Die heb ik gezien. Liet mooi het verhaal (onder andere over die pedifilie aantijgingen ) van de andere kant zienquote:Op woensdag 30 december 2015 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Er was laatst nog een documentaire over MJ op tv. Was interessant.
Inburgeringquote:Op woensdag 30 december 2015 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:
een allochtoon in het café, het is niet meer wat het geweest is
Bij deze is je afkeer volledig terechtquote:
Is ze nog vrijgezel ?quote:
Wordt er nu eindelijk een beetje fatsoenlijk gedanst?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:
Zonet was er een Supermassive Black Hole in het cafe.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt Earth, Wind & Fire
Je hebt nog Earth & Wind, Earth & Fire, Fire & Wind.
Ik weet het allemaal niet meer.
Ja, precies.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Liet mooi het verhaal (onder andere over die pedifilie aantijgingen ) van de andere kant zien
Ik miste hem al.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:12 schreef D. het volgende:
Helemaal vergeten, maar heb mijn MJ foto nog niet gepost dit jaar
[ afbeelding ]
MJ en misbruik...quote:Op woensdag 30 december 2015 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies.![]()
Het is een lastig verhaal. Maar ik vind dat MJ ook wel op een manier misbruikt is geweest.
Op een manier? Aan alle kanten. En het is niet alsof hij niet zijn eigen problemen had.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies.![]()
Het is een lastig verhaal. Maar ik vind dat MJ ook wel op een manier misbruikt is geweest.
prima plek wmbquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh huh, staat LMF zo laag tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |