prima plek wmbquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh huh, staat LMF zo laag tegenwoordig?
Ik heb slecht nieuws voor je...quote:
Waarom zou je ook muziek draaien tochquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is hij tijd aan het maken zodat hij zo meteen met publiek kan spreken
Luister eerst even je favoriete uurtje van vandaag af.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:14 schreef cafca het volgende:
Disco Really Made It moet terug in de lijst!
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je...
quote:
Wat een farce ditquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je...
Dat ja. Ik ben geen fan, zeker niet van de muziek na thriller, maar een entertainer was het wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op een manier? Aan alle kanten. En het is niet alsof hij niet zijn eigen problemen had.
Gewoon een heel tragisch verhaal. Maar wat een entertainer!
Ach, The Doors doen het ook best aardig.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De versie van Will Young is geiler leuker.
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij zit er een gast in het cafe die voor elke dag heeft gereserveerd, ik herken zijn spastische air gitaar bewegingen
Heb je de nieuwste Buzzfeed-quiz al gezien?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De versie van Will Young is geiler leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |