt niet positief![]()
Dit ken ik niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guus Meeuwis kan soms, maar dit is gewoon een kutnummer van hemAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Guus![]()
Dit nummer
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik stond net lekker te dansen en nu deze rommel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Glapje, toch welquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JIJ ZIT VEEL TE DIEP VAN BINNEN
dat is het lijflied van Stefan Postma[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ooit wil ook naar een guus meeuwis concert, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg zonder dat mijn familie & vrienden het weten... Want zoiets moet je gewoon niet toegeven dat je daarheen wil
Cafe gaat ook lekker los met deinenAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat is het lijflied van Stefan Postma
Zorg dat je ergens kaartjes wint ofzo. Dan valt het niet zo opquote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
Ooit wil ook naar een guus meeuwis concert, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg zonder dat mijn familie & vrienden het weten... Want zoiets moet je gewoon niet toegeven dat je daarheen wil
ach er zijn slechtere Guus liedjesI love music |Ajax forever
Mijn ouders luisteren 100%NL, dus ik zou dat best durven te zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
Forza Eniesee!![]()
Dat is toch die keepert?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat is het lijflied van Stefan Postma![]()
343 I Follow Rivers Triggerfinger 2012
342 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969
341 Der Weg Herbert Grönemeyer 2002
340 Romeo And Juliet Dire Straits 1980
339 Smooth Criminal Michael Jackson 1988
338 Dreams Fleetwood Mac 1977
337 I'm On Fire Bruce Springsteen 1985
336 Don't Look Back In Anger Oasis 1996
335 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers 2006![]()
of gewoon zeggen dat je kaartjes gewonnen hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zorg dat je ergens kaartjes wint ofzo. Dan valt het niet zo opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tot het volgend jaar weer langskomt in de top 2000quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Cee het volgende:
Nee, dat van net heb ik voor het eerst en hoogstwaarschijnlijk voor het laatst gehoord.Ze smelten de kazen!![]()
De keeper van Den Haag...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon zeggen dat je komend jaar tijdens het EK een wedstrijd van Oranje gaat kijken in Eindhoven.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
oh wacht.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dreams missenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef D. het volgende:
343 I Follow Rivers Triggerfinger 2012
342 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969
341 Der Weg Herbert Grönemeyer 2002
340 Romeo And Juliet Dire Straits 1980
339 Smooth Criminal Michael Jackson 1988
338 Dreams Fleetwood Mac 1977
337 I'm On Fire Bruce Springsteen 1985
336 Don't Look Back In Anger Oasis 1996
335 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers 2006
Dat wordt FM draaien op de ipod.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan luisteren we allemaal niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tot het volgend jaar weer langskomt in de top 2000[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mja, maar ik zou niet betalen om naar Guus te gaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon zeggen dat je kaartjes gewonnen hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
ach leer je vanzelf waarderenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Cee het volgende:
Nee, dat van net heb ik voor het eerst en hoogstwaarschijnlijk voor het laatst gehoord.I love music |Ajax forever
Ik hoop dat het eindproduct smakelijker oogt dan wat nu in die emmer zit...quote:
Gewoon doen, is lachen. Ik heb 'm voorlopig wel genoeg gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
Zelfs bij m'n visboer.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je komend jaar tijdens het EK een wedstrijd van Oranje gaat kijken in Eindhoven.
oh wacht..!
Ik zag dat er weer een fok stok rel is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat het eindproduct smakelijker oogt dan wat nu in die emmer zit...Al vind ik wat in de emmer zit wel lekker.
![]()
Make love, not war ☮![]()
142 gestegen, wat de neuk
Forza Eniesee!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag dat er weer een fok stok rel is
I love music |Ajax forever
Wat een ontzettend niksliedje van Guus trouwens. Waarom staat dit nou zo fucking hoog.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had pas heel laat door wat hier de grap van was.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je komend jaar tijdens het EK een wedstrijd van Oranje gaat kijken in Eindhoven.
oh wacht..![]()
![]()
![]()
AAlweer?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag dat er weer een fok stok rel is
Eerst was ie gejat door dat andere forum![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Omdat huisvrouwen ook stemmenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ontzettend niksliedje van Guus trouwens. Waarom staat dit nou zo fucking hoog.
Dat komt door vrouw.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ontzettend niksliedje van Guus trouwens. Waarom staat dit nou zo fucking hoog.![]()
Dat komt door vrouw(en)quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Kut zooi, weer te laat.![]()
Wij hebben wel iets met oranjequote:
quote:welke van de 5?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Szura het volgende:
A
[..]
Alweer?
Eerst was ie gejat door dat andere forum![]()
GC / FOK!STOK door Nederland #203 Nog steeds Ommen (Molo)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Triggerfingerbazen
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had pas heel laat door wat hier de grap van was.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Werk ze!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door vrouw(en)
Kut zooi, weer te laat.![]()
![]()
Forza Eniesee!![]()
ow niet echt boeiend dusquote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
welke van de 5?
GC / FOK!STOK door Nederland #203 Nog steeds Ommen (Molo)
ik ook niet.. maar goed het ging om stickiequote:Op woensdag 30 december 2015 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, maar ik zou niet betalen om naar Guus te gaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ow leukquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag dat er weer een fok stok rel isdan ga ik dat topic weer bijlezen. Bedankt voor de tip
![]()
![]()
Zeker weten! Al is dit een niet onaardige cover.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Lykke Li is wel veul beter trouwensI love music |Ajax forever
Neen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Lykke Li is wel veul beter trouwensOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat zorgt toch een beetje voor reuring op de site, niet altijd positief maar er gebeurt tenminste iets.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow leukdan ga ik dat topic weer bijlezen. Bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
welke van de 5?
GC / FOK!STOK door Nederland #203 Nog steeds Ommen (Molo)
Wat is de rel dan?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ja t schijnt nodig te zijn om dat in andere topics te meldenquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er was een gebande die de stok had verplaatst en dat mocht nietquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was een gebande die de stok had verplaatst en dat mocht nietLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Krijgt die persoon nu ook een ban in het echte leven?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was een gebande die de stok had verplaatst en dat mocht nietReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit zongen we altijd tijdens muziekles
Who knowsquote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijg die persoon nu ook een ban in het echte leven?
CCR
Drie akkoordjes. D, G en AThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Thnx.... Het idee van peaceman. Maar door ons hele huis komt oranje terug.quote:
CCR heeft toch echt betere nummers.I love music |Ajax forever
Dit nummertje deden we ooit bij muziek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was een gebande die de stok had verplaatst en dat mocht niet![]()
![]()
Ze nemen hun stokje wel erg serieusZe smelten de kazen!![]()
CCR-bazen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was een gebande die de stok had verplaatst en dat mocht niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er weer iets fout gaat gaan ze van hun stokje denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze nemen hun stokje wel erg serieus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is een van mijn favoriete nummers van ccrquote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef peaceman het volgende:
CCR heeft toch echt betere nummers.
Wie verzint zo'n fok-stok eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zorgt toch een beetje voor reuring op de site, niet altijd positief maar er gebeurt tenminste iets.![]()
Oe, mooi lied!![]()
![]()
Die keer dat ie gejat was door het andere forum, was in een periode dat twee van dikke scooteraars uit Twente telkens om en om de stok gingen verplaatsenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze nemen hun stokje wel erg serieus
Origineelquote:Op woensdag 30 december 2015 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx.... Het idee van peaceman. Maar door ons hele huis komt oranje terug.
-XOXO-![]()
Ik deed deze dus nooit met Muziek op school heAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Dat mag, ondanks dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is een van mijn favoriete nummers van ccr
Welk forum?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Die keer dat ie gejat was door het andere forum, was in een periode dat twee van dikke scooteraars uit Twente telkens om en om de stok gingen verplaatsen![]()
Heb ik nooit iets over gehoordZe smelten de kazen!![]()
Onze lievelingskleur en geen doorsnee. Onze slaapkamer is sixties georienteerd.quote:
Nu al afgelopen
Forza Eniesee!![]()
Er moet eens iemand goed overheen pissen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er weer iets fout gaat gaan ze van hun stokje denk ik![]()
wdf is die aap op je UI?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef LDS het volgende:
Ik deed deze dus nooit met Muziek op school heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi liedje van Guus dit
WijZijnVoetbal, afgescheiden na de grote rel rond Raymania in 2009quote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welk forum?![]()
Heb ik nooit iets over gehoordLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ga dit muten, ik heb dit iets te vaak op een begrafenis gehoordAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
![]()
Waterbed en lavalampen enzulksquote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze lievelingskleur en geen doorsnee. Onze slaapkamer is sixties georienteerd.
-XOXO-![]()
Dit is Herbert en nu genieten!quote:![]()
Ik vermoedde al dat je die bedoelde, maar t kon ook nog Tweakers zijn natuurlijk, al houden die zich veel minder met FOK! bezig.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef Szura het volgende:
[..]
WijZijnVoetbal, afgescheiden na de grote rel rond Raymania in 2009[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Fahne hoch!
O nee, die andere Duitse plaatOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ja lach er maar omquote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze nemen hun stokje wel erg serieus![]()
![]()
Als Fok op zwart gaat, komt iedereen zeker daarnaartoequote:Op woensdag 30 december 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat je die bedoelde, maar t kon ook nog Tweakers zijn natuurlijk, al houden die zich veel minder met FOK! bezig.
Ode aan Grönemeyer's vrouw en broer, beiden gestorven aan de gevolgen van kanker, drie dagen na elkaar.quote:![]()
Zometeen gaat de DJ vertellen dat hij dit schreef toen zijn vrouw en broer overleden aan kanker in drie dagen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je houdt niet van Italiaans?quote:I love music |Ajax forever
Andy Samberg, acteur uit onder meer Brooklyn Nine Ninequote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nee dat niet, maar wel veel posters/foto's met artiesten uit de sixties. En oranje muren en grote grafitti van Peaceteken. Lavalampen is wel een idee trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waterbed en lavalampen enzulks
Zometeen gaatde dj dit in de eerste plaats gewoon weer afkappen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaat de DJ vertellen dat hij dit schreef toen zijn vrouw en broer overleden aan kanker in drie dagenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Woah!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaat de DJ vertellen dat hij dit schreef toen zijn vrouw en broer overleden aan kanker in drie dagen![]()
Ohquote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ode aan Grönemeyer's vrouw en broer, beiden gestorven aan de gevolgen van kanker, drie dagen na elkaar.![]()
![]()
Of naar Tweakers, of naar WZV, of naar MuMe afhankelijk van de achtergrond van de user.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Fok op zwart gaat, komt iedereen zeker daarnaartoe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef LDS het volgende:
[..]
Andy Samberg, acteur uit onder meer Brooklyn Nine Nineow, ken ik nie..... komt ook denk ik door zn malle blikquote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef LDS het volgende:
[..]
Andy Samberg, acteur uit onder meer Brooklyn Nine Nine
ik ken die alle drie niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of naar Tweakers, of naar WZV, of naar MuMe afhankelijk van de achtergrond van de user.I love music |Ajax forever
Een hoeft t ander niet uit te sluiten. Laxus en ik zitten al langere tijd op Mume.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of naar Tweakers, of naar WZV, of naar MuMe afhankelijk van de achtergrond van de user.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
tweakers ken ik wel, maar zou er niet heen gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ga mr. Brightside missen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Er komen er nog 3 denk ik? Halt Mich, Du en Haus am See?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:31 schreef Cee het volgende:
Ik kijk uit naar de eerstvolgende Deutsche Schallplatte in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MusicMeterquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mume, zegt me niks.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of naar Tweakers, of naar WZV, of naar MuMe afhankelijk van de achtergrond van de user.
Dan zal dat wel niet mijn achtergrond zijn.Un dann rettet kein Kavallerie,
Een van de betere van Dire Straits
Kijk dit is heel wat beter van Mark.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
MuMequote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of naar Tweakers, of naar WZV, of naar MuMe afhankelijk van de achtergrond van de user.![]()
![]()
Dat was het dan mensen.. vaarwel...
Zeker niet saai dusquote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel veel posters/foto's met artiesten uit de sixties. En oranje muren en grote grafitti van Peaceteken. Lavalampen is wel een idee trouwens.
-XOXO-![]()
Ik ken dit nietmaar ik vind het wel heel mooi tot nu toe
Forza Eniesee!![]()
Ik moet een oliebol proevenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:33 schreef peaceman het volgende:
Dat was het dan mensen.. vaarwel...
Nope en zeker niet doorsnee. Daar houden we niet van. ;Dquote:
Ik hou wel van Brabantiablikken, oranje natuurlijk.Make love, not war ☮![]()
Prachtig
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Naar wie is Twan eigenlijk vernoemd?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope en zeker niet doorsnee. Daar houden we niet van. ;D
Ik hou wel van Brabantiablikken, oranje natuurlijk.
proefsequote:
Ik zou er een liedje over kunnen maken:quote:
"Maar ik ben er nog"I love music |Ajax forever
MUME - Multi Users in Middle-earth ?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of naar Tweakers, of naar WZV, of naar MuMe afhankelijk van de achtergrond van de user.![]()
![]()
was het ook eetbaar? (neem aan dat het de drankbal was?)quote:Op woensdag 30 december 2015 17:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou er een liedje over kunnen maken:
"Maar ik ben er nog"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee die ga ik echt niet proeven hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het ook eetbaar? (neem aan dat het de drankbal was?)
Annie are you wokking?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Au!Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
hahahahahhahhaaquote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee die ga ik echt niet proeven hoor.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Naar niemand in het bijzonder eigenlijk. Mijn ex en ik vonden Cees Geel in een serie van de VARA goed en dat karakter heette Twan. Dat vonden we een mooie naam en hebben hem zo genoemd.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Naar wie is Twan eigenlijk vernoemd?Make love, not war ☮![]()
Je hoort m aan het begin rukken iddquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heb je de tissues naast je staan?quote:I love music |Ajax forever
welke serie?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Naar niemand in het bijzonder eigenlijk. Mijn ex en ik vonden Cees Geel in een serie van de VARA goed en dat karakter heette Twan. Dat vonden we een mooie naam en hebben hem zo genoemd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hahahaha niet verplicht hoor, was meer algemene interessequote:Op woensdag 30 december 2015 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik straks even opzoeken....
standaard!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je de tissues naast je staan?![]()
Cees Geel was ooit de Maarten van Rossem in een eerdere versie van De SlimsteWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind MJ helemaal niet zo veel aan. Maar ik blijk een van de weinigen te zijn geloof ik .Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
ik wel, maar deze vind ik maar niksquote:Op woensdag 30 december 2015 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind MJ helemaal niet zo veel aan. Maar ik blijk een van de weinigen te zijn geloof ik .![]()
Goh wat een kek kiekjequote:Op woensdag 30 december 2015 17:38 schreef D. het volgende:
Ow, hier was mijn foto meer van toepassing
Nouja, in herhaling dan
[ afbeelding ]
Ik vind het wel lekker, maar in een lijstje van de 400 beste liedjes zou hij bij mij niet voorkomenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind MJ helemaal niet zo veel aan. Maar ik blijk een van de weinigen te zijn geloof ik .[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Earth Song wel toch hoop ik?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, maar in een lijstje van de 400 beste liedjes zou hij bij mij niet voorkomenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit staat wel een beetje te hoog ook, Billie Jean en Thriller oke, maar zo bijzonder is dit ook weer niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vanwege de clip moet Thriller er alleen al in johquote:Op woensdag 30 december 2015 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, maar in een lijstje van de 400 beste liedjes zou hij bij mij niet voorkomen
kheb m al... maar jullie hebben het verkeerd geschreven hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik straks even opzoeken....
Unit 13 Televisieserie - Toine (8 afl., 1998)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die zou bij de 4000 beste liedjes er nog niet in komenquote:
Dit stond ooit op nummer 1 in de Top 4000quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat wel een beetje te hoog ook, Billie Jean en Thriller oke, maar zo bijzonder is dit ook weer nietWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
kheb m al... maar jullie hebben het verkeerd geschreven hoor
Unit 13 Televisieserie - Toine (8 afl., 1998)
Vind Thriller eigenlijk wel meevallen. Liefst BJquote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat wel een beetje te hoog ook, Billie Jean en Thriller oke, maar zo bijzonder is dit ook weer niet![]()
Man in the mirror, Billy Jean en Thriller zijn bij mij de grootste kanshebbers.quote:I love music |Ajax forever
Pepperstreet?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Unit 13 Televisieserie - Toine (8 afl., 1998)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal met fotorolletje en ontwikkelen enzulks
Die zouden de 400 niet halen. De 1000 wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Man in the mirror, Billy Jean en Thriller zijn bij mij de grootste kanshebbers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Don't stop till you get enoughquote:Op woensdag 30 december 2015 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Man in the mirror, Billy Jean en Thriller zijn bij mij de grootste kanshebbers.
en dan nog Can you feelt it met z'n broers![]()
Fleetwood Mac![]()
Dreams![]()
Stevie Nicks haar stem
ja die eventueel ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Don't stop till you get enough
en dan nog Can you feelt it met z'n broersI love music |Ajax forever
Dreams
van het album Rumours
Forza Eniesee!![]()
Rumours plaatjeDe voorlaatste (denk ik?)
Ik heb trouwens werkelijk GEEN ENKELE Peter Green gehoord. Dat is nu echt ongehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dat een beetje aardig album?quote:I love music |Ajax forever
Oh Well zat helaas in de nacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rumours plaatjeDe voorlaatste (denk ik?)
Ik heb trouwens werkelijk GEEN ENKELE Peter Green gehoord. Dat is nu echt ongehoord.I love music |Ajax forever
Even gekeken, het was Unit 13.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha niet verplicht hoor, was meer algemene interesseMake love, not war ☮![]()
Schijnt wel redelijk te zijn jaquote:Op woensdag 30 december 2015 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat een beetje aardig album?
Forza Eniesee!![]()
Albatross en Need Your Love So Bad ook allebei.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh Well zat helaas in de nacht.En de andere 2 zijn eruit gevallen
Dat klopt. Ik vond Toine niet mooi geschreven en wilde de moderne spelling.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Unit 13 Televisieserie - Toine (8 afl., 1998)Make love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: