Ooit misschien wel maar ik dacht dat daar Digital EPO voor was om dat te compenseren.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wannabee's vallen door de mand op strava
Wat compenseer je daarmee dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ooit misschien wel maar ik dacht dat daar Digital EPO voor was om dat te compenseren.
Volgens mij kun je dan allemaal Oksel achtige gemiddelden laten zien. Moet je nog wel ff een behoorlijk rondje qua afstand trappen, maar als je dat op Strava wilt zetten met 36 gemiddeld, dan kan dat blijkbaar. Maar ja, ik heb niet zo'n Garmin ding, en ik ga ook niet nog eens een powerpack meeslepen om zo'n appje actief te houden tijdens mijn 200+ km rittenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat compenseer je daarmee dan?
Gemiddelde dat is toch voor toerders buzz.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan allemaal Oksel achtige gemiddelden laten zien. Moet je nog wel ff een behoorlijk rondje qua afstand trappen, maar als je dat op Strava wilt zetten met 36 gemiddeld, dan kan dat blijkbaar. Maar ja, ik heb niet zo'n Garmin ding, en ik ga ook niet nog eens een powerpack meeslepen om zo'n appje actief te houden tijdens mijn 200+ km ritten
Kijk Kaas, zolang we hier niet allemaal iedere week een bloementuil naar binnen kruien, zijn we allemaal toerders. Goed, dan zijn er nog een paar die op een zomeravond wel eens een wedstrijdje op een volledig verlaten industrieterrein meerijden, maar dat is het dan toch wel. Oh, behalve die student hier uit Delft?? die ooit een kampioenschap won oid, dacht ik. Voor de rest zijn we toch allemaal wannabee's met aardige intenties, sommigen maken er een hele studie van, maar uiteindelijk moeten wij het toch van ons materiaal hebben om ons nog ergens mee te kunnen meten.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gemiddelde dat is toch voor toerders buzz.
Oksel achtige gemiddelden? Fietste hij dan een stuk harder voordat Strava er was oid?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan allemaal Oksel achtige gemiddelden laten zien.
Fap fap fapquote:Op donderdag 31 december 2015 17:31 schreef ddx het volgende:
Had als doel dit jaar om meer hoogtemeters te maken, best lastig als je in Noord-Holland woont.
Maar heb ze verdubbeld tov vorig jaar
En ook iets meer km's, al is dat geen doel meer daarvoor ben je teveel afhankelijk van het weer.
[ afbeelding ]
De maximale ritafstand kan hoger, doelstelling voor volgend jaar?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:31 schreef ddx het volgende:
Had als doel dit jaar om meer hoogtemeters te maken, best lastig als je in Noord-Holland woont.
Maar heb ze verdubbeld tov vorig jaar
En ook iets meer km's, al is dat geen doel meer daarvoor ben je teveel afhankelijk van het weer.
[ afbeelding ]
Het forum twijfelde regelmatig aan de gemiddelde snelheden van Oksel. Na wat onderzoek kwam Oksel erachter dat de km-teller verkeerd was afgesteldquote:Op donderdag 31 december 2015 15:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
Oksel achtige gemiddelden? Fietste hij dan een stuk harder voordat Strava er was oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |